lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kommowi Yap/Nope


Stars

[Napomena:likovi će se dodavati malo-pomalo, onako kako ih budem spominjala u priči, zbog spoilera. ^^]

Kattherin Alexandra Bonewall



Uploaded with ImageShack.us

Ruta Kate Carlos



Uploaded with ImageShack.us

Carmen DeLaMonroe



Uploaded with ImageShack.us

Lunac, Crvorep, Tihotap i Parožak.

[mislim da znate kako oni izgledaju -.-]

Uploaded with ImageShack.us

Page Cloud



Uploaded with ImageShack.us

Hearts

Ruta
Elektra

nedjelja, 21.06.2009.

~Chapter one~

Sanjala sam divan san.Položila sam sve OČI sa O.Zaposlim se u Ministarstvu Magije kao Auror.Uhvatila sam znate-već-koga...

Otvorim oči.Nešto je kuckalo u moj prozor.Sova!Nosila je neku omotnicu.Odlijepim pečat sa zmijom,lavom,jazavcem i orlom ujedinjenim oko velikog slova H...Dobila sam obavijest o upisu u 1.razred.

Sovici sam istrgnula pismo iz noge i bez da sam ga uopće otvorila počela skakati od sreće po sobi.

"Mama!MAMA!Dobila sam ga!"Sjurim se niz stepenice vičuči i mašući pismom koje je sad već bilo prilično izgužvano.

"Jesi?Super!Dolaze Page i teta Sarah,možda bi ste mogle skupa u Zakutnu ulicu."Kaže mi mama.Baš mi je morala pokvariti jutro.Ja zastenjem.Page je bila moja rodica na 4.godini koja uopće nije zaslužila Ravenclaw, dom u kojem se nalazila.Bila je strašno umišljena.Mrzila sam je,što nitko nije nikad mogao shvatiti.

No da.Preživjet ću valjda jedan dan s njom.

Zazvonilo je zvono na vratima.

"To su oni!Katy presvuci se brzo!"Ja sam još bila u svojoj ljubičastoj pidžami.Odem gore.Odjenem najdraže traperice, najdražu majicu.I ogrlicu, koja mi je bila svojevrsni talisman za sreću.Imala je privjesak u obliku zlatnog srca, s mojim imenom na japanski.

"Heej Katina!"Mrzila sam kad me je Page tako zvala.Zagrli me kao da me želi ugušiti.

"Hajde,idemo!"požurivala nas je moja teta,Pageina mama.Mene Page pokuša uhvatiti za ruku ali sam se izmakla.Ponašala se prema meni kao da sam mala beba.Živciralo me to.

"A daj, Katina, pa zašto si takva."rekla je.

A na mene se dere (i počne plakati) kad je zovem Stranica.

Otišle smo u dnevni boravak, do velikog kamina.Mama je uzela vrećicu sa Letiprahom.

Page je otišla prva, namećući se kao i uvijek. Zatim ja, pa ostali.

Krenuli smo šopingirati po Zakutnoj.

Dobila sam lijepu crnu pelerinu,s dva velika džepa.Zatim mi je teta Sarah kupila lijepog malog crnog sovića.Nazvala sam ga Cony.Kupili smo i knjige.Sada mi je još falio samo štapić.

"Ovaj...mogu li se ići javiti prijateljici?Možda ću se malo zadržati"upita Page nakon što je s druge strane ulice vidjela neku svoju prijateljicu.Kad je dobila odobrenje ja sam odahnula.

Kad smo već bili nadomak Ollivanderova dućana mama me gurne u stranu.

"Što je?"upitam.

"Smrtonoše."Kaže upirući prstom u grupicu čarobnjaka prijetećeg izraza lica.

"Da,pa?Neće nas valjda ubiti nasred ulice."rekla sam pomalo bahato.Žurilo mi se po štapić.

Mama se našla u neprilici.Teta Sarah me je iskosa pogledala.

U Ollivanderov dućan sam ušla s nekim čudnim osjećajem da ja jedina nešto ne znam.

"Dobar dan godpođice Bonewall,gospođice Coconut i gospođice Coconut."malen, star čarobnjak je oslovio moju majku i tetu djevojačkim prezimenom, što mi je postalo blago sumnjivo.

"Jasenovina,dlaka jednoroga,24 centimetra,nesavitljiv.Zgodan za čarobiranje."Okrenuo se prema mojoj mami.Ona samo kratko klimne glavom.Sada Ollivander pogleda tetu Sarah."A vi,vi ste imali jedan od najkraćih štapića koje sam ikad napravio.Hrastovina,također dlaka jednoroga,11 centimetara,vrlo savitljiv.Zgodan za preobrazbu.A vi"odjedamput se okrene prema meni.Meni je bilo čudno što me netko tako službeno oslovljava osim naše kućne vile Momo.

"Vi dođite ovdje, gospođice Bonewall."pozvao me je.Došla sam pred njega i zbunjeno ga pogledala.Što sad?Kako se zapravo bira štapić?

Ispružite ruku kojom čarobirate."Ja ispružim desnu ruku.Ollivander mi uzme mjere.Isprobala sam 2 štapića dok nisam uzela jedan od vrbe,sa feniksovim perom,blago savitljiv.No,moj štapić je imao brata,ali Ollivander mi nije htio reći čiji je...

Potražili smo Page i krenuli kući.Još malo pa idemo u Hogwarts...



| Hoćeš kommat? {7} | Pazi da ti ne bloka printer.^^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.