Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

*°*° MOJI FRENDOVI*°*°
VOLIM VAS PUNO,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P,P
Image Hosted by ImageShack.us

Ana =)

Image Hosted by ImageShack.us

Čuljak ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Ivana =)

Image Hosted by ImageShack.us

Gače =)

Image Hosted by ImageShack.us

Jelena =)

Image Hosted by ImageShack.us

Kole =)

Image Hosted by ImageShack.us

Matea =)

Image Hosted by ImageShack.us

Paula =)

Image Hosted by ImageShack.us

Stijepo =)

Image Hosted by ImageShack.us

Romano =)

Image Hosted by ImageShack.us

pAULA,iVANA I iVANA =)

Image Hosted by ImageShack.us

iVANA I pAULA =)

Image Hosted by ImageShack.us

Saky i Ana

Image Hosted by ImageShack.us

Ivanaaaaa =)







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVE
I
SVAŠTA!!!

~Karla
~Kety,Ginn,Ginny
~Dbk
~7.b
~trenutačno: Lindsay Lohan-That Girl(drama queen)
~trenutačno:Kraljica škole
~Pet prijatelja,Harry Potter
~Ivana,Paula,Sandrich,Jelena
~Zvone,Tomo,Željko
~odbojka
~prijatelji,mob,famili,komp,čokolada,ples
ljeto,Zenica,my room,ribice Lana i Vanessa

~umišljenost,preserante,nasilnost
~Cascada,Hillary Duff,Lana Jurčević,Kalomira
~Slušam sve i svašta osim Metala
~Za kraj:Nadam se da ste razumijeli što je što..kisss..

Pravila na blogu:
1.Ne psuj
2.Ne vrijeđaj druge
3.Ne ostavljaj lance sreće molim te
4.Komaj koliko hoćeš
5.To je to..have fun...




LJUBAVNI KALKULATOR PROBAJ!!


Linkovi

LINKOVI
TOMO
MATEA
IVANA<
MATEA I VALNEA
IVA
SAKY<
JELENA I JA
NINY
SUPER DIZAJNOVI
ANTONELA
IRIS
PAMELA
STELIN SPOMENAR
MIA
WESTERN GIRL
KARMEN
FENOMENALNI DIZZEVI


Banner cure sa odličnim dizzovima i avatarima


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Nisam pjesnik da pjesme pišem,niti vrijeme da boli brišem,
nisam dijete,niti sam žena,samo znam da
sam Z A LJ U B LJ E N A


Image Hosted by ImageShack.us

Tvoje su oči kao zvijezde
na nebu-kamo god išla,
znam da će me uvijek pratiti.


Image Hosted by ImageShack.us

Kada sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,mazim,pazim,
da te čuvam od svih zala,
ja te volim srećo mala!


Image Hosted by ImageShack.us

Netko voli ptice,netko voli more,
a ja tebe simpatični stvore..

Image Hosted by ImageShack.us

Ako te gnjavim nazovi 92 000
Ako te prestrašim nazovi 93 000
Ako te povrijedim nazovi 94 000
Ako me želiš nazovi moj broj...


Image Hosted by ImageShack.us

Bolje je sve izgubiti i imati tebe
nego sve imati i izgubiti tebe!!

Image Hosted by ImageShack.us

Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli,
pročitaj poruku ovu i znat ćeš tko te jako i
iskreno voli!


Image Hosted by ImageShack.us

Život je lijep kad se živjeti zna,
uzmi sve lijepo što život ti da!
Sreća je kratka i živi zbog nje,ne
tražiš li previše dobit ćeš sve!


¤¤¤¤¤MaLo FoTkIcA¤¤¤¤¤


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Saky i Jelena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kole i Niny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To smo mi :))))))))))))))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivana,Matea i Paula
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Matea i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Maroje i Jure








ponedjeljak, 12.05.2008.

="this.scrollAmount=3" font size=3>...Volim te,u inat ljudima i trebam te ko zrak u grudima i nedam te,zauvijek bit ću tu..za tebe znaj,u dobru i u zlu...

Ejjjj..pa ljudi moji kako ste mi vi?Hvala vam na ovih 70 komsa.zubo
Iako ste mogli i bolje,al eto...evo ja sam se nešto prehladila,
stalno kašljem i kišem,al ništa strašno...u zadnje vrijeme mi je jako gužva
pa ne stignem odmah vratiti komentare,al ne brinite se vratiti ću ja vama to..e da..svatko ko mi ostavi barem 10 komsa ide u linkove..

Evo ovako...
Danas u školi i nije bilo baš nešto posebno..
Romano je naravno opet nešto izvodio..uobičajno za njega..hehe..
greedydeadzubo....
Danas je vezivao ono neke konope od plastike za torbe,a
kasnije je zavezao sebe i Zvonu..lud..
Paula i ja sutra na predsatu pišemo test iz matematike...
KaTaStRoFA..ako je Niny dobila sva koliko ću ja onda..
Trebala nas pitat zemljopi,al mi morali na natjecanje iz odbojke
pa nas nije pitala..hehe...thumbupyesthumbup..
U četvrtak nas opet nema zadnji sat....eto to bi bilo o školi...

