body Na usnama mi zar...pusti neku sporu stvar...napuni cas dve...lagano skini m...DO GOLE KOZE....nocas nema spavanja...sutra nema kajanja..... - Blog.hr body

petak, 18.01.2008.

Hey....evo novi post......jupyyy........a evo za pocetak
HVALA NA KOMEKIMA...SVIMA...PUNO HVALA...SAMO TAK NASTAVITE...hehe
-a evo prosao je i prvi tjedan skole...a bilo je ok...napocetku je skoro uvijek dobro al dok krene ispitivanje.......neeeee
a i vikend je tu,
subota sutra jos nisam sigurna dal pem van,
nadam se da da.....
a evo neznam kaj da pisem....opce nemam volju za nist,ovih par dana mi je koma....neda mi se sad pisat razlog al povrijedila me jedna osoba ( tj. 2 )...i nisam to ocekivala...ah.....neda mi se stvarno o tome......
i kak ste vi,kaj ima kod vas....???......
joj sad sam se sjetila u ponedeljak imam plivanje idemo na bazene....joj....al dobro nemamo bar skolu :))
heh.....a evo to bi bilo to...e da IMAM NOVI DIZAJN...kak vam se cini...???....idem ja....

P.S.evo vam samo par slikica od mene i Hanny i jos....heh


Hanny...


Ich....( malo sam glavu nekam zafrknula al ok...hehe )

Image Hosted by ImageShack.us

Danijela....


Marina...


i ponovo Hanny........

Veliki pozzic svima......Pus@

16:09 - Komentiraj ( 148 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o meni =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zovem se Sanela...
prezime nije bitno....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


idem u 3.e...
imam 17 god
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rockas mi je 20.4.1991........
zivim u okolici kc,
tocnije kop.bregi....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


slusam-a sve po malo al naj narodnjake =))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


izlazim-holly,capronca,al capone,stars,orinoco,club,stefano...
nick na chatu: kc_sanela
sanela_kc@hotmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Prijatelji:Hanny,Maja,
,Monika,Helena,
Mia,Didy,Dajana,
,Marina,Jeja,Smicy,
Tina,Dany,Nina..............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Paco,Alen,Brankec
Keco,Begic,Diksa
Dejan,Delimar,
s kojomsvaku subotu slavim.....heh.....
Image Hosted by ImageShack.us

naravno nesmijem zaboraviti
Crlea i njegovu "druzinu".....
i naravno moj razred..........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...*broji se od 28.02.2008.*....
Hit Counter
Hit Counter

"...Frends_slike..."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hanny-poznam ju otkad znam za sebe
-jako puno mi znaci kaj je uz mene
-volim ju puno kao frendicu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja-Moja ljepotica
-super jee,zabavna,luda(u pozitivnom smislu)
-i jakooo,jakooo puno ju volim (kao frendicu)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Helena & Mony & Dajana
-ma cure moje....super su one meni
-sve naj
-curke veliki pozzz i pusa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Didy
-fora curka =)
sjedim s njom u skoli,fora je....hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia-ma super je

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

M&H

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja & Tina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moje ljepotice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia i Mony

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Helena & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja & PAN

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tena & Mia

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monika & Tina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja,Vugra & Monika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ludacha =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hanny & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Helga i Mony

Image Hosted by ImageShack.us

Jeja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paco & Maja

Image Hosted by ImageShack.us

Brankec,Monika & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monika & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kečo,Begić & Neno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja,Brankec & Monika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Milan,Buzo & Lovac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pačo & Helena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monika & Vugra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tep i Delimar

Image Hosted by ImageShack.us

Hanny

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ich na moru =))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fafice :)

Sms_slike_pjesme...

