Sunce bez sutona

26.08.2006., subota

Čime vam je život ispunjeniji i sretniji?

To je moje pitanje za vas.Briga za i ljubav prema konjima mene čini sretnom.Moj mali pas Teo me usrećuje(još me mnogo toga usrećuje...da ne nabrajam).Npr.neka žena koja nema ni muža,ni djece, može(ne mora značiti da obitelj donosi sreću,sve ovisi kako kome)biti sretna i tako se osjećati jer recimo ima posao koji voli,i hobi joj je npr.sport kojim se bavi.Nekoga usrećuje pomaganje drugima,nekoga novci,neke osobe obitelj,nekoga sport,neki hobi,prijatelji,a nekomu treba sve da bude sretan.Meni ne treba,a vama?Što vaš život čini sretnim?

Najljepši pozdrav od Kazzoo!
Evo je Teo.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 22:50 - Prstom po staklu (19) - Kapi - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Zahvaljujem divnoj HELIX što mi je naredila pozadinu.Najljepše hvala Helix!




Get your own calendar



KAMEN PO KAMEN-PALAČA

UPIŠITE SE U KNJIGU GOSTIJU

View my guestbook

Linkovi