....I love the hood....

nedjelja, 27.08.2006.

Kralj ljeta

Aaaa prokleti kraj ljeta.i opet škola ,mrzim školu i sve vezano za nju.
ALI ima tu i nečeg dobrog opet ću vidjet one moje pizde iz razreda.ha ha
i opet čemo zajebavat profesore i razrednicu haha
najveći luđak je roman tip je lud jednom debilu je razbio zub tako što mu je pokosio nogu i nabio glavu u pod a najbolje mi smo se smijali na to.taj debil je plako tamo cijeli sat a roman se smijo.a jednom sam došao nastavniku sa stolicom iza leđa i budala je mislio da ču ga udari i izbijo mi stolicu iz ruke i spuco me tamo u slaćionu.kasnije smo igrali nog pa je roman namjerno spuco loptom nastavnika jer mi je srao.ili jedno je roman usred sata razrednika zakataraćio na pod i svi su šutili aja i moj frend fabo(lud kao ja) pras u smijeh.imamo mi i debila(puno ih immamo ali navest ću najadnijeg)matej taj tip je tako debilan da je jednom izvalio da majmun jede svoja govna da se ugrije ha haa tog tipa svakodnevno zajebavamo i tućemo. to je uglavnom to o mom razredu

P.S. svi koji misle da ovo nije istina debili ste (pitajte moj razred)
P.S.ovaj post je za Krigyja je me stalno mući da napišem novi post

27.08.2006. u 13:05 • >Say what you have to sayPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

MySpace

MySpace



KONTAKT:

Sve pohvale,primjedbe i prijedloge
možete ostaviti na
malistule@net.hr

Ekipa

Angel
Sandra


 Mali Stule