Sunce sja iza plota,ja zavoljeh idiota,i da imam sto zivota,sve bih dala za tog skota!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pojedi ujutro zivu zabu i cijelog ti se dana nece dogoditi nista gore!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ti si tu kad mi treba utjeha,kad sam tuzna,ti mi darujes mnogo smijeha.nikad me nisi izdala,najbolj si prijateljica i zato ti hvala!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zivot je bez ljubavi kao noc bez jutra,kao danas bez sutra,kad ti je dusa prazna,samoca je najgora kazna!
Image Hosted by ImageShack.us

Ako je grijeh sto te volim neka mi to nikada ne oproste...
Image Hosted by ImageShack.us

Kad vidis ruzu da u vrtu vene ti ja uberi i sjeti se mene!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ljubavi moja mala volim te najvise na svijetu i saljem ti ljubav u paketu!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nista u zivotu tako ne boli,kao kad srce uzalud voli!!
Image Hosted by ImageShack.us

Reci zvijezdi sto na nebu sja nek te poljubi kad nemogu ja!!
Image Hosted by ImageShack.us

Ljudi se u zivotu srecu slucajno,a onda zajedno dijele sve.rijeka zivota ih odnese drugim ljudima,al im srce zauvijek ostane kod pravih prijatelja.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tvoje usne slađe su od meda, moje srce gori dok Te gleda, Tvoje oči ljepše su od neba... Ti si ono što meni treba !
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Želiš li vidjeti moje snove? Pogledaj se u ogledalo i vidjet ćeš kako izgledaju moji snovi.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ova poruka je poslana iz svemira prije 1000 godina u nadi de će pronaci NAJSLAĐE stvorenje na planeti Zemlji. Ovog trenutka misija je završena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Voli onog tko je dobar, a ne onog tko je lijep, jer dobrota život stvara a ljepota RAZOČARA!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tisuću riječi mnogo je, jedna riječ malo je, samo dvije rječi govore sve: VOLIM TE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Netko u srcu čuva sreću, netko dio sna, netko komad ljubavi, a Tebe čuvam ja!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tvoje su oči dva bisera koja svjetle u tami ovog mračnog svijeta i koje osvjetljavaju put mojoj duši!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ti imaš nešto lijepo, šarmantno, uzvišeno, jedinstveno. Nešto što drugi nemaju i nikad neće imati. Ti imaš MENE !
Image Hosted by ImageShack.us

Noćas je mjesec crven od bjesa jer sam mu ukrao jednu zvijezdu a ta zvijezda si Ti!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ljubav je najgluplja igra u kojoj gube oni koji najviše vole.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Samo hrabri vole, a budale čekaju da budu voljene.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Svaki dečko misli da je cura đavao, ali se Bogu moli da ga đavao voli.
Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam bijeli biser, a ti moj sjaj, ako me voliš, odgovor mi daj.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kad ti jednom loše krene, kad ti dođe da režeš vene, vratiš se u stare dane i shvatiš da je život sranje!
Image Hosted by ImageShack.us

Ako ti dosada lomi dušu, ako ti snovi stežu vene, nemoj plakati u tami snova, podigni glavu i nazovi mene!
Image Hosted by ImageShack.us

Kad ptica poleti uz pomoć krila sjeti se da si mi uvijek ko sestra bila !
Image Hosted by ImageShack.us

Naše prijateljstvo nije u trendu! Ono ne prati modu, ne dobija kredite i ne otplaćuje se na rate, ali i pored toga je NAJBOLJA investicija u mom životu!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja u svom životu trebam 3 stvari:sunce, medvjedića i tebe. Sunce za dan, medvjedića za noć, a tebe za uvijek.

Image Hosted by ImageShack.us

Antonija Šola
Gdje je srce, tu je dom


Ne trebam ja cet'ri strane svijeta, sve su tu
cuvam ih, majko moja, u srcu
gdje je srce, majko, tu je dom
sa tobom


Ref.
Lijevo je srce, moja ljubav, moja bol
desno je stijena, cvrsta ruka, zivot moj
ovo je moja zemlja, moji svi
ali u srcu, majko, on je jedini


Image Hosted by ImageShack.us

Toše Proeski
Boze, brani je od zla


Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire
ona ima ruke i u njima svemir citavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti
Ref.
Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja
i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla
Boze, kad ne mogu ja
kad ne mogu ja
Boze, brani je od zla

Ona ima usne i na njima okus tresanja
koje niko ne zna ljubit' kao ja



Jacques Houdek & Ivana Kindl
Kao kazna Bozija


Vratit ce se jednog dana
tuga davno znana
vratit ce se da me podsjeti
da za mene poslije tebe
nema nikog da me grije
sto mi nocas radis, ljubavi

