utorak | 18.07.2006.

A zaboravijo sam reci kako je bilo prek jucer.

Isao sam ulicom i vidio ovo.blog

blog


Presap sam to onda sam se uputio u park tamo sam pucao od smjeha.
blog

blog


Onda sam skrnuo Goranu doma tamo me je docekala macka(u zanimljivom položaju)
blog

blog


Mam sam skuzio da nisam dobrodosao radi onog prsta.
Onda sam se vratio u park i vidio ovo.blog

blog


Sa prijateljima sam otisao na bazene u Cakovec i cim smo vidjeli ovo mam smo prosili starce da idemo doma.
blog Layouts

blog Layouts


Moja sestra je rekla da ce kupiti hrcke i gledajte kakvu predstavu su nam priredili.
blog Layouts

blog Layouts


Toooo je toooo.

- 10:33 - poljubi i ostavi (1) - troši se - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.