< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Doživljaji iz svakodnevnicve života jedne poremećene horny cure!

Ime:Katarina
Prezime:Glavaš (djevojački)
Iz majčine pičke ispala:28.07.1989
Mjesto Stanovanja:Iza stočarske škole u desno 10 min.
Naj pjesma:moje najmilije
Volim:Narodnjake,kruškovac,bavariju,skidati svetce
Nevolim:Školu,ljude koji se prave pijani a nisu,seljake

Ev' neke stvari koje volim

Evo moja infuzija
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo piće mi štujemo
Image Hosted by ImageShack.us

Za njega dišemo...
Image Hosted by ImageShack.us

Brojač pijanaca na blogu
Free Website Counters
Free Website Counters

Opis jarana!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge TINA(moja šogorica):ova je buduca zena mog buraza i ljubomorno poremecena stoga sve picke dva koraka dalje od mog buraza!Osim sto bolesno voli mog buraza za jedan posto manje voli alkohol ali posebno KRUSKOVAC!!Oblaci se ko zadnja drolja i to joj najbolje stoji.Ta zena ima veliko srce za sve i zato je svi volimo!! Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeANDREA:naša pijandura!Andrea je nasa uvijek vesela curica,naravno i uvijek pijanaaaa..kao i mi naravno,od prvog dana kad se pocela druzit s nama znali smo da je super i otkacena cura sto nama naravno odgovara..uvijek je spremna za zajebanciju i pravljenja derneka po gradu..jedina mana koju ima je ta sto nece da prizna da voli popiti i svima vjeruje..jedan decko jako pizdi za njom iako je on jako kako ona kaze PRGAVE NARAVI jako ljubomoran kad joj se neko upucava svi znamo tko je on pa netreba ga IMENOVAT..mi je svi jakoooo volimo nju ljudi moraju upoznati...eto toliko od nas!!!!pozdravljaju vas KATA I DEA!!!!!!!!!!! Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeDEA:e ovo je žena od rijeci jer kad ona kaze da ce se napit onda to stvarno i ispuni!Njen drugi naziv je miš..Na prvi pogled se cini kao pristojna i u finoj familiji odgojena (sto i je)al kad popije sve to nestane!Njena stara misli da je ona u gradu trijezna i da se nikad nije napila a da jednom navrati u grad mislim da bi ju lupio srčani!!S ovom zenom vec 2 godine idem u razred i za sve moje gluposti i ponasanje je ona kriva!Trenutacno tvrdi da je ludo zaljubljena u nasu legendu Zokia ali mi to ne vjerujemo jer malo,malo ga obavijesti da nece ic s njim u grad vec s nama!!Mi se tom covijeku divimo sto je jos uvijek s njom i sto je jos uvijek ziv jer nakon svih gluposti i svih razbijenih casa od njegovu glavu jos uvijek je s njom!!A nije bas sad da nema i dobrih vrlina jer ta cura u dubini duse sve nas voli pa i Zokia iako to tesko priznaje mi znamo da je to sve istina!Ova cura za razliku od nas štuje red bull votku!

ponedjeljak, 16.04.2007.

RAJA DO JAJA!!!!

Evo na nagovor mojih jarana s bjelisa odlucila sam opisat njihove utakmice protiv mojih drugih jarana..Prva utakmica koja se odigrala na klasijama prije 2 mjeseca zavrsila je rezultatom 10:13..naravno za bjelis!I tako u nadi i uvjerenju mog jarana Zeke da ce ova druga koja je odigrana prije mjesec dana zavrsiti pobjedom njegove ekipe,opet zavrsila s jos vecom razlikom u rezultatu od 10 golova..naravno,za bjelis!Ekipa s bjelisa(pobjednicka ekipa):Dejan,stipe,igor,kum,katavic,sale,kao duspara..ekipa iz grada(gubitnicka ekipa):Zeka,hrco,komso,buraz,i alen..no sad dosta o njima i previse..prije 2 subote nas kolega i jaran kum je slavio svoj 18 i nezaboravni rodjendan!Kume,svaka cast bilo je do jaja,al bez uvrede moj ce bit jos bolji!!!Danas kao i svaki drugi ponedeljak imam slobodan pa smo ja,Tina,Andrea,Mario,Katavic;dejan i moj bratic Ante proveli u zajebanciji..pobjedila sam od 5 partija 4 Tinu u pikadu(hehe)naughty!!Onda smo ja,Tina i Andrea prosetale korzom i prisjele u GEJ kafic-navigator-blabla..potom nas je Andrea napustila pa smo mi osle na kokice koje smo jedva docekale jer da je isla s nama Andrea mi bi samo vidjele kokice a nebi okusile jer bi ona sve požderala!!Potom smo osli na voznju sa Dejanom,Katavicem i Mariem i naravno zavrsile na bjelisu.A onda iznenada se Katavic pojavio sa nabrijanim autom i pocastio me voznjom!KATAVICU,UDAT CU SE ZA TEBE!!!!!cerek!!Pozdrav svima koji posjecuju ovaj blog i svim ljudima s kojima provodim vrijeme!



| komentari (8) | print | # |

ponedjeljak, 02.04.2007.

Evo mene nakon 100 godina......

Evo ljudi mene napokon znam da sam vam falila al nema veze...Ljudi su me poceli napadat po gradu dok pijem da napisem novi post!!Pa tako da ne bi vise bila ometana dok ispijam svoja najdraza pica-coca colu- i fantu-hahaahawink..napisat cu vam novi post.... Evo ljudi puno stavri se dogodilo veselih,tuznih,zanimljivih,dosadnih... kao sto vidite na ovim slikama imamo novu raju i u gradu nam je do jaja! Svaka subota tj.svaki izlazak s njima ne moze proci drugacije u zajebanciju ,salu,smijeh a ni bez dobrog pica! zujo nova ekipa je dosla izravno s bijelisa ali ostala je i ona stara u sastavu! Nedavno tj.prije 2 subote imali smo 4 rodjendana.Slavljenici su:Stipe,Katavic,Mario(moj šogi) i Nika(nasa gimnazijalka)..ako ste mislili da sam se napila kao za hrcin rodjendan vjerovali ili ne...NISAMnono..ali zato je to za nas odradila nasa druga DEA!! Svaka cast Dea,samo tako nastavi i boli te k.... ko ce sta reci jer jednom se zivi!Eto ljudi to bi bilo to ..sretan Uskrs svima jer ne vjerujem da cu pisat novi post prije..to ce se dogoditi tek dok moja šogorica Tina ne popizdi!!Pozdravljam:ZEKU;HRCU;TINU,DEU,ANDREU,SUZU,NELU,IVU,VEKU,ANU;DEJANA,STIPU,STARIJEG I MLADEG KATAVICA,KUMA,IGORA,RODJAKA MARIA I IVICU,STARIJEG I MLADEG DUSPARU!!Ako sam nekog zaboravila sorry ali ima nas previse..pusaaa aa aa



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.