Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisat ćemo o svemu što nam padne na pamet, a posebno o razredu i školi.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
lopate
Brda i Hozz
Roxi
Iva
Lenny
Ninche

Ankete

Najveca mamina maza u razredu?
Mateja
Sokacka
Fico
  
pollcode.com free polls


Sto mislite o nasem blogu?
Dobar je!
Nije los!
Super je!
Dosadan je!
  
pollcode.com free polls


Koji blog od navedenih je najbolji?
Od Brde i Hozz
Od Zvoncice
Nas
Od Lipovke i Kovacke
Od Matakovica i Cige
  
pollcode.com free polls


Na cijoj strani vise?
Pinkijevoj
Kastrinoj
  
pollcode.com free polls


Da li slusas narodnjake?
Ne
Da
  
pollcode.com free polls


Naj zgodnija cura u razredu je:
Brda
Lipovka
Kovacka
Aba
Hozjanka
  
pollcode.com free polls


Naj veci idiot u rozredu je:
Cigo
Ziga
Colic
Zvoncica
Rokicka
  
pollcode.com free polls


Najljepsi decko u razredu???!!!!!
Pero
Gudelj
Jana
Miha
Cigo
Crnjo
  
pollcode.com free polls




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

srijeda, 18.04.2007.

..........opet bez naslova................

ne znam šta da pišem.........
..dosadno mi je..........spava mi se ...zijev trenutno sam na informatici........
...ovaj tjedan ce bit nekaj novog na blogu...... valjda.. al vjerovatno oće...
....a niššššššš onda ću krenut na podrave mislila sam da ću nekaj napisat al saad nemam inspiracione kao i uvijek...........
pozz: kiss hooz brdi koja me vjećno zajebava, lipi kovaćki,roki koki i kokainu....kisskiss

- 15:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 16.04.2007.

...bokić svima...
opet nam šteka...al inspiracija...
neznam od kud da počnem...
...počet ću od škole pod satom matke...
tj. prije sat ... pod odmorom ...
kada je zvonilo za četvrti sat pegla je čekala učenike koji su odabrani za inicalke... ugl odabrani su roxi...jura...lipa...muškarac(zvone)...žiga
he...he...he ne bi ja

pod satom matke ... ugl.. malovecku smo tak iživcirali..
danas je pak izvalila_: otvorite olovkeheadbangludludvečina ih to nije čulo al opet _roflrofl

.....ah neznam više šta da pišem......
možda vic

Jedan čovjek zove hitnu pomoć:
- Hitna, odmah dolazite, moj mali je progutao prezervativ.
Nakon pet minuta, isti čovjek ponovo zove hitnu pomoć:
- Hitna, nema veza, našao sam drugi.

........----------.............

- Zašto se patuljci smiju dok igraju nogomet?
- Jer ih trava škaklji po jajima.
.....---------------.

- Koja je razlika između plaće i menstruacije?
- ?
- Nema razlike!
- ???
- Dobiješ je jedom mjesečno, traje četiri, pet dana i poslije se možeš jebati.
.......smijeh:rofl

idemo na pozz: posebni pozz : roxi, golubu,žigi,lipowki i muškarcu
---ostalima malo više hozz.... a manje ovima kaj nam ne ostavljaju komentare kiss

- 19:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #


utorak, 10.04.2007.

.....NEMA NASLOVA.....

evo promjenili smo dizajn...
tj, Iva ga je promjenila...
danke... vojim tekiss...
Hozz, slike ću stavit kad počne škola...
moramo se slikatyes...
ugl, opet nemam inspiraciju...
Pinky je kod bake...
meni je dosadnozijev....
zato ovo i pišem...

nadam se da vam se dizajn sviđa....
malo je tužan, ali jbg....
ja sam hepicerek....
idem radit nove ankete....
i možda stavit slikice u box....

veliki kiss Hozz, Brdi, Rokički, Lenny, Ivi (evo, spomenula sam te),
Pauli, Ivoni i Katarinikiss....
sorry ak sam koga zaboravila....
kissam vas svekiss...

- 21:40 - Komentari (17) - Isprintaj - #


utorak, 03.04.2007.

Ljudi, evo konačno novog posta...
nismo imale inspiraciju...
iskreno, ni sad nemamo...

danas smo u školi umirali od smjeha...
imali smo rupića na zamjeni...
poslao je matakovića po papuče...
ovaj je došo u papučama bez pola potplata i rekao da da papuče pričajulud...
kao da su rekle da mu noge smrdeyes...
profač je reko da će njemu i Ivešiću dat ukor...
ugl, bilo je smješno...

nemam živaca više pisat...
više mi se ništa danas neda...
idem sad na pozdrave...
najveći kiss šaljemo Hozz koja nam puno komentirakiss...
a još puno kisseva šaljemo Brdi, Lipovki i Kovačkikiss...
Pozz Ivoni, Pauli, Katarini i Dvornekovički od Kastremah...
sorry ako sam nekoga zaboravila...
nije bilo namjerno...
Kissem vas svekiss...

- 18:13 - Komentari (15) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>