Ja jos uvijek zivim sama
sve u meni ko da spava
vrijeme mi sporo prolazi
kada rekao si zbogom
sve je umrlo sa tobom
sto mi nocas radis, ljubavi
Ref.
Da l' i tebi umire srce od nostalgije
kad o meni govore
da l' i tebi izgleda kao kazna Bozija
ovaj zivot koji zivis bez mene

Ja jos uvijek zivim sama
sve u meni ko da spava
vrijeme mi sporo prolazi
kada si mi rekla zbogom
sve je umrlo sa tobom
sto mi nocas radis, ljubavi



Maja Šuput
Ni na nebu ni na zemlji


Bilo gdje s tobom sam spremna otputovati
i na rijec sve sto mi kazes povjerovati
bilo kad s tobom bih mogla, vjeruj, krenuti
i za sobom vise se nikada ne okrenuti

Ref. 2x
Ni na nebu ni na zemlji sam
sva sad drhtim kad te ugledam
daj mi reci da si moj
to htjela bih da znam
jer ovako ni na nebu
ni na zemlji sam

Budjenja sa mnom bi bila puna radosti
imas li dovoljno ljubavi i hrabrosti
poljubac vise od rijeci bi ti rekao
bilo bi ti zao sto, sto si toliko cekao


Image Hosted by ImageShack.us

Nina Badric
Da se opet tebi vratim


Gdje god da spustim kofere
tebi pozelim "dobar dan"
i ne procitam "Mali princ"
da dodje mi na oci san

Negdje uz put ja sam te izgubila
ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila

Ref.
Da Bog da stane cijeli svijet
stane bar na tren
da se opet tebi vratim
da me zagrlis kao dijete
pa nek' glavom platim

Ljubi me na blef
vjeruj mi na rijec
moj je zivot lazni sjaj
previse za kraj
a premalo za oprostaj

Gdje god da spustim kofere
znam da si prokleto sam
meni su tijesni zidovi
uvijek se isto osjecam

Negdje uz put ja sam te izgubila
ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila


Image Hosted by ImageShack.us

Lana Jurčević
Okovi na srcu


Uzmi što želiš, uzmi što trebaš
Uzmi i ne pitaj
Ostavi samo otvoren prozor
I onaj osjećaj

Da smo se nekad voljeli ludo
I da je vrijedilo
Sklapati oči, čekati čudo
Jer sve se promjenilo

Ova je naša ljubav postala robija
Okovi su na srcu, zidovi ćelija
Ova je naša ljubav k'o teška presuda
Osmijeha ni za lijeka,
A tuga posvuda

Ne želim suze, ni teške riječi
Ne dajem oproštaj
Ti reci svima kava sam bila
Sad kad je stvarno kraj

Da smo se nekad voljeli ludo
I da je vrijedilo
Sklapati oči, čekati čudo
Jer sve se promjenilo

Ova je naša ljubav postala robija
Okovi su na srcu, zidovi ćelija
Ova je naša ljubav k'o teška presuda
Osmijeha ni za lijeka,
A tuga posvuda



Danijela Martinovic
Gdje mi je pamet bila


Kome da se zalim
kad se izgubljeno vratit ne moze
i nase slike palim
da se bolne uspomene ne vrate

Drugo je vrijeme bilo tad
ti vrlo perspektivan mlad
a ja ti podlegla
ni sama ne znam gdje i kad
Ref.
Gdje mi je pamet bila
jos se i danas pitam to
jer kada ptica slomi krila
za novi let je prekasno

Gdje mi je pamet bila
slijepa kraj zdrava oka dva
fali mi sada dobra vila
da ona stara postala bih ja

Suze mi za tobom
vise nikad nece klizit obrazom
i kunem ti se Bogom
nikad necu spustit pogled pred tobom

Jedna je ljubav iza nas
a ja jos uvjek trazim spas
i to prezivjet ces
neki govori mi glas


Image Hosted by ImageShack.us

Vesna Pisarovic & Giuliano
Bjezi od mene


Na mom prozoru svjetlo gori cijelu noc
tek sam pred zoru shvatila da neces doc'
ti ni ovaj put
tvoji tragovi svud po sobi vide se
ali najveci ne vidi se
jer je on ostao na srcu mom

