25

četvrtak

studeni

2010

Nasilje u školi





Ovo je mjesec, studeni, posvećen borbi protiv nasilja!

Ja sam se u praksi borila protiv nasilja, pravnim putem!


Desilo se ovo(ukratko sam bilježila na fejsu):::




Bijesns sam!!
Dijete mi je došlo iz škole ( 8. razred), dječak, da ga je nastavnica iz glazbenog dva ( 2 ) puta ošamarila, snažno, jer je preglasno kihnuo. Moje dijete je krupan, debeo (192 cm visok i 127 kg težak) dječak , star 14 godina,i tolika masa sigurno ne može neprimjetno ni kihnuti!!
26. listopad u 22:02 ·




Prvi korak sam napravila. Bila sam u školi i prijavila razredniku događaj, da je nastavnica iz glazbenog zalipila dvi šamarčine mome sinu jer je preglasno kihnuo, i upitala ga kako da službeno prijavim događaj.
Uputio me je da se javim
-školskoj pedagogici - bila je odsutna. Otišla na neki sastanak u susjedni grad!
- ško...lskoj psihologici - radi poslijepodne!
- ravnateljici - odsutna, na seminaru u Dubrovni
27. listopad u 10:14




Jutros bila u školi i razgovarala sa ravnateljicom i pedagogicom.
- Nastavnici iz glazbenog nedostaje jedna godina do mirovine i ako je ja službeno prijavim dobit će otkaz, a time ostati i bez prihoda.
Kako meni ne pada napamet da odustanem od zadovoljštine i pravde jer moje dijete mora znati da je zaštićeno, a ne želim... ljudsko biće ostaviti bez prihoda, KOMPROMIS BI BIO da nastavnica bude na bolovanju do mirovine.
28. listopad u 13:56




Danas me je ravnateljica trebala nazvati i reč mi što je napravila u svezi prijave nastavnice glazbenog odgoja zbog neopravdanog šamaranja mog sina. Cili dan sam bila u kući sa mobitelom u ruci - nije me nazvala!!!
2. studeni u 23:25





Danas sam , isto, cili dan dežurala sa mobitelom ali me ravnateljica nije nazvala!!!!
3. studeni u 20:45




Vaš mail je zaprimljen.

Pritužbe i podnesci se urudžbiraju prema redoslijedu primitka, neovisno o nacinu na koji su pristigli.

Zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju.
...-odgovor ureda pravobraniteljice da je primljen moj mail!!!
3. studeni u 21:28




Danas sam , kad sam išla do mog auića, vidila da je "junački" zagratan ključem po cijeloj dužini!!! Slućajnost je da nastavnica glazbenog prolazi kraj njega kad vodi pasića u šetnju???
19. studeni u 12:05




Slučaj šamaranja
Inspekcija ministarstva bila u školi!
Nastavnici određena pismena opomena pred otkaz
koja joj se ne može uručiti jer je na bolovanju.
Dokazano da nastavnica nije politički jaka da spriječi dolazak inspekcije i pravobraniteljice u školu...Slučaj je izašao iz škole!!
Prije 30 minuta,25.11.2010.


-U ovom, mom, slučaju, pravna država je djelovala. Najvažnije je da i ovaj( ko zna koji po redu)
slučaj nije ostao u školi, da je zataškan!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.