Something about us:

Zovemo se:Marina i Kristina
Živimo u:Bjelovaru
Rođene smo: Marina-13.01.1991., Kristina- 14.08.1991.
Chat nick:Marina-j_marina; Kristina-cici_bj16
MSN: Marina-j_marina_bj@hotmail.com; Kristina-malaciciebb@hotmail.com
Volimo:slatke decke, motore, mjuzu, sve svoje frendove i frendice, dobre ljude, životinje, svoj mobitel, prirodu, tulume, "malo" popiti, dobru zabavu, filmove ( scary movies)...
Ne volimo:sebične, dosadne, umišljene, lažljive i pokvarene ljude, učiti...
Škola:Ekonomska i birotehnička Bjelovar, Marina-3.b, Kristina-2.c
Naj glumac: Chad Michael Murray
Naj glumica: Angelina Jolie, Jessica Alba...
Naj serija: Tree Hill, O.C.
Naj film: Slagalica strave 1., 2. i 3., Krug 1. i 2., Hostel, Pepeljuga, Okrutne namjere, 10 razloga zašto te mrzim, Moji problematični praznici...
Naj pjevač: Usher, Sean Paul, Justin Timerlake, Akon, Timbaland...
Naj pjevačica: Rihanna, Ciara, Nelly Furtado, Fergie...
Naj grupa: RHCP, Linkin park, BEP...
Naj pjesma: Umbrela, Esena Mono, The world is mine...
Naj prijatelj: Franjo, Pero, Dino
Naj prijateljica: Mateja, Andrijana, Ana, Iva
Ljubav: sretno slobodne ko ptičice
Najbolja mjesta u gradu: IV, opijum, gradski park, Borik, bazen...
Naj boja: plava, bijela, žuta, crna
Naj životinja: Bijeli tigar, vuk, dupin...
Naj stvar: mobitel, kompjuter, krevet, tv, wc školjka...
Naj motor: kawasaky, aprilia, suzuky, harley davidson, honda, ducati...
Naj auto: audi, golf, opel astra (nova) i općenito kabrioleti
Naj predmet: veliki odmor
Naj profa/profač: Mijo Pavuk, Nataša Vibiral
Naj slatkiš: čokolada ( Milka, Dorina), sladoled, keksi (Tutku)...
Naj jelo: lazanje, pizza, palačinke...
Naj sport: rukomet, košarka, nogomet
Naj sportaš: Mario Ančić, Ivano Balić, Eduardo da Silva, Kaka...

KRISTINA


MARINA



Ovo su naši testovi da vidimo koliko nas doista poznajete... Uživajte!!!
Kristinin test
Marinin test

Kako vam se svida nas blog?
glup je
ok je
dobar je
super je
  
pollcode.com free polls

SliKicE:

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts




MySpace images

MySpace



Because Of You-Kelly Clarkson

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing


Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you


Rihanna-Unfaithful

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

He's more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
But clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss upon my cheek
As he reluctantly
Asks if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore
Uh
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
And everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
And I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah


PussyCat Dolls-Buttons

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

Typical
Hardly the type I fall for
I'm liking the physical
Don't leave me asking for more
I'm a sexy mama (Mama)
Who knows just how to get what I want and (Want and)
What I want to do is spring this on you (On you)
Back up all of the things that I told you (Told you)

You been saying all the right things all night long
But I can't seem to get you over here to help take this off
Baby, can't you see?
How these clothes are fitting on me
And the heat coming from this beat
I'm about to blow
I don't think you know

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

You say you're a big boy
But I can't agree
'Cause the love you said you had
Ain't been put on me
I wonder
If I'm just too much for you
Wonder
If my kiss don't make you just
Wonder
What I got next for you
What you want to do? (Do)

Take a chance to recognize that this could be yours
I can see, just like most guys that your game don't please
Baby, can't you see?
How these clothes are fitting on me
And the heat coming from this beat
I'm about to blow
I don't think you know

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

Come on baby, loosen up my buttons babe
Loosen up my buttons babe
Baby, won't you loosen up my buttons babe?
Loosen up my buttons babe

I'm a make you loosen up my buttons babe
Loosen up my buttons babe
Why don't you loosen up my buttons babe
Loosen up my buttons babe

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons baby (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)


myspace layout

myspace layout


layout for myspace

layout for myspace


myspace layout

myspace layout


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



Beyonce-Irreplaceble

To the left
To the left

To the left to the left
Everything you own in the box to the left
In the closet, yes thats my stuff
Yes, if i bought it, then please don't touch (don't
Touch)

And keep on talking that mess, thats fine
Could you walk and talk, at the same time?
And- its my name thats on that bag
So go move your bags, let me call you a cab
Standing in the front yard, telling me
How i'm such a fool, talking 'bout
How i'll never ever find a man like you

You got me twisted

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute (baby)

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I'll have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'
You're irreplaceable

So go ahead and get grown
Call up that chick, and see if shes home
Oops i bet you thought, that i didn't know
What did you think
I was putting you out for?
Because you was untrue
Rolling around in the car that i bought you
Baby, drop them keys
Hurry up, before your taxi leaves

Standing in the front yard, telling me
How i'm such a fool, talking 'bout
How i'll never ever find a man like you

You got me twisted

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute (baby)

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I'll have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'
You're irreplaceable

So since i'm not your everything
How about i be nothing? nothing at all to you
Baby i won't shed a tear for you
I won't lose a wink of sleep
Cause the truth of the matter is
Replacing you is so easy

To the left to the left
To the left to the left

Mmmmmmmm
To the left to the left
Everything you own in the box to left

To the left to the left
Don't you ever for a second get to thinking
You're irreplaceable

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute (baby)

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I'll have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute (baby)

You can pack all your things- we're finished
Cause you made your bed now lay in it
I could have another you by tomorrow
Don't you ever for a second get to thinkin'
You're irreplaceable


Beautiful liar

Ay, Ay, Ay
Nobody likes being played
Beyonce, Beyonce
Shakira, Shakira (hey)

[Beyonce] He said I'm worth it, his one desire
[Shakira] I know things about 'em that
you wouldn't wanna read about
[Beyonce] He kissed me, his one and only,
(yes) beautiful Liar
[Shakira] Tell me how you tolerate the things
that you just found out about

[Shakira] You never know
[Beyonce] Why are we the ones who suffer
[Shakira] I have to let go
[Beyonce] He won't be the one to cry

[Beyonce] (Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] (Oh) Did he laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without 'em
Just a beautiful liar

[Shakira] I trusted him, but when I f
ollowed you, I saw you together
[Beyonce] I didn't know about you then
'till I saw you with him again
[Shakira] I walked in on your love scene,
slow dancing
[Beyonce] You stole everything,
how can you say I did you wrong

[Shakira] You never know
[Beyonce] When the pain and
heartbreak's over
[Shakira] I have to let go
[Beyonce] The innocence is gone

[Beyonce] (Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] (Oh) Did he laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without 'em
Just a beautiful liar

[Shakira] Tell me how to forgive you
When it's me who's ashamed
[Beyonce] And I wish could free you
Of the hurt and the pain
(Both) But the answer is simple
He's the one to blame

[Beyonce] (Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] (Oh) Did he laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without 'em
Just a beautiful liar


Kaiti Garbi - Esena Mono

Kanenan allon
Den eho sto mialo mou
Kanenan allon
Den eho pio diko mou
Kanenan allon
Konta mou den anteho
Einai megalo
To provlima pou eho
Kanenan allon
Den plisiazo toso
Ta oneira mou
Sta heria na tou doso
Kanenan allon
Den eho stin kardia mou
Afta pou lene
Na sou ta poun brosta mou

Esena mono stin agalia mou vazo
Hara kai pono mazi sou ta moirazo
Esena mono na m'akoubas afino
Se sena mono psihi kai soma dino

Kanenan allon
Den eho sinantisei
Tis monaxias mou
Ta magia na ta lisei
Kanenan allon
Den eho niosei etsi
Kommati eheis
Apo tin kathe skepsi
Kanenan allon
Deen eho vrei akoma
Na mou allazei
Ston ourano to hroma
Kanenan allon
Den evala brosta sou
Na mi Fovatai
Mazi sou i kardia mou

Esena mono stin agalia mou vazo
Hara kai pono mazi sou ta moirazo
Esena mono na m'akoubas afino
Se sena mono psihi kai soma dino


Nelly Furtado - Maneater

Take it back, take it back...
(oooh, hey, oooh, hey, oooh, hey)

Everybody look at me, me
I walk in the door you start screaming
Come on everybody what chu here for?
Move your body over like a nympho
Everybody get your necks to crack around
All you crazy people come on jump around
I want to see you all on your knees, knees
You either want to be with me, or be me!
(Come on man)

Man eater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a man eater
make you buy cars
make you cut cards
make you fall real hard in love
She's a ma neater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a man eater
make you buy cars
make you cut cards
Wish you never ever met her at all!

And when she walks she walks with passion (oh)
when she talks, she talks like she can't handle it (oh)
when she asks for something boy she means it (oh)
even if you never ever seen it (oh)
everybody get your necks to crack around (oh)
all you crazy people come on jump around (oh)
you doingaaa anything to keep her by your side (oh)
because, she said she love you, love you long time!
(Come on man)

man eater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cards
make you fall real hard in love
She's a maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cards
Wish you never ever met her at all!

(oh,aaaaaaaah, oh,aaaaaaaah, oh,aaaaaaaah,
oh,aaaaaaaaah, yeah, oh,aaaaaaaah,
oh,aaaaaaaah, oh,aaaaaaaah)
(come on man, come on man)

Maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cards
make you fall real hard in love
She's a maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cards
Wish you never ever met her at all!
(oh)

Never ever met her at all!
You wish you never ever met her at all!
You wish you never ever met her at all!
You wish you never ever met her at all!
You wish you never ever met her at all!(what you said girl?)
You wish you never ever met her at all!
You wish you never ever met her at all!
You wish you never ever met her at all!


The World Is Mine - David Guetta

I believe in the wonder,
I believe this new life took in,
like a God that I'm under,
there's drugs running through my veins,
I believe in the wonder,
I believe i can touch the flame,
there's a spell that I'm under,
got to fly, I don't feel no shame,

The world is mine,
The world is mine,
The world is mine,
The world is mine,

Take a look what you've started,
In the world flashing from your eyes,
and you know that you've got it,
from the thunder you feel inside,
I believe in a feeling,
of the pain that you left to die,
I believe in the livin'
In life that you give to try,

The world is mine,
The world is mine,
The world is mine,
The world is mine,
mine,
mine,
The world is mine,

I've lost my fear to what appears,
I do my best,
the world is mine,
you take the price and realise,
that's in your eyes,
the world is mine,
I've lost my fear to what appears,
I do my best,
the world is mine,
you take the price and realise,
that's in your eyes,
the world is mine,

The world is mine,
The world is mine


Nelly Furtado-Say it right

In the day
In the night
Say it right
Say it all
You either got it
Or you don't
You either stand or you fall
When your will is broken
When it slips from your hand
When there's no time for joking
There's a hole in the plan

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
But you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

I can't say that I'm not lost and at fault
I can't say that I don't love the light and the dark
I can't say that I don't know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonight you tonight

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
But you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?


CONNECT - Jeebena

''Ova mala mi je jeebeena Ova mala mi je jeebeena
Ono malo ja bi s njom bi wuabarabam Ono malo ja bi s njom bi wuabarabam!''
1x Dragi: ''Neki dan u gradu, vidim malu prek' u hladu Mislim si sad sam kul,
imam bradu Pa sam joj uletio – mala imaš lijepo lice Ideš možda u smjeru Ilice
haa Ona rekla mi je idem Pa sam ju primio za rukicu da svi me vide Od uha do
uha nasmijala se Skužim nema dva zuba al' baš je guba ej I tako je brzo poslije
pala komba
Da idem s njom kod zubara onda da ju pratim doma Bez beda zacop'o sam se odma'
Ja bi da te probam – Sam joj reko!'' Refren 2x Dragi: ''Da nastavim dalje,
imala je oči lijepe kao zaljev Malo felšaju al' mi nije zajeb Ima aparatić i
sad joj zubi sjaje K'o felge na meci od Silvije Talaje A ja je volim svaki dan
sve više Stalno ju sanjam stalno o njoj pišem Slatko se podrigne k'o malo
svinjče Možda nije lijepa k'o Del Ponte al' to me se ne tiče Pazi! Bio sam
kod nje vidio
ne pleše valcer Ima strip štengu jer je bila s vatrogascem A ja sam kapetan,
ona mi je napeta Svi znate da (da, da, da!)...'' Refren 2x Sele: "I na prvi
pogled, sve mi se to svidjelo, pozvala me kod nje da gledamo video, ne vidim
zašto ne bi, može ajde idemo, debeljuca, al' to me nije brinulo. U stvari
evo kako stoje stvari to kaj ona ima kilu viška ja ne marim super mi je sa
njom, ja sam jako tanak, a kad joj se uvaljam zovem ju moj mali čvarak di si,
ako 'oće&scar
on; onda kiss me, ima vel'ke čube, al' je veća i od missy, ima žute zube, jer žvače
smoki čips, i pive pije na litre, pa kak' da budu čisti. A imao sam priliku i
vidjeti
je golu, kad smo ljetovali na Braču, u Bolu, brijem da je takva jer uvijek traži
repete,
a zajedno bi navečer potrgali krevete. A onda, skužio sam da je bomba, kad je mesni
narezak izvadila da probam, i to je to, uglavnom, skužio bi svako, da bi, ja bi s
njom,
da bi ja bi s njom, bi." Refren 2x Jura: ''Da ti pr
iznam, vidjelo se da je maza Visoka je bila k'o Mujanović Raza Uzela je moje srce
jedne
ljetne noći Ispale mi oči, zakucava bez da skoči Toliko je velika, da zaklanja mi
obzor
Ispred zgrade mi je kucala na prozor Al' nije spika to što sam spav'o gol u mraku
Nego
to što živim na četvrtome katu. Teško pratim njene duge korake A ona doslovno diže
nos
u oblake Pričamo o vremenu i kako li je gore Dal' će padat kiša i te slične fore Al'
je
volim (volim) i ona voli
mene Volim i ja sebe, vole me i druge žene A njeno ime, mislim da je
Jelena
Ova mala, ova mala, ova mala mi je jeebena!''


Connect-Nebo

''I dok nebo divno je,
meni sivo bit će i bilo je,
osjećaj k'o pad sa visine je, al' glavno da se rimuje,
jebo bager imam sve riječi koje ruše zidove!''


Dragi:

''Slušaj! Život je prekratak za ić' unatrag,
ja sam otiš'o malo i naučio sam taj podatak.
Svi ostave nešto, meni treba i ostatak,
Ali vratit ću se kad tad!
Im'o neke stvari, sjeb'o sve,
Kak' se kaže, ali bar sam udebljo se.
Znaš, uglavnom sve u svem' da na greškama se uči,
Al' ne na svojim već na tuđim!
Ili budeš prao suđe kad te sjebe pravosuđe,
Ili budeš pošten, ali takvog nisam vid'o duže,
Zato druže, zbog tebe i problema,
Ne pecaj u rijeci koje nema!''

Dragi:

''Volim pjevat, al' u studiju,
neki vole pjevat kad svrate i na muriju,
zato bolje šuti, ako briješ nešto šljakat,
da te ne bi skebo neki papak!
I tako je i meni jedan složio sranje,
Sad žao mi je staraca i zbog toga sram me,
Jer su vjerovali i čovječe sve bi dali
Da nisam narko, a ja ovako: lijepo,
završim tranu kod Naletilića i ekipe,
A sad me može vadit samo papa i Stipe.
Sreća mi je okrenula leđa, ispadam iz igre,
Ti sad držiš se za malu, ja za gitre.
Slušaj! Mislio sam sranja ću samo na telki gledat,
Nemoguće postalo je moguće i moš' se jebat!
Lijep dan, a na vrata mi banu ljudi,
Buraz cijela Heinzlova,a 'ko bi drugi?''

Burazsel:

''I dok gledam u dvorište,
kiša pada, a pod nogama mi gori sve.
Brate bar se nadam da mi barem kaznu ponište,
Al' to je nemoguće,
Još mi više produže na žalbu što sam pred'o juče'!
To je strašno, kad budem izaš'o?
To ne zna niti dragi Bog i on me tu naš'o
I kad sam ovdje zapeo, završe kao pjesnik,
A vani ću izać' kao duševni bolesnik!
Nekad mi je teško, al' to riješim vježbom,
Jer ne možeš ak' nemaš struje brige gasit' pjesmom.
Pomalo je tijesno, al' budem se navik'o,
Na to, al' možda brijem jer to ne može baš ni'ko.
I da imam krila pa da poletim,
Ne bi ih ni skriv'o, ne bi mogao odoljeti.
Ovdje ne bi bio, ne bi trošio si godine,
Ovdje mi je loše, tu se niš' ne vidi s ponistre!''