Pjesme pisem samo da te izbrisem
budna sanjam jos se tvojom osjecam
Ref.
Bjezi od mene, to je sve sto znas
to je najlakse jer ako pogledas
bjezim od sebe i od ljubavi
s kojom nikada nisam znao zivjeti

Tvoja postelja za mene je bila dom
ali nevolja u genetskom kodu mom
nikad ne spava
samom sebi ne bih ja oprostio
da te sretnem u zemlju bih propao


Image Hosted by ImageShack.us

Seka Aleksic
Aspirin


Nocas bih do grada idem negde sama
decko mi je zauzet
kaze ide kod drugara mozda me i vara
znam tu pricu napamet

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve
Ref. 2x
Glavobolja od vina a nigde aspirina
sinoc bila sam sa tobom pijana
na podu posteljina u sobi punoj dima
slika poznata to je prevara

Zelim nesto vruce nemam to kod kuce
nisam ja od kamena
a ti si tako sladak mali desetka na skali
bices dobra zamena

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve

Ref. 2x

Ne znam ti ni ime
al' ne kajem se ne
'ajde zovi taksi
ja mozda javicu ti se

Image Hosted by ImageShack.us

Luka Nizetic
Samo mi reci da (Ljepotice mala)


Zvijezde kazu sve
kako ljubav postaje
ako vjerujes u sne
jasno ti je sto nedostaje

Tvoga oka sjaj
svaku noc sam sanjao
u tvoj topli zagrljaj
stalno sam se vracao
Ref.Ref.
Volim te, volim, ljepotice mala
jer ti si moju dusu obasjala
pred tobom stojim samo mi reci da

Molim te, molim, budi moja draga
moram to reci il' cu otici do vraga
na dlanu pise, moja si sudbina

Evo, sad smo tu
noc je svuda oko nas
ne poznajem i stan
tvoje usne i tvoj glas

Zvijezde znaju sve
kako ljubav postaje
sada kad smo zajedno
nista ne nedostaje

Nije to slucajno
sto sam tebe sanjao
i tebi se nadao

Ti si pala na moj dlan
ali Bog vec ima plan
u to sam siguran


Image Hosted by ImageShack.us

Severina
Prijateljice


Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke
Ref.
Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke

Image Hosted by ImageShack.us

Djogani
Ozeni me


Znam ja dobro muski rod
svi vi lepo lazete
satro puni kao brod i tako to

Zeljni prave ljubavi
al' vas zene koriste
na istu foru dobijete trazeno

Nisam ja u fazonu
nista pre braka
al' stvar principa
znaj da nisam laka
Ref. 2x
Ozeni me i shvati cu te ozbiljno
ako se stvarno volimo, sad mi dokazi
ozeni me, bice ti zivot kao san
medeni mesec svaki dan, obecavam

Znam ja dobro muski rod
svi vi zvezde skidate
dobro da na nebu jos i sijaju

Kazes lepa, pametna
a mislis da sam naivna
tvoji komplimenti mi ne prijaju

Nisam ja u fazonu
nista pre braka
al' stvar principa
znaj da nisam laka

Image Hosted by ImageShack.us

Maja Marijana
Crni panter


Hodas kao crni panter
gledas me zavodljivo
priznajem da cak ni mene
ne ostavljas ravnodusnom

Ma nisam ti ja
za jedno vece
ja bi te dugo ljubila
to mi je najprece
Ref.
Ma nije problem lepi moj
da sa sebe skinem sve
uspavacu ponos svoj
u krevetu moral izdaje

Nije problem lepi moj
u ljubavi sve smo gresne
al' kako ces sutra lepi moj
kad posle mene sve ti budu smesne

Oko tebe lepe zene
bore se za glavnu ulogu
al' tvoje ruke traze mene
slatku tajnu da mi odaju

Ma nisam ti ja
za jedno vece
ja bi te dugo ljubila
to mi je najprece
Rer. 4x

Image Hosted by ImageShack.us

Viki
Curice


Ja ili nemam nikoga
nikome se ne svidjam
ni sa kim se ne vidjam, aha
ja ili nemam nikoga
il' odjednom zovu svi
sa mnom bi se druzili
o, o sirota ja

