lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kommowi Yap/Nope


Stars

[Napomena:likovi će se dodavati malo-pomalo, onako kako ih budem spominjala u priči, zbog spoilera. ^^]

Kattherin Alexandra Bonewall



Uploaded with ImageShack.us

Ruta Kate Carlos



Uploaded with ImageShack.us

Carmen DeLaMonroe



Uploaded with ImageShack.us

Lunac, Crvorep, Tihotap i Parožak.

[mislim da znate kako oni izgledaju -.-]

Uploaded with ImageShack.us

Page Cloud



Uploaded with ImageShack.us

Hearts

Ruta
Elektra

ponedjeljak, 22.06.2009.

~Chapter two~

Ušla sam u Hogwarts Express.Uđem u jedan odjeljak u kojem su bila 4 dečka.

"Slobodno?"upitam.

"Samo sjedni."kaže mi jedan crne kose s naočalama.

"Hvala,sve ostalo je zbilja prekrcato.Ja sam Kattherin,zovite me Katy,Katth, kako hoćete.Vi ste?"upitam sjedajući.

"James Potter,Remus Lupin,Sirius Black i Peter Pettigrew."predstavio ih je Peter, pokazujući rukom kako je nabrajao imena.

"Što mislite, u koji ćete dom?"upita Remus sve nas skupa.

"Ja ne znam, moji su svi osim rodice u Slytherinima..."Kažem polako.Znala sam da su neki ljudi imali predrasude o ovom domu.

"Moji isto,al nadam se da ću prekinuti tradiciju"Iscerio se Sirius."Ako budem Slytherin bježim iz škole."

Ja sam se zagledala kroz prozor.Moja baka je rekla da će me izbaciti iz oporuke ako ne budem Slytherin.Znajući nju, to bi stvarno mogla napraviti.Bila je pravi Slytherin, ali s obzirom da sam ja tu oporuku željela (baba je grozno bogata) nije li to dokaz da sam i ja?

Do kraja puta smo se prilično sprijateljili.Jedino sam stekla dojam da su oni prilično mrzili Slytherine.

Došli smo u Hogwartsevo dvorište, sam dvorac se jedva nazirao negdje u daljini.Neki veliki čovjek zvan Hagrid nas je prevezao preko jezera u čamcima.Primjetila sam da ostali učenici odlaze kočijama u koje su bili upregnuti neki veliki crni konji.Nisam pitala što su.Nije me ni zanimalo, zapravo.

Ušli smo u Hogwarts, koji je, usput, bio prelijep.Ali ponos mi nije dopuštao da zurim u njega otvorenih usta i zadivljeno uzdišem 'AAAA' poput svih ostalih učenika, još u čamcima.

Tip duge srebrne kose i brade nas je poslagao u red posred neke dvorane, koja je kao trebala biti blagovaonica.Na stolčiću ispred nas je stajao neki šešir.

Šešir je ispjevao neku pjesmicu o domovima.Nisam ga slušala, znala sam već sve o tome, već sam gledala prema Ravenlawskom stolu, prema Page koja mi je mahala i cerila se ko budala (što je i bila) i suzdržavala se da ne prasnem u smijeh.

Krenuli smo s razvrstavanjem, jedan po jedan, abecednim redom.

Ja sam bila među prvima, s obzirom da mi je prezime počinjalo slovom B.Malo sam se bojala Remusove, Petereve, Siriusove i Jamesove reakcije ako budem svrstana u Slytherin, a bit ću.Tek sam našla prijatelje, zar da ih odmah izgubim i to još zbog neke takve gluposti?

Sjela sam na onaj stolčić i nabila šešir na glavu.

"Da, ovo je iznimno težak izbor..."javio se glas u mojoj glavi."Imaš hrabrost Gryffindora, mudrost Ravenclawa, marljivost Hufflepuffa i lukavost Slytherina...Od svih tih vrlina, teško da će se naći neka koja se posebno ističe.Nisi potpuno čistokrvna, ali dobro...Neka bude SLYTHERIN!"

Nisam čistokrvna?NISAM ČISTOKRVNA?Otkad ja to nisam potpuno čistokrvna?!K vragu, zašto čak i ovaj debilni, stari, potrgani klobuk zna o meni više od mene?!

Osjetila sam nečiji pogled na sebi.

Sirius, James, Peter i Remus su me motrili kao da sam ih nečim razočarala.Pogledala sam i ja njih i slegnula ramenima.Odšetala sam do Slytherinskog stola.

Nedugo zatim, sva četvorica su bila svrstana u Gryffindor.

Ustao je ravnatelj,profesor Dippet i održao govor.Nisam ga slušala.Još uvijek sam bila ljuta na cijeli svijet zbog činjenice da nisam čistokrvna.

Jedan drugi profesor, onaj isti koji nas je slagao u redove, me je gledao nekim nadmoćnim pogledom.I on isto zna nešto.Ili sam samo paranoična.Dođe na isto, valjda.

U tišini sam jela svoju večeru.

Pokušala sam uhvatiti Siriusov ili Jamesov pogled ali bezuspješno.Uskoro smo krenuli prema društvenim prostorijama.Prema različitim društvenim prostorijama, različitim putevima, slijedeći različite prefekte...



| Hoćeš kommat? {4} | Pazi da ti ne bloka printer.^^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.