lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kommowi Yap/Nope


Stars

[Napomena:likovi će se dodavati malo-pomalo, onako kako ih budem spominjala u priči, zbog spoilera. ^^]

Kattherin Alexandra Bonewall



Uploaded with ImageShack.us

Ruta Kate Carlos



Uploaded with ImageShack.us

Carmen DeLaMonroe



Uploaded with ImageShack.us

Lunac, Crvorep, Tihotap i Parožak.

[mislim da znate kako oni izgledaju -.-]

Uploaded with ImageShack.us

Page Cloud



Uploaded with ImageShack.us

Hearts

Ruta
Elektra

utorak, 23.06.2009.

~Chapter three~

Sjedila sam sama u Slytherinskoj društvenoj, zgurana u kutu da ne bi netko došao, npr prefekt, pa me uočio i potjerao na spavanje.
Ne bih mogla zaspati, ionako.

Bojala sam se da se Remus, Peter, Sirius i James više neće družiti sa mnom ujutro.Mislim, čula sam ih.Mrzitelji Slytherina iz dna duše.Nikad nisam bila previše dobra u sklapanju prijateljstava.Ono što se jučer u vlaku dogodilo, bilo je čudo.

Iz misli me prenulo neko kucanje.

Na prozoru je bila neka sićušna ptica.Otvorila sam prozor da može ući unutra.

Nije to bila bilo koja ptica.Sovac, mali, crni.

Cony!

Uzela sam pismo privezano za njegovu nogu i krenula ga čitati.

Katy,
Čujem da si upala u Slytherin.

Baba ti je, naravno, presretna.

I toliko je davila da ti kažem istinu o tome.

Istina je, da se ništa drugo nije moglo ni očekivati.

Ti si Slytherinov potomak.Morfin Gaunt ti je pradjed.A znaš li što još to znači?

To znači da ti je Znaš-već-tko u rodu.

Bojim se za tebe.Znaš-već-tko je poubijao svu svoju rodbinu.Zato te toliko štitim svaki put kad smrtonoše prođu, da ne bi i tebe.

Čuvaj se.

Mama

P.S.Možda se sad čudiš kako Page nije u Slytherinu nego u Ravenclawu.Ona je posvojena,no to ni sama ne zna.Za njezino dobro, nismo nikome rekli, čak ni njoj, da je ne bi nastradala zbog toga što je čistokrvna.


Znači Page je posvojena...Uvijek sam se pitala kako ona ima crvenu kosu za razliku od svih iz moje obitelji koji su imali crnu.[to vam je tako tipično za mene da, kad primim ovakve vijesti, razmišljam o debinim stvarima poput razlike u boji kose.]To je još bila jedina stvar u maminom pismu kojoj sam vjerovala.

Otišla sam u krevet,u nadi da će me sutra za doručkom potražiti još jedna sova koja će nositi poruku u kojoj pišeAprililili!em>

***
"Hej, Katth.Upala si u Slytherin, jel?"začula sam poznati glas iza sebe.Zvučao mi je nekako zlovoljno.

Taman sam jela u Velikoj dvorani.Za Slytherinskim stolom.Zapravo, ne.Nisam jela.Pojela sam još odavno, i taman sam čekala da dođe jutarnja pošta da mi donese ono 'Aprililili' pismo.A u slučaju da ne dođe, namjeravala sam pokazati ovo staro Jamesu, Siriusu, Remusu i Peteru.

Okrenula sam se.Iza mene su bili oni.

"Oh, hej.Taman sam vas htjela potražiti."rekla sam, ne obazirući se na pitanje koje mi je postavio Sirius.

"A zašto?"James je digao obrvu.

Umjesto da mu objasnim, samo sam mu gurnula kuvertu u kojoj je bilo mamino pismo pod nos.

"Što je to?"pitao je dok je otvarao.

"Sinoć mi stiglo od majke.Samo izvolite, mrzite me još više.Što vam ja tu mogu."Rekla sam.Kroz prozor su taman uletjele sove.Bez ikoje naznake bilo koje poznate.

"Ovo je neka prvotravanjska šala ili?"pitao je Sirius koji je čitao pismo preko Jamesovog ramena.

"Da, to sam i ja mislila.Očito nije."uzdahnula sam.

"Što?Daj da vidim...Isuse."Remus je oteo pismo Jamesu iz ruke i brzo ga preletio pogledom, i onda dao Peteru da ga pročita.

Peter nije rekao ništa, samo je izgledao kao da će se onesvijestiti.

"Ajmo ti vjerovati zasad, kasnimo na preobrazbu."namrštio se James.

***

Ispostavilo se da predavač preobrazbe profesor Dumbledore, onaj koji me je sinoć na večeri čudno gledao.Počela sam to povezivati.On je znao.
proletjelo mi je kroz glavu.

Jedno dosadno predavanje o čaroliji Feravertu koja je kao trebala pretvoriti šibicu u iglu.

Skoro sam zaspala.Tu čaroliju sam znala još odavno.Najjednostavnija na svijetu.

Zazvonilo je školsko zvono.

"Gđice Bonewall, možete li, molim vas, malo ostati?"pitao me je.

"Aha..?"rekla sam zbunjeno.Svi ostali su izašli iz učionice, samo nas dvoje smo ostali.

"Tvoja majka mi je jutros javila da ti je poslala pismo."rekao je tiho.

"Je, poslala je."rekla sam, također tiho.

"Vjerojatno je teško za povjerovati."nasmiješio se.Njegov osmijeh mi je malo išao na živce jer je bio tako....sveznajuć.

"Je."potvrdila sam.

"Možeš ići."rekao je, a ja sam izašla iz učionice.

Do kraja života nisam shvatila svrhu tog razgovora.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.