08

ponedjeljak

ožujak

2010

kraj marfijeva zakona, za sada...





Kako sam sinoć napisala post o mom početku ove

godine, a blogeditor ga nije objavio, da se ne ponavljam,

bio je to čisti Marfijev zakon.

Prvo mi je puka zubni most - neplanirani trošak zbog

kojeg mi je propalo gađanje Zdravka Ćolića grudnjakom,

i to sam na pazaru kupila crveni grudnjak za 10 kunasmokin.

Zatim mi je ispao moj omiljeni rozi mobitel, raspao se u

nekoliko djelova i završio u smećelud.

Onda se pokvario kompjuterbang.

A morala sam registrirati i autićgreedy.

A rasprodaje svud oko mene...........eek.nono.


Kako se iz svega može roditi nešto dobro, tako sam

i ja nakon godinu dana , danas ću - sutra ću, nazvala

voditelja splitskih atletskih sudaca i prijavila se da sam

raspoloživa za sljedeća suđenjathumbup .

Nisam dugo čekala poziv jer je prošle subote bilo

Zimsko otvoreno prvenstvo države u bacačkim disciplinamanjami .

Unatoć hladnoći nije mi palo napamet da ne odem na moje

prvo suđenje nakon više od dva desetljeća.party .

kiss susret sa starim kolegama, topli prijateljski zagrljaji, poljupci,

osmjesi i

sjaj u oćima - neopisivo cerek.

zujo jedva čekam sljedeće takmičenje da opet budem na

igralištu, bacalištu jer tako je dobro biti na svom terenu ..........sretansretan.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.