Swahili - Kenya in my heart - Blog.hr

Kenya in my heart

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Putopis i fotografije iz Kenije

Za lakše snalaženje:



ili

Karta Kenije

Linkovi
Blog.hr

Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Kog to još zanima Kenija
Statistika :


Click Here

Postovi
ZIMOVANJE U KENIJI
  • Zašto Kenija

  • Prvo buđenje

  • Ali vani je opasno

  • Bamburi park

  • Afrički ručak

  • Shanzu Tour

  • Pripreme za prvi pravi SAFARI

  • Kimana-Zebra safari

    Maasai selo

    Savana

    Kilimanjaro

    Ngulia Lodge

  • South Coast

  • Diani Beach

  • Tsavo East - safari

  • Red Elephant

  • Kwa heri Kenya


  • FROM KENYA WITH LOVE
  • Konačno "On the road again"

  • Malindi

  • Vasco Da Gama

  • Star Dust

  • Silversand

  • Green green grass of home

  • Lake Victoria

  • Hippo Buck

  • Homa Bay

  • Luo ručak

  • Bye Luo Land

  • Africasong

  • Jedrenje

  • Pustinjske lađe

  • Oriti

  • Dholuo


  • Swahili

    Točnije kiswahili. Jezik nastao mješanjem arapskog i bantu jezika. Barem tako kažu. Nitko od ljudi s kojima sam razgovarao ne zna koje su riječi iz kojeg dijela (arapske ili originalno iz bantu jezika) no obzirom da je samo ljudima koji žive uz obalu to i materinji jezik i da se u Keniji može čuti desetke drugih jezika i narječja nisam ih time previše zamarao.
    Najveći dio naučio sam od svog učitelja Otiena i u slušanju Kassima i njegovih poznanika kako pričaju te ga kasnije pitao što pojedina riječ ili fraza znači.
    One osnovne sam svladao za jedno popodne, dobro brusio sam izgovor, no svatko me mogao razumijeti u vrlo kratkom vremenu.

    Bilo mi je malo teže shvatiti njihovo računanje vremena i gledanja na sat. Naime Kenija ima 12 sati dana i 12 sati noći (ekvator). Dan počinje u 6:00 i završava u 18:00. Kad pitate kenijca koliko je sati u recimo 7:00 on vam odgovara da je "Saa moja". Prema donjoj tablici to bi bilo 1 sat.
    Zamislite si naprimjer (meni je tako bilo najlakše) da se na mjestu broja 12 na satu nalazi broj 6 i obrnuto.



    * * *

    Spremanje, odnosno raspremanje stvari i prisjećanje na kupovine odnosno ljude od kojih je kupljeno. Pojam suvenir u punom smislu dolazi do izražaja kad te jedna mala figurica može povezati sa toliko puno mirisa, osjećaja i događaja.
    Naprimjer ovaj nosorog me podsjetio da moram poslati pismo od Rafaela (mladića pomalo čudnog imena za afrikance) kojeg sam susreo u hangaru negdje u Voiju.

    Nosorog od malahita


    Na Kassimovu obitelj podjeća me ova antilopa. Svaki put kad osjetim taj hladni kamen sjetim se ručka i držanja u naručju njegova sinčića. Nadam se da ćemo se ponovo sresti.

    Antilopa (poklon od Kassimove žene)


    A da i obitelj slonova je ostala kod mene. Istina podsjeća me na one ljude koji od drveta rade čuda no i na Red Elephant i one svirače i lekciju koju ne želim zaboraviti.

    Obitelj slonova od ebanovine


    Tata slon na svom mjestu


    * * *

    I tako sad treba brojati dane do nekog ponovnog odlaska. Nadam se skorog. Najkasnije do rođendana u ožujku iduće godine, no ako bude prilike možda i prije. Želio bih vidjeti više, saznati više i uživati u toj ljepoti još barem jednom.
    Strpljen - spašen.
    - 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


    View My Stats