...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

subota, 28.10.2006.

....ziva sam....jos uvijek....

pozdrav svima.....dugo vam nisam pisala...i da
se odmah ispricam sto sam u proslom postu zaboravila
napisat naslov al sta ces....evo jucer sam bila u mađarskoj
isle smo mi odbojkasice i rukometasi igrat protiv mađara,
mi smo naravno pobjedile,a rukometasi su bili izjednaceni,
ali bili su bolji nasi...bilo je super, upoznali smo se s nekim
mađarima,pa smo se sporazumijevali na engleskom,mahali
rukama,uglavnom bilo je super,jedino nismo isli na kupanje,a kazu da je super na bazenima...i najbolje je bilo sto nismo
isli u skolu,a imali smo dva sata kemije i pisali su neki test,koji
je bio jako tezak,tak da smo se izvukli....kad sam vec kod skole,
u srijedu nam je bio roditeljski,al dobro nist mi mama nije rekla,samo
me pohvalila,pametna curica...salim se...al je raca rekla kak smo grozni
i opcenito ima puno losih ocjena a to je ipak 7. razred i gledaju se ocjene
za srednju...bla bla bla....a mi smo se za vrijeme roditeljskog sakrivali po
skoli,bio mi je i brat i imao je neku lopticu,pa su se on i frendicin brat
dobacivali,pa je skoro razbio prozor i neko staklo na panou..koma..i eto tak
to bi bilo to od tak nekih zanimljivijih događaja..mislim ima ih puno al mi se ne
da sve nabrajat....to je sve od mene za veceras,gledajte nas za tjedan dana u
isto vrijeme na istom mjestu....haha..salim se....ne stvarno idem i cujemo se za
nadam se par dana....pozdrav i pusica svima!!!!!

- 14:08 - Komentari (31) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.10.2006.

hy....pa kak ste mi ljudi?....evo priznajem da je stvarno krajnje
vrijeme za novi post....i evo ljudi koji su me pozurivali i govorili
da vise napisem novi post,evo ga dosao je red i na pisanje a tak
mi je to mrsko,ne znam sta bi pisalaheadbang....bilo mi dosadno,nisam znala
sta da radim pa se sjetih ajd napisat cu ga....nist jucer sam bila na utakmici,
nasi su igrali protiv croatie iz đakova i naravno pobjedili su mislim ono pa di bi
oni izgubili...e kad sam vec kod nogometa,ona utakmica u utorak je stvarno bila
legendarna,ali gol engleza je bio puno bolji nego od naseg...lol...
u cetvrtak su neki iz razreda isli skupljat novce za crveni kriz,za sto me
nastavnica naravno nije odredilaheadbang pa sam morala ic u skolu,a trebali smo pisat iz
matematike i povijesti i pitao je fiziku....a ovo trebali smo pisat je zato sto smo
ovog iz povijesti nagovorili da ne pisemo zato sto kao nema pola razreda,a mos mislit
oslo ih sedmero,a nastavnica iz matematike zaboravila tak da je super proslo...e da mama
od jedne frendice se prijavila za mijenjam zenu i ovi s rtl-a su trebali doc s tom novom
mamom na nas trening al je trener naravno nest rekao kak trebaju dozvolu od ravnatelja i tak...
pa nisu dosli,a mi bi se proslavili... salim se...e za komentitanje...svaka vam cast...mislim ono 102
komentara...pa to je heureka na mom blogu..a za to su najzasluzniji moji frendovi koje puno pozdravljam..to su iva,ana,edi,bencic,ineska i pozdravljam neke koji mi nisu ostavljali komentare
al dobit ce oni vec za to...sala naravno..pozdrav dini,tanji,janjicu i svima...ak neko zeli da ga pozdravim mahu sljedecem postu ili da ga stavim u linkove nek ostavi to u komentarima...a ja sad idem i ljubim vas i pozdravljam do sljedecg posta koji nece bit bas skoro,s obzirom na moju lijenost...sala...ajd vi mi ostavljajte puno komentarcica kao i dosad i kisach kisssvima!!!!

- 14:11 - Komentari (58) - Isprintaj - #

srijeda, 04.10.2006.

...naslov...

bokich ljudi...evo novi post...napokon...
sta da vam kazem nemam bas inspiracije za pisanje,
mogli ste to skuzit i u naslovu....
da....nisam vam se dugo javljala...al eto sta ces...ne
stignem...imam puno obveza...sta mi se dogodilo od
proslog posta....svast...tri dana nisam isla u skolu prosli
tjedan,bila sam nest bolesna pa...al evo ozdravila sam i
mucenje je nastavilo...lol...u petak mi je mama isla u
mađugorje pa sam cijeli vikend bila s tatom i bratom...bilo
je super....nagovorila sam tatu da idemo u osijek i dobila nove
vans patike....super su,maslinaste,skaterske....stavit cu možda
sliku pa cete ih vidjet...i tak mama mi se vratila u nedjelju navecer,
dobila sam narukvicu, od bake lancic i tak....u skoli bas nema nest novo...
sve po starom...danas nisam igrala tjelesni zato sto sam bila bolesna pa
se mogu izvuc...uglavnom nastavnica je meni i jos nekim mojim frendicama
rekla da joj odemo na centar u neku cvjecarnicu po aranžmam neki za groblje...
i nist otisle mi na centar i uzele to,krenile natrag u skolu i zaustave nas neke zenske
kao one provode neku anketu,a to su zapravo novinarke iz doma,nekih novina pa smo
im tam odgovarale na neka pitanja,davale izjave i slikale su i eto bit cemo u novinama...
onda smo se mi jos na nekim klupama slikale,frendica je imala fotic pa cu možda stavit
te slike na blogach da vidite nase poze....i sto je bilo najgore kad smo dosle u skolu
nastavnica je rekla da aranzman ne valja pa su ove dvije otisle promijenita nisam stigla s
njima pa se nisam izvukla s engleskog...koma...al eto bar smo se zabavile...
evo ja gotova s postichem...a vi me i dalje citajte i komentirajte...
pozdrav svima!mahmah

- 13:33 - Komentari (103) - Isprintaj - #