Ref.
Nije tebi lako, curice
jedan tako lep, a drugi zgodan
sve u svemu od njih dvojice
ispao bi jedan dobar

Nije tebi lako, curice
nije svako tvoje paznje vredan
sve u svemu od vas dvojice
nocas sa mnom ide jedan

Ja ili nemam nikoga
pa se lose provodim
kuci nikog ne vodim, aha
ja ili nemam nikoga
il' odjednom zovu svi
sa mnom bi se ljubili
o, o sirota ja

Ref. 2x

Image Hosted by ImageShack.us

Dara Bubamara
Zidovi


Vrata sam otvorila
tamo te je ona ljubila
stajala sam, gledala
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Ref.
Ovi zidovi duse imaju
vise nego ti
soba stidi se i ona kaje se
a tebe je zar ne, bas briga

Sta je tebi zena ta
nekako sam te upitala
rekao si sve mi je
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Ref. 2x


ET
Sto mi je trebalo to


Dan po dan mi sporo sad prolazi
a nije mi svejedno
na moja vrata vise ne dolazis
znam kad nisam te vrijedna

I preko usta laz mi prodje
da do tebe prica dodje
da se grizes kako sam sretna sad

Ref.
Sto mi je trebalo to
da te zavolim ja ludo, neopisivo
ne znam sto si mi trebao ti
kad je srce to znalo
nismo jedno za drugo stvoreni

Da ti samo cujem glas, nije dovoljno
ko ni duga bez boja
stare slike sad su mi drustvo svo
i prazna ulica tvoja

I mozda slucajno bas te sretnem
a tamo samo spustene rolete
kazu, bolje da te zaboravim

Ref. 2x

Image Hosted by ImageShack.us

E.N.I.
Trazi se decko


Ljubi me, moja divlja zvijer !
Mili moj, snažni buldožer !

Traži se dečko !
Što zgodan, što jak !
Na pola anđeo čuvar
i na pola vrag.

Nevin ko suza
i stasit ko bor !
Frajer sa otrovnim smiješkom.
Simpatično spor.

On će me grliti, on će me maziti,
on će me ljubiti po čitav dan.
A ja ću vrištati, i ja ću stenjati,
odmah ću mijenjati zbilju za san.

Ref.: Budi moj lav,
budi moj vuk,
bit' ću ti janje !

Traži se dečko !
Što mio, što krut !
Model za praktične dame :
I bogat i lud !

Pjesnik po duši.
Košarkaš po tjelu.
Romantično srce mornara
u bijelom odjelu

On će me grliti, on će me maziti,
on će me ljubiti po čitav dan.
A ja ću vrištati, i ja ću stenjati,
odmah ću mijenjati zbilju za san.

Ref.: Budi moj lav,
budi moj vuk,
bit' ću ti janje !

Ljubi me, moja divlja zvijer !
Mili moj, snažni buldožer !

Image Hosted by ImageShack.us

Natalija
Zgodna, mlada


Vise vode, manje vina
budi mirna, budi fina
pored sebe cujem poznat glas
budi dobra, nisi sama
ponasaj se kao dama
za odluku kucnuo je cas

Uzimacu sve sto mi se da
dok jos nisam sve propustila

Ref.
Zgodna, mlada, pola grada
nocas gleda me
skinuce mi neko tvoje okove
neko pravi s telom tigra
a srcem coveka
vise mi neces biti prepreka

Mogu ja jos da izdrzim
da na ledu srce drzim
dok me ljubis da se opustim
da se sluzim trikovima
da se sredim lekovima
da se ne dam, da ne popustim

Al' ne mogu, nisam takva ja
svaka igra sad je suvisna

Ref.

Ref. 2x

Image Hosted by ImageShack.us

Seka Aleksic
Kraljica


Ref.
Ma nemoj zaliti sestro
sto te je varao
nek' ide gde mu je mesto
pravo u pakao

Nijedno musko na svetu
ne voli jadnice
i zato ne zali, sestro
ne daj se kraljice

Na ovom svetu devojke nema
koja se nikada primila nije
na glupe lazi nekog kretena
zbog koga suze danima lije

Vrati mu stvari, zapali mu sliku
osmeh na lice i isturi grudi
obrisi suze i popravi sminku
naruci pice i vesela budi

Ref.

Znaj, da samo slabi misle da je kraj
a ti si jaka zato pokusaj
za tebe novi je pocetak to

Znaj, zahvali Bogu sto si slobodna
i ne dozvoli vise nikada
da padnes na dno

Ref.

Ne daj se kraljice

Image Hosted by ImageShack.us

Colonia
Najbolje od svega


Zelimo istu stvar
zbog cega onda takav stav
osim ako je tvoja ljubav
samo otmjena laz

Gdje bi bio bez mene
hajde probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog nista il' sve

Da bar okrznu te ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji nacin
da te vratim

Ref. 2x
I mislim na tebe sad
a s tobom koji je vrag
u nasim tijelima gori plamen, znam
ja sam ti sve, sve sto ti treba
ja sam ti najbolje od svega

Gdje bi bio bez mene
hajde probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog nista il' sve

Da bar okrznu te ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji nacin
da te vratim

Ref. 2x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana Kindl
Ja necu biti kao druge


Ponoc je, pocinje zivot
za koji dajes se
spreman je tvoj dekolte
dok snimas face poznate
sjedis s njim, on je fin
dok placa tvoje runde sve
a ne slutis da pretjerujes
dok te pristojno ne odbije

Neka shvate, takav stav donosi poraze
nema smisla da se nesto time dokaze
ja se borim,
mojih pet minuta ceka me
nema sanse da me lose stvari pogode

Ref.
Ja necu biti kao druge
koje sve za ugled nude
vise nego sto bi trebale
ne zelim pucati po savu
i prodavat' se za slavu
moje namjere su iskrene

Jutro je, ljutis se
zadnji kojega davis tjera te
u svom planu nisi uspjela
i hodas sva posramljena
sada znas, ti si ta
koja pogresno zabrijava
tako lakomislena
krivim putem ti si krenula

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Britney Spears
Piece of me


I’m Miss American Dream since I was 17
Don’t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my derričre in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece of me...

I’m Miss bad media karma
Another day another drama
Guess I can’t see the harm
In working and being a mama
And with a kid on my arm
I’m still an exceptional earner
And you want a piece of me

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

I’m Mrs. ‘You want a piece of me?’
Tryin’ and pissin’ me off
Well get in line with the paparazzi
Who’s flippin’ me off
Hopin’ I’ll resort to some havoc
End up settlin’ in court
Now are you sure you want a piece of me?
(You want a piece of me)

I’m Mrs. ‘Most likely to get on the TV for slippin' on the streets’
When getting the groceries, now for real..
Are you kidding me?
No wonder there's panic in the industry
I mean please, do you want a piece of me?

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

I’m Miss American Dream since I was 17
Don’t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my derričre in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece, piece of me...

You want a piece of me?

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless
(You want a piece of me)
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
(You want a piece of me)

You want a piece of me
Piece of me, me, me...
You want a piece of me
Me


Zapisano je u vremenu

Zapisano je u vremenu
kakva je to ljubav bila
kamo srece za nas dvoje
kad bi se nekom ponovila

Zapisano je u vremenu
da se secam, da se secas
rekla si mi, volecu te doveka
a ja tebi, nemoj da me cekas

Ref. 2x
Zazmuri, broj do sto, to bice dovoljno
da probam nekako da odem bezbolno
ja necu voleti posle tebe ni u snu
zapisano je u vremenu

Zapisano je u vremenu
da smo mnogo jaki bili
a gde bi nam bio kraj
jos da smo se za ljubav borili

Zapisano je u vremenu
plakala si, i ja s tobom
i na kraju, kad si rekla volim te
teska srca rekao sam zbogom


koga foliras

Htio bih da te upoznam
negdje u cetiri oka
da saznam kako se zoves
i uzmem broj telefona

Htio bih da te upoznam
nesto u tebi me mami
hajdemo iz ove guzve
hocu da budemo sami

Ref.
Sta radis, koga foliras
gdje izlazis, s kim se vidjas
sve otkazi, mene potrazi
mnogo mi se svidjas

CREDITS

base code: sugarmeemee