E sada o natjecanju....
Danas smo igrali u nas protiv Župe i Konavala..
bilo je ODLIČNO...iako smo od onih malih iz Konavala izgubili,a
Župu koja je najjača dobili...ludlud..mi smo stvarno luuudi..
al nea veze..bit ćemo bolji drugi put..
e da..puuuuuuunnnnooo hvala Ninyi Vedrani što su nam
pomogle igrat...i naravno naša trenerica i trener..hehe..wave svima...
U četvrtak igramo u Grudi..weee...valjda ćemo ih sada pobijediti..

Malo o ljubavi
Ne brinite u mene ništa nova..
Al ima nam nekih parova..aha..yes
To su vam:
Miho & Doris cerek
Kole & Domagoj
..i neću više pisat,al znam još neke..hehe...
U Ivane još uvijek isto..hehe...cerek

Eto ne znam što da vam više pišem..
Gotove lektire za ovu godinu..hehe..nema više
traženja po netu..zubo..
aj idem vam ja sada..sa Sandrom pričam na msnu pa mi
je malo nezgodno svako malo premještat..al ionako vam neam
više što za reć..
Aj sada big mah i kiss
Pauli kiss
Ivani G. kiss
Ivani Š. kiss
Matei kiss
Niny kiss
Koli kiss
Vedrani kiss
Jeleni kiss
Sandri kiss
Tomu wave
Kiku mah
Stijepu wave
Veli wave
Skihi mah
i svima koje sam zaboravila pozdraviti i koji čitaju moj blog..ciao..





Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (48) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 05.05.2008.

="this.scrollAmount=3" font size=3>***Love is in the air,every where I look around

Ej ljudi moji...
Odavno nisam pisala post i zatvorila sam blog na neko vrijeme
jer nisam stigla pisati na dva bloga i sve to pa ću sada pokušati..
ali ako vam ne vratim komentare odmah nemojte se ljutiti...
Evo da pređemo sada na moj život......
Za ovaj naslov nisam ni ja sigurna da je točan,al
mogo bi biti.Iako nitko ne zna ni tko ni što
niti će znati..hehe..cerekE sad škola..zujo

Nije u školi tako loše...Ne mislim što se tiče toga da moramo
učiti i sve to,ali možemo se zezati i sve to...
E pa sada evo vam malo moga tjedna da počnem od subote...
SUBOTA:Onako ništa posebno cijeli dan bila doma i igrala sims2
deluxe
NEDJELJA:Bila na misi i onda pošla u sestre sa nećacima..
igrali smo graničara dok se doslovno nismo srušili..i onda smo
se najeli sladoleda..njamifinonjamifino..
PONEDJELJAK:E pa to je danas..KaTaStRoFa..
rekli su nam da je izlet u Ston koji je trebao biti u srijedu odgođen
za 31.5...a ja u srijedu moram u zubara...ludbang...

U petak nam je koncert sa orkestrom..weeee..thumbup
nećemo pisati test iz matematike jer moramo poći
prije iz škole..weeeee...thumbup..i imati ćemo natjecanje iz
odbojke...weeeeee..thumbupbit će super..valjda će me staviti
da igram...JA BI IGRALA...hehe....
eto ne znam što da vam više pišem pa idem..
ionako bi trebala vježbati
cello...burninmadheadbangmadheadbangburninmadheadbangcrynocry
Još veeeeeeliki wave & kiss
Jeleni kiss
Sandri kiss
Ivanama kiss
Pauli kiss
Ivi kiss
Niny kiss
Koli kiss
Mateama kiss
Kiku wave
Tomu wave
Stijepu wave
Veli wave
Mihu wave
Juri wave
Miru wave
I svima koji mi komate i čitate..ako sam nekog zaboravila sry..kisss..

Waitapu

Joža Horvat

1. O piscu

Joža Horvat, za razliku od drugih hrvatskih hnjiževnika, ističe se svojom neizmjernom i doživotnoj ljubavi i vezanošću uz more. Već u ranim godinama života stvorio je čitav niz ciklusa dramskih i proznih djela od kojih su se romani Sedmi be i Maček pod šljemon dan danas simboli vrsnih djela hrvatske književnosti. Usavršivši svoje jedriličarsko znanje, krenuo je u putovanje širih razmjera. Prvo takvo bilo je ono oko svijeta na brodu Besa. Nakon povratka izdao je istoimeni roman, koji je bio pisan u obliku brodskog dnevnika. U njemu su sadržani zapisi o dalekim morima, ljudima i lukama. No svi ti krasni doživljaji na moru zahtjevali su danak. Cijena je plaćena smrću njegovog sina Marka. Vratio se u Zagreb, gdje je pod utjecajem svojih "Besanih" dana napisao još dva romana. Prvi je "Operacija stonoga" koji je bio posvećen moru, a drugi je Waitapu, roman o crti (granici) koju čovjek samome sebi postavlja u cilju da je prijeđe za napredak čovječanstva. Posvetio je sinu i svima sličnima.

2. Kritički prikaz djela (tema, likovi, kratki sadržaj, stil pisanja, osnovnu misao i osobni sud)

U djelu Waitapu Jože Horvata prikazuje se dječak Iteo, koji sanja o prelaženju Waitapua, granice između naravnog i nadnaravnog postavljenu od bogova. Taj dječak na svome putu prema ostvarenju cilja nailazi na razne osobe i doživljava mnoge događaje. Veliku prepreku na njegovom putu činio je vrač Tefoto i njegov pomoćnik, Poluguz, ali i poglavica Ataito. