Nigdje Posebno, Zemlja

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nigdje Posebno...
Zagreb at Night
A World Of...
Indie, nego što.
Kava, trava i novine
Dubia ne spava sama
Buđenje

Zbogom i dva zdravo
Zbogom i dva zdravo
Sudionica
Nula

Ostale priče i stilske
Zvijezde i prijatelji
Dokolico, tvoje kraljevstvo mora pasti
Fragmentarno
(battery low)
Ta mačka je nešto što ne mogu objasniti
Kriva boja

Ostatak je tinejždersko pizdakanje po raznim temama.
Tko voli, nek izvoli.

... and then some.
last.fm
Lična knjiga
twitter

Also, other people.
Atlas Sliježe Ramenima

The Truth Is Often Hidden In Plain Sight







16.10.2005., nedjelja

I O ČEMU DA PIŠEM?

Some Enchanted Evening... zar ste sumnjali - BÖC Nije čak niti riječ o blogu, makar me obično za blog muči nestašica volje, za razliku od inspiracije.

No, ja do 26-tog, srijede moram imati nekakvu priču spremnu kako bih ju mogao čitati na predstavljanju radionice kreativnog pisanja na "maloj" književnoj večeri. Tremu na stranu, muči me činjenica da ne znam što bih čitao. Svoju trenutno najbolju stvar ne mogu čitati jer je na natječaju za Gjalski, a sve druge su ili prečudne, ili prerazličite od mog uobičajenog stila pisanja da bi ih predstavio, ili (što je još gore) predugačke. Naime, to čitanje treba obaviti u najviše pet minuta. Pa ajd ti pročitaj 7 stranica moje druge najbolje stvari u pet minuta... Moguće je, ali tako se inače dobra priča gubi u brzini. Sranje.

Ostaje mi, dakle, samo pisanje nečeg novog, što ću po prvi puta maestralno predstaviti prisutnoj publici (a potom se sklupčati u kutu i hiperventilirati u vrećicu). Ili još gore, doživjeti jedan napadaj optimizma i hiperaktivnosti. Mogao bih, na primjer, završiti jednu zadaću s te radionice. Naime, svatko od nas je odabrao jedan naslov već postojeće priče (moj je - Pjesma u Kraljevskoj ulici), te napisati priču po naslovu. Nažalost, čini mi se da ako Pjesmu ikada završim, da će isto tako biti previše duga.

A tu je i predugačka priča inspirirana pjesmom Blue Öyster Culta - Dominance & Submission, koja isto tako ima potencijala biti dobra. Ako ju završim.

I tako... ne znam što ću, a muze šute kao da si im nalijepio crnu izolirnu vrpcu oko usta. Dobro, može i neke druge boje. Vrpcu.

Wait

Time passes.

Nakon nekog vremena i nešto kopanja po mojim arhivama, možda sam ipak našao nešto. Noć u gradiću, sjajan Mjesec, šetuckanje po prirodi... Bit će čak nešto od toga. Ali samo ako dobro odigram karte.

Zanemarite sve gore napisano.

Glazba: Blue Öyster Cult - Dominance & Submission

Kierlan Darkskye,
Apprentice Writer

- 22:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>