...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

srijeda, 26.07.2006.

more...stižem...

evo javljam vam se nakon nekog vremena..
ovaj post ce bit dost kratak zato sto se pakiram,idem na more za par sati...
a ja skoro nist nisam spakirala...ubit cu sebang
nist,jedva čekam da dođem na more i kupam se...
i da necu vam pisati 10 dana...koje olakšanje...lol salim se volim ja pisat postove(ponekad)
evo to bi bilo dost za ovaj post..(bar mislim)wink
nist idem ja na more vi budite u kući, čamite i čitajte blogiche,javim vam se ja za 10 dana s pričom kak mi je bilo na moru...
ajd uživajte i kuhajte se po ovoj vrućiniburninmad...
pozzz i kisach!!!kiss
mah!wavemah!mah

- 23:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 18.07.2006.

...bila ja na moru,al ništ od kupanja...:-(

ejjj ljudi ja se upravo vratila a mora, išle ja i moja sestrična s tatom u split,trogir,šibenik....na dva dana
al nismo se kupale,voda je bila ledena,a i vjetar je poslije počeo puhat tak da smo samo sjedile pličaku i špricale se...bang
nadam se da sljedeći tjedan kad budem išla baš na ljetovanje neće bit tako vrijeme...cool
inače bilo nam je super,al išle smo u kamionu pa smo se cijelo vrijeme trockale,dok sam spavala najmanje 50 puta sam zveknila glavom od sjedaloheadbang..jadna moja glavica...lol
evo to je sve za danas, javim vam se za koji dan...
bye...mah

- 10:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.07.2006.

...kak je ljeto super!!

ljeto je bas super...thumbup
svaki dan spavaš dokle hočeš, nema škole i ostalih gnjavaža...
evo već tjedan dana sestrična iz zaprešića je kod mene i ludo nam je.
ja se budim oko 10-11, al ona oko 12 , pol jedan pa se dosađujem dok se ona ne probudi...
gledam telku,čujem se s frendicamablabla itd...
poslije kad je vrijeme ručka mi doručkujemo i tak...lolsmijeh
onda oko 2 idemo s mojim frendicama na bazen, tamo nam je supercool, zabavljamo se,zezamo,igramo odbojkuparty i tak sve do 7.onda nas čuvari počnu tjerat doma...
kad stignemo doma budemo umorne ko nistzijev al se razbudimo i negdje do pol jedan,jedan budemo na kompu.
i tak sve ispočetka svaki dan..
eto tak vam mi provodimo dane...ludo kak bi neki rekli!
pozdrav svima i kisach!kisswave

- 13:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 08.07.2006.

evo...napravih i ja blog....

evo i ja se odlučila da napravim taj slavni blog...
uz pomoć svoje sestrične uspjela sam nesto napraviti, al ocekujte bolje..
inace za one koje ne znaju :) ja se zovem matea, a zasto me zovu kevinka saznat cete u nekom od postova smijeh
valjda..hehe
Sam je jedini problem što ja valjda neću imati živaca pisati. A valjda će biti nešto od toga (ja se nadam). zijev
trenutno tu camim u svojoj sobi sa sestricnom i mozgam sta da vam još napisem u svom prvom postu, al mi bas i ne ide headbang
a nista.. valjda je ovo dosta za prvi post..
javit cu vam se kad smislima sta da vam napisem... lol.. thumbup
kisach kiss

P.S. ostavite komentare.. smokin

- 11:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #