subota, 22.04.2006.

Sreća!!!

Ljudi , danas mi je bio lud dan došao sam kod jednog prijatelja (Hrvoja) na rođendan.
Jedan prijatelj na rođendanu smo pričali i počnemo gledati film (Vrisak) jedan ubojica napao je jednu ženu ja sam te ljude nazvao mojim ućenicima i oni se rasprićaju i tako cijeli dan se ludo zabavljamo s drugim stvarima...partypartyparty

| 21:29 | Reci (1) | Printaj! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Dobro došli... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ako vas nešto zanima ili vas nešto muči javite se meni ja ču vam pomoći u tome...
Moj E-mail mi je:tomo213@net.hr

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

O meni

Ja ču vam donosit puno o pjevačima,zanimljivosti,o sportu.....coolcool
Uvjiriti ču vas da ima u meni neštosmijehsmijeh

Linkići

Blog.hr
besplatne stvari,igre,zanimljivosti...
Monitor.hr
Huby
Arkofol
cure opsednute Tokio Hotelom
Matteo
Mare i Lanči
megi
sweety14ivana.blog.hr





Nogomet i Rukomet su moja omiljena ljubav a treniram RUKOMETkisskisskisskisskisskiss


Free Hit Counter
Free Hit Counter








Ime:Tomislav
Nadimak:Tomo
Živim u Kutini
Navijam za klub:1.HNL-Dinamo Zagreb
2.HNL-Segesta Sisak
3.HNL-Moslavina Kutina
Navijam za strane klubove:Čelzi,Barcelona,Milan,Lion,
Benfika,Bajern,Ajax,PSV,Panatikos,
CSKA Moskava...
Rukometni klubovi:Zagreb,Moslavina Kutina,
Barcelona,Real...
Košarkaški klubovi:Cibona VIP,CSKA Moskva,
Maccabi...