.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

ovdje će te čitati o meni,mojem životu i ostalim sranjima

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Something o meni:

Zovem se Karla!Iz Duga Rese sam!Idem u 8.C.Dalje ću vjerovatno u Dugorešku Gimnazijuyesrolleyesyes!Rođena sam 21.02.1994zubo!Bez smijanja i ruganja(zbog godišta)!Bavim se atletikom.Naj frendice:Kata, Jakšićka i J(to vam se čita đej!inače.....cura se zove Jelena!)Naj frendovi:Ivanić i Luka!Ja sam vam slušal sve!I hip hop, rock(strani), punk, techno, electro, house, a trenutno sam na domaćem rocku!Imam brata!Zove se Inosretan!Uvijek kada igra na Dugoreškom stadionu (nogometnu) utakmicu idem ga gledat!Btw...navijam za Dinamo!!!Obožavam gledat horore!Al ne neke blesave nego "prave" horore!Ako su o vampirima.....još bolje!Nevolim religiozne filmove! (Bog protiv Sotone!)!Super su mi još pustolovni i SF filmovi!Serije koje volim:Izgubljeni, O.C. i Three Hill!Naj crtane serije:SpužvaBob Skockani i Timon i Pumbasmijeh!P.S.-ako neko ima film Apocalipto(neznam kak se piše...nije ni bitno...)neka mi, molim vas posudi!Volim:plivat, slušat music, prijatelje, obitelj, čokoladunjami,promatrat Mjesec,zvijezde, kišu, čitat knjige, volim pričat o vampirima i čitat o njima(što mnogima nije normalno, al to mi je sam zanimljivo!Nisam sotonistica, ljudi!!!Al mislim da postojesmijehzaliven!Hah!)! njami.....!!!Ne volim:kad me neko živcira, pop glazbu, Britney i Paris!!!Neistinite tračeve!Grozno mi je to kaj prostačim!Mislim, da svi koji nekog procjenjuju po odječi il načinu govora il nekim navikama(prostačenje, pušenje, alkoholizam, kockanje i etc. da ne nabrajam...) su mutavi!To bi bilo to za sada!Ostalo će te saznat u postovima!





POISON - ALICE COOPER

Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill

I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison

Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont want to
Break these chains

Your mouth, so hot
Your web, Im caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat

I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison

Youre poison running through my veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison

One look could kill
My pain, your thrill

I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison

Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)




THEY SAY THEY ARE EVIL.....
BECAUSE THEY HUNT AT NIGHT.....
BECAUSE THEY WALK IN
THE SHADOWS.....
BECAUSE THEY DRINK BLOOD
THROUGH BITES.....
BUT HAVE YOU SEEN THEM BITE
A PERSON.....
IT'S JUST A KISS WITH TEETH
THEN RASBERRY JUICE COMES OUT.....

DIABOLUS ENIM ET DAEMONES
A DEO QUIDEM NATURA CREATI
SUNT MALI.

A DAEMONI BUS DOCETUR,
DE DAEMONES DOCET,
ET AD DAEMONES DUCIT.

THIS IS SOMETHING DIABOLICAL,
DON'T BE AFRAID,
COME IN.....AND MEET ME.....

SO, MY LOVE..... YOUR LAUGH IS
FINALLY
TURNING INTO TEARS.....
AND YOU'RE BEGGING FOR MORE
WHEN THE END IS GETTING NEAR.....
COME CLOSER MY LOVE.....
I'LL VIOLATE YOU IN THE MOST
SENSUAL WAY.....
UNTIL YOU DROWN IN THIS LOVE.....

VAMPIRSTVO JE KAZNA ZA ŽIVOT
KOJI JE
GRIJEŠAN, U SMISLU GRIJEHA
KOJI CRKVA
PROPOVJEDA, I KAO TAKVIM.....
MOŽE SE SMATRATI KAO
AUTOSTOPOM DO
PAKLA, SA SAMIM SOTONOM
KAO VOZAČEM,
A VAMPIRI KOJI UVIJEK
KOKETIRAJU S NJIM,
MOGU SE SMATRATI
NJEGOVOM DJECOM!

FROM THE DARKNESS I WALK INTO
THE LIGHT,
FROM THE DAY I WALK INTO
THE NIGHT,
FROM THE SHADOWS I
WILL APPEAR.....


