< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kommowi Yap/Nope


Stars

[Napomena:likovi će se dodavati malo-pomalo, onako kako ih budem spominjala u priči, zbog spoilera. ^^]

Kattherin Alexandra Bonewall



Uploaded with ImageShack.us

Ruta Kate Carlos



Uploaded with ImageShack.us

Carmen DeLaMonroe



Uploaded with ImageShack.us

Lunac, Crvorep, Tihotap i Parožak.

[mislim da znate kako oni izgledaju -.-]

Uploaded with ImageShack.us

Page Cloud



Uploaded with ImageShack.us

Hearts

Ruta
Elektra

četvrtak, 02.07.2009.

~Chapter six~

Napomena ~ Ovaj post još čeka na edit.


Parožak se razbolio.

Krenula sam u bolničko krilo da vidim kako mu je.Prošla sam iza jedne tapiserije koja je skrivala prečicu do njega kada sam se sudarila s jednom curom.Imala je crnu kovrčavu kosu i plave oči."Um...oprosti"Kaže ona."Ništa,ja sam kriva.Zovem se Kattherin Alexandra Bonewall,ti si?"Upitam vraćajući na leđa torbu s knjigama koja mi je ispala zbog 'sudara'."Carmen DeLaMonroe.Znam da je prezime malo čudno ali..."Kaže kao da se ispričava."Nema veze.Gdje ideš?"Prekinem je."U bolničko krilo.Ti?"Kaže i malo pogne glavu."I ja isto.Moj prijatelj se razbolio.A što s tobom?""Ah...trebam uzeti lijek za želudac"Kaže ona iako sam ja bila sigurna da to nije prava istina."U kojem si domu?"Upitam samo da skrenem temu."U Ravenclawu.A ti?"Pita ona očito pomalo sretna zbog toga."Ja sam u Slytherinu."

"Gdje su oni?"Pita me Parožak čim smo ušli u bolničko krilo.'Oni' su,ja sam znala,bili Crvorep,Lunac i Tihotap."Ne znam...tražila sam ih,ali ih nisam mogla naći.Ovo je Carmen."Kažem kimajući prema njoj."Ja sam James.Možeš me zvati Parožak."Carmen mu se,zbog nečega,očito sviđala više od Rute.

Izašle smo iz bolnice pošto sam Parožaku ostavila svu zadaću.Stvarno ne razumijenm zašto je još želi pisati."Nisi uzela lijek"Sjetim se na pola stubišta koje je vodilo prema 3.katu."Ah...prošlo me je."Kaže Carmen.Bilo je prepreočito da laže.

"Hoćemo ići pisati zadaću?"Upitam kad smo došle u predvorje."Može.Vani?"Kaže Carmen i pogleda prema prozoru.Bio je vruć,ali oblačan dan.Fino.Nisam voljela sunce."Aha."Jednostavno odgovorim.

"Koje si predmete danas imala?"pitam izvlačeći knjige iz torbe.Sjedile smo ispod velike bukve blizu jezera."Čarolije,preobrazbu i travarstvo.Popodne imam još obranu od mračnih sila.A ti?"Kaže brojeći na prste."Čarobne napitke i travarstvo.Popodne imamo letenje i preobrazbu."Očito da svi imaju 4 sata dnevno,raspoređena ujutro i popodne."Blago tebi!Već imaš letenje.Meni počinje tek u petak."Danas je bio utorak."Koji ti je najdraži predmet?Meni je travarstvo.Lagano je i nikad nemamo zadaću iz njega."Kažem."A meni je Preobrazba.Je teška,ali Dumbledore je dobar."Kaže Carmen.

"Nemam ja živaca za ovo pisat.A i uskoro će ručak."Kažem nešto kasnije,spremim knjige u torbu i otrčim u Veliku dvoranu pozdravivši Carmen.



| Hoćeš kommat? {18} | Pazi da ti ne bloka printer.^^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.