Jura:

''Kao prvo, ti mi doma sve pozdravi, a odvjetniku javi,
ja se raspadam iznutra kao bivša Jugoslavija.
Ne možeš izać' kad je zatvorena kapija,
na sudu su nam rekli da tu ne postoji mafija.
Ja ne vjerujem njima, k'o ni jednom tipu
A sumnjam da im vjeruju, Jelavić i Pripuz.
Dok iz druge sobe samo čuješ plač i lavež
K'o ranjena živina što je strpana u kavez
Kao riba što ne pliva, jao braćo mila
Ja se osjećam k'o ptica koja ne može
Raširit krila
Mojih ljudi uvjek ću se sjetit
Mislim jebo nebo kada ne mogu poletit.


Beyonce ft. Jay-Z - Deja Vu

[Beyonce:] Bass
[Jay-Z:] Uh
[Beyonce:] Hi hat
[Jay-Z:] Uh
[Beyonce:] 808
[Jay-Z:] Uh
[Beyonce:] Jay
[Jay-Z:] Uh-huh
Ready?
Uh-huh
[Beyonce:] Let's go get 'em
[Jay-Z:] Uh-huh
C'mon

[Jay-Z]
I used to run base like Juan Pierre
Now I run the bass hi hat and the snare
I used to bag girls like Birkin Bags
Now I bag B ([Beyonce:] Boy you hurtin' that)
Brooklyn Bay where they birthed me at
Now I be everywhere, the nerve of rap
The audacity to have me whipping curtains back
Me and B, she about to sting
Stand back

Baby seems like everywhere I go
I see you, from your eyes, your smile
It's like I breathe you, helplessly I reminisce
Don't want to compare nobody to you

Boy, I try to catch myself
But I'm out of control
Your sexiness is so appealing
I can't let it go
Oh

Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu
Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu

Seeing things that I know can't be
Am I dreaming? When I saw you walking past me
Almost called your name
Got a better glimpse and then I looked away
It's like I'm losing it

Boy, I try to catch myself
But I'm out of control
Your sexiness is so appealing
I can't let it go, oh

Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu
Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu

[Jay-Z]
Yes! Hova's flow so unusual
Baby, girl you should already know
It's H-O, light up the dro'
'Cause you gon' need help tryna study my bounce, flow, blow
What's the difference?
One, you take in vein while the other you sniffin'
It's still dough, po-po try to convict him
That's a no-go
My dough keep the scales tipping like 4-4's
Like I'm from the H-O-U-S-T-O-N
Blow, wind so Chicago of him
Is he the best ever, that's the argu-a-ment
I don't make the list, don't be mad at me
I just make the hits, like a factory
I'm just one-to-one, nothin' after me
No Deja Vu, just me and my, Oh

Baby I can't go anywhere
Without thinking that you're there
Seems like you're everywhere, it's true
Gotta be having Deja Vu
'Cause in my mind I want you here
Get on the next plane, I don't care
Is it because I'm missing you
That I'm having Deja Vu

Boy, I try to catch myself
But I'm out of control
Your sexiness is so appealing
I can't let it go
Whoo...

Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu
Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu

Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu
Know that I can't get over you
'Cause everything I see is you
And I don't want no substitute
Baby I swear it's Deja Vu


Bajaga-Tišina

Mrak se skupio u kap,rano jutro kao slap,
ulazi u sobu.
Dal' si ikad pitala,tamne senke zidova,
ujutro gde odu?
Oci su ti sklopljene,usne su ti umorne,
ne ljubi me njima.
Nisu cvorci pevali,dok je iznad krovova,
svirala tisina.
Hajde Boze budi drug,pa okreni jedan krug,
unazad planetu.
Noc je kratko trajala,a nama je trebala,
najduza na svetu.
U mom oku samo hlad,u mom srcu samo stud,
inje i prasina.
Nisu cvorci pevali,dok je iznad krovova,
svirala tisina.
U cik zore zvizdi voz,njime odlazim u Oz,
necu da se vratim.
Sto god tebi napisem,pocepam i obrisem,
al' ti moras znati....
Nisi se probudila,zato nisi videla,
igrale su sene.
Nek te dobri duhovi,i kraljevski orlovi,
cuvaju od mene.
Hajde Boze budi drug,pa okreni jedan krug,
unazad planetu.
Noc je kratko trajala,a nama je trebala,
najduza na svetu.
U mom oku samo hlad,u mom srcu samo stud,
inje i prasina.
Nisu cvorci pevali,dok je iznad krovova,
svirala tisina.


Justin Timberlake - My love

Ain't another woman that can take your spot my-

If I wrote you a symphony,
Just to say how much you mean to me (what would you do?)
If I told you you were beautiful
Would you date me on the regular (tell me, would you?)
Well, baby I've been around the world
But I ain't seen myself another girl (like you)
This ring here represents my heart
But there's just one thing I need from you (say "I do")

[Chorus:]
Yeah, because
I can see us holding hands
Walking on the beach, our toes in the sand
I can see us on the countryside
Sitting on the grass, laying side by side
You could be my baby, let me make you my lady
Girl, you amaze me
Ain't gotta do nothing crazy
See, all I want you to do is be my love
(So don't give away) My love
(So don't give away) My love
(So don't give away) Ain't another woman that can take your spot, my love
(So don't give away) My love
(So don't give away) My love
(So don't give away) Ain't another woman that can take your spot, my love

Ooooh, girl
My love
My love

Now, if I wrote you a love note
And made you smile with every word I wrote (what would you do?)
Would that make you want to change your scene
And wanna be the one on my team (tell me, would you?)
See, what's the point of waiting anymore?
Cause girl I've never been more sure (that baby, it's you)
This ring here represents my heart
And everything that you've been waiting for (just say "I do")

[Chorus:]
Yeah, because
I can see us holding hands
Walking on the beach, our toes in the sand
I can see us on the countryside
Sitting on the grass, laying side by side
You could be my baby, let me make you my lady
Girl, you amaze me
Ain't gotta do nothing crazy
See, all I want you to do is be my love
(So don't give away) My love
(So don't give away) My love
(So don't give away) Ain't another woman that can take your spot, my love
(So don't give away) My love
(So don't give away) My love
(So don't give away) Ain't another woman that can take your spot, my love

Ooooh, girl
My love
My love

[T.I.'s rap:]
Alright it's time to get it JT
I don't know why she hesitates for man
Shorty, cool as a fan
On the new once again
But, still has fan from Peru to Japan
Listen baby, I don't wanna ruin your plan
If you got a man, try to lose him if you can
Cause the girls worldwide throw their hands up high
When they wanna come kick it wit a stand up guy
(Trust me) You don't really wanna let the chance go by
'cause you ain't been seen wit a man so fly
Baby friends so fly I can go fly
Private, cause I handle my B.I.
They call me candle guy, simply because I am on fire
I hate to have to cancel my vacation so you can't deny
I'm patient, but I ain't gonna try
You don't come, I ain't gonna die
Hold up, what you mean, you can't go why?
Me and your boyfriend we ain't no tie
You say you wanna kick it when I ain't so high?
Well, baby it's obvious that I ain't your guy
Ain't gon' lie, I feel your space
But forget your face, I swear I will
St. Bart, St. Bulla anywhere I chill
Just bring wit me a pair, I will

[Chorus:]
I can see us holding hands
Walking on the beach, our toes in the sand
I can see us on the countryside
Sitting on the grass, laying side by side
You could be my baby, let me make you my lady
Girl, you amaze me
Ain't gotta do nothing crazy
See, all I want you to do is be my love
(Love) My love
(Love) My love
(Love) Ain't another woman that can take your spot, my love
(Love) My love
(Love) My love
(Love) Ain't another woman that can take your spot, my love

Ooooh, girl
My love
My love


Justin Timberlake - Sexy back

I’m bringing sexy back
Them other boys don’t know how to act
I think you're special, what's behind your back?
So turn around and I'll pick up the slack.

Take 'em to the bridge

[Bridge]
Dirty babe
You see the shackles
Baby I’m your slave
I’ll let you whip me if I misbehave
It’s just that no one makes me feel this way

Take 'em to the chorus

[Chorus]
Come here girl
Go ahead, be gone with it
Come to the back
Go ahead, be gone with it
VIP
Go ahead, be gone with it
Drinks on me
Go ahead, be gone with it
Let me see what you’re working with
Go ahead, be gone with it
Look at those hips
Go ahead, be gone with it
You make me smile
Go ahead, be gone with it
Go ahead child
Go ahead, be gone with it
And get your sexy on
Go ahead, be gone with it

Get your sexy on
Go ahead, be gone with it
[Repeat 6 times]

Get your sexy on

[Verse 2]
I’m bringing sexy back
Them other fuckers don’t know how to act
Come let me make up for the things you lack
'Cause you're burning up I gotta get it fast

Take 'em to the bridge

[Bridge]

[Chorus]

[Verse 3]
I’m bringing sexy back
You mother fuckers watch how I attack
If that’s your girl you better watch your back
Cause she’ll burn it up for me and that’s a fact

Take 'em to the chorus

[Chorus]


Cassie-Me&you
(Intro)
It's me and you now
I've been waiting
I think I'm gonna make that move now
Baby tell me how you like it

(Verse 1)
You've been waiting so long, I'm here to answer your calls
I know that I shouldn't have had you waiting at all
I've been so busy, but I've been thinking 'bout what I wanna do wit you
I know them other guys, they've been talking 'bout the way I do what I do
They heard I was good, they wanna see if it's true
They know you're the one I wanna give it to
I can see you want me too
Now it's me and you

(Hook)
It's me and you now
I've been waiting
Think I'm gonna make that move now
Baby Tell me if you like it
It's me and you now
I've been waiting
Think I'm gonna make that move now
Baby tell me how you like it

(Verse 2)
I was waiting for you to tell me you were ready
I know what to do if only you would let me
As long as your cool with it I'll treat ya right
Here is where you wanna be
I know them other guys, they've been talkin 'bout the way I do what I do
They heard I was good they wanna see if it's true
They know you're the one I wanna give it to
I can see you want me too
And now it's me and you

(Chorus)
It's me and you now
I've been waiting
Think I'm gonna make that move now
Baby tell me if you like it
Think I'm gonna make that move now
Baby tell me how you like it

(Bridge)
Baby I'll love you all the way down
Get you right where you like it
I promise you'll like it
Just relax and let me make that move
We'll keep it between me & you

(Chorus)
It's me and you now
I've been waiting
Think I'm gonna make that move now
Baby tell me if you like it
It's me and you now
I've been waiting
Think I'm gonna make that move now
Baby tell me how you like it

It's me and you now
I've been waiting
Think I'm gonna make that move now
Baby tell me if you like it

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Everything is possible...

Kolko vas ima:
Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

MySpace Layouts

S. Valentine images



Myspace layouts

S. Valentine images




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje posjećujemo:
Štekyca
Pekyca
Ludi-bj
Horo-boy
Ivona
Metalac
Šašave cure
Elektroo
V@nj@
Farkašica
Šolaja
Theory
dr. Lazo
PePa
Iva-bj
Little Hell On Earth
Vanilla

Stranice za dizajn:
Gadura dizajn
Katee dizajn
Glupača dizajn


MySpace Layouts

MySpace Layouts

















NeKe pjESmiCe:

PRIJATELJICE
Zašto plačeš prijateljice?
Zašto su ti oči vlažne?
Zar zbog njegove ljubavi lažne?
Rekao je da te voli,
a drugoj je ljubav dao,
a sada kaže da je samo tvoje ime zvao.
Otišao je bez riječi
i ostavio te da patiš,
a sada te moli da mu se vratiš.
Sada ne vrijedi ni da te voli,
jer tvoje srce puno je boli.
Uvijek smo bile prijateljice...
Zajedno smo plakale i
smijale se samo nas dvije,
sad ćemo preboliti zajedno
onog tko za tebe nije!!

10 RAZLOGA ZAŠTO TE MRZIM

MRZIM KAKO MI PRIČAŠ
I FRIZURU KOJI NOSIŠ
MRZIM KAKO VOZIŠ AUTO
I KAKO ME POGLEDOM KOSIŠ
MRZIM TVOJE VOJNIČKE ČIZME
I ŠTO ČITAŠ ME SAMO TAKO
MUKA MI JE KOLIKO TE MRZIM
ZBOG TOGA I RIME NIŽEM LAKO
MRZIM KADA SI U PRAVU,
KADA LAŽEŠ JOŠ I VIŠE
MRZIM KADA ME NASMIJAVAŠ
ILI KADA PLAČEM POPUT KIŠE
MRZIM KADA NISI KRAJ MENE
I ŠTO ME NISI ZVAO
ALI NAJVIŠE MRZIM
ŠTO TE NE MRZIM
NI TRUNČICU,
NIKAKO, BAŠ NIMALO!!

Jedne noći, dok je tama prekrivala
pogled moj,
ja sam budna preklinjela
tajanstveni osmjeh tvoj.
Te tihe noći dok se mjesec izgubio
u dnu neba,
osjetila sam da sam sama, da mi
tvoja ljubav treba.
Samo jedan stari pauk u kutu
mrežu je pleo,
kako da je tvoje ime, meni od nje,
isplesti htjeo!

PRIZNAJEM
Dugo to nisam mogla priznati,
dugo to nisam mogla osjetiti,
dugo to nisam mogla izustiti,
ali nadam se da si sve shvatio.
Teško je to reći, teško je to
uopće prihvatiti.
Ali sada kad te nema više,
sad kad za sve je kasno...
priznajem tebi, priznajem i sebi.
I koliko god bolno bilo j
a puštam te, ma koliko god
vremena prošlo i dalje
ĆU TE VOLJETI!!

Noć je, hladna noć, sjedim na
krevetu uz upaljenu noćnu lampu,
provirujući kroz prozor!
Svaka zvijezda poprima tvoj lik,
svaka ptica leti tvojom putanjom,
svaki korak moj izgovara tvoje ime,
moja ljubav odlazi tebi polako
osvjetljavajući mračne uličice
našeg grada!
Ti si oduvijek jedan dio slagalice
u mom srcu,
rijetka ruža u mom vrtu,
dio mene!
Moje srce uvijek će tebi pripadati!

NEKOGA MORAŠ VOLJETI
Voljeti može svatko, neki gorko, neki slatko.
Voljeti može biti teško i lako.
Netko voli mamu i tatu, a netko će
svoju ljubav pokloniti sestri ili bratu.

Neki će voljeti rijeku, ili more,
netko će voljeti šumove vjetra,
a netko šaputanja zore.
npr; muž će voljeti svoju ženu,
a njen otac majku njenu,
a i obrnuto isto tako.

Za njih je voljeti jednostavno i lako.
Dok za nekoga tko voli mjesec to će
jako teško biti, mjesec neće moći
prići pa ga zagrliti.

Ljubiti može biti lijepo,
a može i boljeti, ali
jedno je sigurno

NEKOGA MORAŠ VOLJETI!

ZAŠTO?
Zašto se bol za bolom vraća?
zašto se ljubav suzama plaća?
zašto pati onaj koji voli?
zašto suze na rastanku bole...

Zašto ljubav voditi, kad je ljubav bol,
Zašto suze ronit zbog te riječi ON?!
zašto neki ljudi ne mogu da shvate
da oni šta se smiju najviše pate!

ŠTO JE DANAS LJUBAV
Vidim nekog zgodnog dečka,
Sa ježić- frizurom,
Al odma ode sve u vjetar,
On je tu sa svojom curom.
Vidim opet nekog tamo stoji.
Uzeo novce, pa ih redom broji.
Ali, i ta šansa propala je,
Tamo neka crnka sebe mu daje.

Što je meni sad?! Koji mi je vrag?
Zašto tražim gdje je lijepo, i po novcu miriši?
Što se dogodilo sa dobrotom, vrlinama?
Zašto srce pada samo na lijepo izvana,
Zašto ne kopa negdje po dubinama?

Evo, opet, neki mali plavi,
Šilt sa markom stoji mu na glavi.
Ali, kod njega mi nešto smrdi:
Neki DRUGI oko njeg se vrti.
Sad se stvori neki treći
Prišao je meni,
Ima skupe tene na nogama,
Ali je sigurno na drogama...

Što je meni sad? Koji mi je vrag?
Zašto tražim gdje je lijepo, i po novcu miriši?
Zašto svakom, tko nije lijep,
Odmah ispucam: BRIŠI?


I NITKO NE VJERUJE
-To je samo faza.-
Rekla je mama.
-Samo strma staza
Kroz koju ćeš proć.
To se desi svakom mladom,
Prespavat ćeš ga kao noć.-

I nitko ne vjeruje
Da ga uistinu volim.
Svi samo govore: to nije zastvarno.
Kako, kako nije?
Dolazi mi u stalno u san.
Nitko ne vjeruje,
Pa čak ni on sam.

-Prestani s time.
Ima dosta vremena.
Uhvati se knjige,
Da budeš pametna!-
Kako da se latim papira
I slova?
Kako da napišem riječ?
Ovu ljubav ne mogu ugasiti
Kao da gasim peć...

-Moraš s time prestati!-
prijetili su redom svi.
Ova ljubav nikad neće nestati
Zar nitko to ne vidi?
Ona je kao vatra...
Ugasit će ju kiša.
Al' će, znam, doći netko nov
I opet ju zapaliti.
No, u srce on je zauvijek urezan,
I zauvijek će tamo ostati.

ZAUVIJEK
Tada sam te prvi put vidjela,
ali pamtit ću tvoje lice zauvijek.

Tvoje prve riječi upućene meni
čuvat ću u srcu zauvijek.

Tvog prvog osmijeha zbog mojih riječi
sjećat ću se zauvijek.

One tužne riječi na rastanku
parat će mi srce zauvijek.

Tada sam te zadnji put vidjela,
i nestao si iz mog života zauvijek.

KAD BI BAREM ZNAO..............
Kad bi barem znao da te volim ko Boga,
Kad bi barem znao da ne spavam zbog toga.
Jer, kad bi znao možda ne bi bilo ovako,
Sve je počelo dobro, a završilo naopako!

Proklet bio dan kad sam te prvi put vidila,
Jer, od tog sam trenutka svakim danom šizila,
Zbog tih očiju, umiljatog pogleda, te plave kose,
Moje je lice bilo prepuno kapljica suza poput jutarnje rose.

Svakim danom volim te sve više,
Tako i u mom srcu piše,
Nadu nikad nisam gubila,
Iako bih se sad zbog tog ubila.

Da bar je sve ko prije,
Sad iz mojih očiju kiša lije.
Da bar to nikad nisam doznala,
I istinu o tebi spoznala.

Pokušavam se praviti da te ne poznajem.
Ali, to je nemoguće, kakav si tek sad spoznajem,
Svake noći molim boga,
A i činim više od toga:
Da bar istina nije kriva,
Bože molim te nek mi oprosti što sam živa.
...jer kad bi znao da te volim, možda ne bi bilo ovako.
Sve je počelo dobro, a završilo naopako..........


VICEVI I ŠALE:

Došao Mujo po malog Hasu u vrtić.
Mujo: "Ja sam došao po mog Hasu."
Odgojiteljica: "Kojega? Imamo ih 5."
Mujo: " Bilo kojeg, jeb'la ga ti, ionako ću ga sutra vratiti!!!"


Pričaju dva štrebera...
"Čuj, starci su mi otputovali, imam praznu kuću."
"Blago tebi, možeš na glas učiti."


Dođe gospođa do svećenika i kaže:
"Velečasni, imam problem. Znate, ima dvije papigice koje pričaju, Rhonda und Lucy, ali one cijelo vrijeme govore, znate, samo "one stvari...".
"One stvari...koje "one stvari ?" upita velečasni.
"Pa jedino što cijelo vrijeme govore je : "Bok, mi smo dvije kurve. Hoćemo li se malo zabaviti ?"
"Pa to je strašno!" kaže svećenik. "Ali, znajte, imam ja za vas rješenje tog problema. Donesite vi obje papigice k meni i ja ću ih staviti u kavez sa mojim papigama, Ivanom i Pavlom.
Znate, naučio sam ih da čitaju Bibliju i da se mole.
Moje papige će se već pobrinuti da Rhonda i Lucy više ne govore – "one stvari".
Žena, sva sretna što će čovjek od crkve riješiti problem, donese sutradan papige kod svećenika.
Papige svećenika sjede u kavezu, proučavaju Bibliju i cijelo vrijeme se mole. Žena otvori kavez i stavi svoje dvje papigice u kavez.
Prvo što su Rhonda i Lucy rekle je bilo : "Bok, mi smo dvije kurve. Hoćemo li se malo zabaviti?"
Ivan pogleda Pavla i krešti : "Pavle, ostavljaj Bibliju, naše molitve su se uslišile....!"


Radio neki frizer u nekom gradu u nekoj državi u SAD.
Jednog dana mu uđe cvjećar u frizeraj i kad ga je ovaj ošišao, cvjećar ga pita koliko košta šišanje da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može primiti novce. Cvjećar ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je na pragu prelijepi buket od 20 cvjetova.
Drugog dana mu u frizeraj uđe pekar i kad ga je ovaj ošišao, pekar pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može primiti novce. Pekar ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je na pragu 20 krafni.
Trećeg dana mu uđe Bosanac i kad ga je ovaj ošišao, Bosanac pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može primiti novcee. Bosanac ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je ....
Što....
Imaš li ideju ....
Razmišljaj kao Bosanac ...
Našao je 20 Bosanaca koji čekaju na šišanje !!!


Čovjek je šetao po ulici kada je primijetio osobito prljavog i pohabanog beskućnika koji ga je pitao ako ima nekoliko kuna za večeru.
Čovjek je izvadio novčanik, izvadio 70-tak kuna i pitao, "Ako ti ja sad dam taj novac, hoćeš li kupiti njime pivu umjesto večere?"
"Ne, prestao sam piti prije mnogo godina", odgovorio je beskućnik.
"Hoćeš li to upotrijebiti kako bi išao na pecanje umjesto da si kupiš hranu?" pitao je čovjek.
"Ne. Ja ne trošim vrijeme na pecanje," rekao je beskućnik, "provodim svo vrijeme pokušavajući opstati."
"Hoćes li to potrošiti na nogomet umjesto na hranu?" pitao je čovjek.
"Jeste li LUDI?" odgovorio je beskućnik. "Nisam igrao, ni gledao nogomet već 20 godina!"
"Hoćes li novac potrošiti na ženu iz mračne četvrti umjesto na hranu?" pitao je čovjek.
"Koju bolest bi dobio za šugavih 70 kuna?" uzviknuo je beskućnik.
"No," rekao je čovjek, "ja ti neću dati novac. Umjesto toga, odvest ću te kući na ženinu odličnu večeru."
Beskućnik je bio zapanjen. "Zar vam žena neće pobjesniti zbog toga? Znam da sam prljav, a vjerojatno i prilično odurno smrdim"
Čovjek je odgovorio, "Nema veze. Važno je da vidi kako čovjek izgleda nakon što se odrekne pive, pecanja, nogometa i seksa."

Kako su Vlatki Pokos tepali kad je bila mala?
Gucci, Gucci...


Profesor sjedi u restoranu i jede.
Dolazi student i sjeda bez pitanja za njegov stol.
Profesor, ljutito:
- Otkad to orlovi i svinje sjede za istim stolom?
Student se digne, pokupi tacnu i kaže:
- Dobro, onda letim dalje...


Izvjesni muškarac ulazi s prelijepom, mladom ženom u draguljarnicu i skupa s njom odabere dragulja i drugog nakita u vrijednosti većoj od 50.000 eura. Kad je trebalo platiti, muškarac je izvadio ček i na njega napisao ukupnu sumu.
Prodavač je bio zbunjen i nepovjerljiv, jer je čovjeka prvi put u
životu vidio. Ovaj je opazio prodavačevo dvoumljenje, pa mu reče: 'Brine Vas da li ček ima pokriće?
'U redu, ovako ćemo - budući da je danas petak i već su sve banke zatvorene, zadrzite ček i nakit do ponedjeljka. U ponedjeljak, nakon što unovčite ček, pošaljite dragulje gospodični! Slažete li se?'
Prodavaču je laknulo. U ponedjeljak, kad je krenuo unovčiti ček,
otkrio je da ček ipak nema pokriće. Istog trena je nazvao gospodina, koji mu reče:
'Ček slobodno bacite! Već sam ju povalio...'



Ubojica osuđen na doživotnu robiju, a nakon 20 godina zatvora,
pobjegne.
Dok je bio u bijegu, provali u kuću, i sveže mladi par koji je tada baš gledao obavijest na telki kako je nedavno pobjegao...
Ubojica sveže tipa za stolac na jednom kraju sobe i ženu za radijator na drugom kraju sobe. Pričao joj je i učinio nešto što je nalikovalo kao da joj ljubi vrat. Zatim se naglo ustao i otišao u kupaonicu. Koliko je mogao, suprug se primaknuo ženi i rekao joj:
"Draga, ovaj tip nije godinama vidio žene. Vidio sam kako te ljubio po vratu i otrčao u kupaonicu. Samo surađuj i radi što ti on kaže. Ako hoće spavati s tobom, prihvati to i pravi se kao da ti odgovara. Što god da radi, nemoj mu proturječiti ili ga naljutiti. Naši životi ovise o tome! Budi jaka!
Volim te!"
Nakon što je ispljunula krpu iz usta, polugola mu žena odvrati:
"Dragi! Tako mi je lakše što misliš tako! Imaš pravo; nije vidio ženu godinama... ali on mi nije ljubio vrat... šapnuo mi je u uho kako misli da si jako sladak i pitao da li imamo vazelina u kupaonici. Budi jak! I ja tebe volim!"


Krenu Bruce Lee, Rambo i Vuco spasit neko selo od strašnog zmaja.
Dođu pred pećinu i dogovore se da prvi uđe Rambo.
Uleti on u pećinu i počne borba - ratatatatatata bang bang!!!!
Uskoro izleti Rambo sav skršen van i kaže:
- Jebo te, koji zmaj! - i padne mrtav.
Zatim uleti Bruce Lee i čuje se - haaaja ojaaa haaaajaaaa!!!!
Izleti i Bruce Lee van i kaže:
- Jebo te, koji zmaj! - i padne mrtav.
Sad uleti Vuco i čuje se - ''Volim piti, volim piti, volim piti i ljubiti!!!!!!!''
Sad izleti zmaj i kaže:
- Jebo te, koja seljačina! - i padne mrtav.







utorak, 05.09.2006.

Škola!!!

by. Cici

Hey ljudiwave!! Sta ima kod vas? Evo nam i skoleheadbang! Jucer mi je bio prvi dan u novoj skoli posto sam tek ove godine upisala ekonomsku. Bilko je ok samo malo strašnozalivenu pocetku. Svi nepoznati, dobro, skoro svi! U razredu nas ima 34, od toga 27 cura i 7 decki! Fora, cure vladajusmijeh. Razrednica je ok. Jedan decko iz razreda je tako podjebavao nastavnicu da ga je skoro poslala pedagoginji na razgovor! PRVI DAN SKOLE I VEC SRANJA!!! Bravothumbup!!!Cini se da ce biti bas zakon!

Danas je bilo fenomenalno! Razred mi je odlican! Decki su poseban slucaj! Stalno podjebavaju nastavnike! Zakon su!!! I cure su super! Skola mi je na drugom katu, a ispod su tehnicka i obrtnicka. Nisam ni znala da toliko poznatih ljudi ide u te skole. Srela sam decka kojeg sam upoznala na bazenu, Denyja. Tko bi rekao da se on mene jos sjeca, cak me i pozdraviowink! Zatim me je Vivian podjebavao! Mulac, on je tek zakon covjeknut! Nakon toga sam srela Valentina, do danas se nismo pozdravljali. Pozdravio me je i Marko. Tko bi rekao! A ja mislila da se on ljuti na mene i da ne razgovaramonaughty. Dok sam sjedila u parku poslije skole vidjela sam ljude iz bivseg razreda, Vedrana, Filipa, Miru, Helenu, Gorana... I iz bivse skole, Adrijanu, Petru, Andrijanu, Željka, Mihaelu, Teu, Nikolu, Franju... Pocinje mi se svidat srednja skolacool!!! Jedva cekam sutra da se upoznam sa ostatkom razreda. Ajd ciaomah!!!



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.