MOJA (podosta velika.....) ABECEDA

A-atletika(moj najdraži sport...obožavam ga!)
Afrika(prekrasna zemlja!htjela bi je posjetit...
ako ne uživo.....onda bar u snovima......)
Afrodita(slap u Brigu!uvijek plivam do nje.....
tako sam ga ja nazvala......lol......nut)
B-brat!(moj brat Ino!mucho ga volim i poštujem!
najbolji je.....yes)
Brig!(svako ljeto visim tamo s prijateljicama!)
C-nemogu se ničega sjetit.....ć i č neću pisat
jer se ništa trenutno nemogu sjetit!
D-Duga Resa(grad u kojem živim!)
dvorci(prekrasni su......)
DŽ-džungle!(prekrasne su!)
E-aaa....neznam......
F-......???.....
G-Gimnazja.....nononamcor......
moja buduča škola......(Dugoreška.....naravno.....)
gepard(elegantni, profinjeni, božanstveni, lijepi,
brzi.....savršeni!!!)
H-hrvatska
hokej na ledu(volim ga gedat)
I-.....neznam......zujo
J-J(Jele!naj frendica)
Jakšićka(naj frendica)
K-Kata(naj frendica)
L-Lucija(moja jedina najbolja prijateljica koju neizmjerno
volim i cijenim!MRZIM kad neko priča nešto loše o njoj,
pogotovo kad to nije istina!!!)
leptiri(lijepi su......maleni, slatki......
LJ-ljubav.....cerek
M-momesica(.....zar uopče trebam nešto pisat...???..
mama ko mama.....svakom je svoja najbolja.....)
Mrežnica(obožavam ju!opušta me!kad sam ljuta ili
žalosna znam bit na Kupalištu i samo stajat i gledat u nju!)
Mjesec(mogu ga gledat cijelu noć ako je potrebno.....
tako je lijep, mističan, mrekrasan.....)
N-noć(više volim noć nego dan.....)
Noć vještica, tj. Halloween.....obožavaaaam.....
NJ-.....aaaahhaaaa .....da.....zubo
O-oproštaji!(ne volim ih!)
oči(odma ih zamjetim!obožavam ih
gledat)
P-povijest(OBOŽAVAM!!!pogotaovo srednji vijek.....i
18.st......)
Pegaz(mitsko biće iliti legenda.....prekrasni su!)
plivanje(obožavam plivat.....rolleyesyes)
prijateljstvo(teško je.....gotovo nemoguće pronać
pravog prijatelja!.....žalosno, al istinitio)
R-.....aaaahhaaa....nemam pojma.....pjeva
S-.....zijev.....spavanje!(jedino kaj znam.....lol.....)
Š-šapat, šaptanje.....whatever.....
škola(volim ju zbog prijatelja, a i nešto naučiš
usput.....lol.....smijeh)
T-tigar(volim ga/ih!prekrasni su.....)
U-.....nut.....
V-vampiri(tako tajnovita, osjećajna i krhka bića!
V O L I M I H!!!)
vuk-(lijepa životinja)
Z-zvijezde.....(OBOŽAVAM IH!!!)
Ž-.....??eek.....

subota, 15.09.2007.

Novi početak...

Helloooo ljudiwavekiss!Evo mene natrag!Vratija se Šimebang!Ovo mi je drugi blog.Prvi sam napravila sa svojom Lucijom, a drugi sa Casperom (i Cunom-njezin zec.....baš je sjatkazubo...samo.....bila je.....BOLESNA.....eeknono)!Anyway.....danas(isto kao svaku večer...) idemo na Kupalištepartysmokinpartypartykisscereknaughty!Ujutro je bila ispovjed na koju nisam stiglalud.I sad sam žalosnano!Al nema veze!Idem se ispovjedat idući tjedan!Sutra moram u Crkvu,tj. svaku nedelju!Sad malo o novoj školskoj godini..... Zdenkaburninmadheadbangmadpuknucu mi više nije razrednica!Hvala Boguzubothumbup!Otišla je u penzijumahwave!Novi razrednik mi je Brbot- predaje hrvatski, al mi nije on iz hrvatskog nego Lana!Cijelu godinu idemo ujutro u školucrycryno!Mrzim se rano budit, a moraaaam!Nećuuuuu!Katastrofa!!!!!!!!!Da poludiš!!!!Na maturalno neznam di će mo ić.....Ćućo sa svojima ide dole u Dubrovnik!Nema pojma di će mo mi ići!Sam nebi išla na Otok Mladosti.....booooriiiing.....Upisat ću se vjerovatno u Dugoreršku Gimnaziju!Možda Karlovačku!Nemam pojma!Ima vremena!Vjerovatno u Dugorešku!Nevermind!To bi bilo to!Svi se lijepo provedite večeras.....jer.....ipak je SUBOTApartypartysmokinsmokinzujonutcerekkisscerek!!!!!!!!wwweeeeeee!!!!!!Adios!



| - 19:38 - ...komentiraj me.... (118) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.