<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Ej ljudi!!

Ej ljudi kaj ima???(uvijek ja isto pitanje)

Meni je danas dan bil tak dug da to nije normalno,to popodne ko da je trajalo cijelu vječnost ne
znam zakaj ali tak sam se osječala.Sutra kod mene dolazi moja prijateljica Ana i bit će malo kod mene i
onda se idemo s biciklima voziti duugo gdje nas put odnese....

I tak kod mene nista posebno,praznici su poceli i osječam se izvrsno.Još malo pa idem na more i iskupati ću se
do mile volje i naskakati naravno ali vam neču otkriti gdje idem.Još 2 mjeseca pa opet DOSADNA škola,težak 6.razred(barem kolko sam čula) i još svašta nešto,ali meni treba malo da uživam pa onda će mi i ova dva mjeseca biti taman za odmoriti se!!!sretan

Ajde ljudi bye i pisati ću vam kad ću imati vremena!!!wave

ponedjeljak , 30.06.2008.
22:13 , Komentiraj { 17 } - #



Moj super dan!!

Ej ljudi,šta ima?
KOd mene ima svašta novo,pa da počnemo od jučer.
Jučer sam bila na izletu sa svojim razredom u Slavoniji na Papuku i u Požegi.
Znam da zvuči dosadno ali uopče nije bilo...Slavonija i nije tako ravna kako svi pričaju.(barem onaj dio gdje sam ja bila)
Na Papuku je bilo jako lijepo,tamo smo se najeli i popili si šta je tko htio,bilo je tamo jedno veliko jezero koje e bilo puno nekakve trave,a u njemu vidjeli smo i ribe.Hodali smo još prije toga po jednom malom šumskom putu koji je bio jako lijep ali i malo zahtjevan zato što smo skoro po večini puta ili išli u brijeg ili smo išli nizbrdo i padala je kiša pa je bilo sklisko....uglavnom nema veze,bilo je tamo i slapova i svega.Baš kad smo krenuli u daljnje razgledavanje spustila se kiša i to ne mala kišica nego velika koja je padala oko 45 minuta.Poslije toga svi smo se skupili,otišli u bus i otišli u Požegu.
Kad smo stigli u Požegu prvo smo pogledali neki spomenik koji je bio u čast onima koji su poginuli u ratu.(svi su bili jako mladi ljudi oko 20-35 godina)
Malo smo se prošetali po Požegi,kupili suvenire,pojeli sladoled i uputili se busom doma.
U busu je bilo zakon....zezali smo se,pričali viceve,jeli krokiče i čokolade i jaako smijali!!!zujosmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Možda se vama ne čini tako zabavno ali bilo je,morate to doživjeti da znate kako je bilo super!!

Evo to je bilo ukratko sve,ostavite koji dobar komentar i šaljem vam VELIKI POZZZZ!!wavefinozujowavewavemahsretanzujonutnaughty



četvrtak , 19.06.2008.
12:48 , Komentiraj { 24 } - #



Briana Evigan (Step up 2)

Bok ljudi,kako ste mi??Evo ja opet o nekoj možda manje slavnoj glumskoj ekipi.
Pa evo nekih podataka onjoj....

Ime:Briana
Prezime:Evigan
Datum rođenja :23.listopada 1986.
Godine:21
Mjesto rođenja:Los Angeles,California
Brača i sestre:Brat Jason i sestra Vanessa Lee Evigan

Glumila je u filmovima:-House of the Damned
-Step up 2
Briana Evigan
Evo nje...

Itd.više se nisam mogla sjetiti niti jednog....

Evo imena nekih glumaca iz Step up 2....

-Briana Evigan-Andie West
-Adam G. Sevani-Moose
-Robert Hoffman-Chase
-Cassie-Sophie
-Will Kemp-Blake Collins
-Danielle Polanco-Missy
-Mary Koda-Jenny Kido
-Black Thomas-Tuck
-Telisha Shaw-Felicia

Vjerojatno ih ima još ali ja ne znam sve,ali mislim da su ovi najvažniji....

Nešto o Adamu G-Sevaniju

Ime:već znate
Prezime:već znate
Datum rođenja:29.lipanj 1992
Godine:16
On je:američki glumac i plesač
Uloge:Jedna ali vrijedna u Step up 2
Mama i tata:Edit i Gagik Sevania

MY BABAEE!!!
Evo njega....



To vam je od mene sve...nije mi se dalo više pisati pa sam napisala o samo ova dva glumca.
Sorryte mi!!cry



Veliki pozačččččč od mene vama!!! sretanfinowavethumbupnut


P.S.
Pozdravljam sve koji ovo čitaju i koji su dragi komentatori na mojem blogu!


ponedjeljak , 09.06.2008.
21:19 , Komentiraj { 24 } - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.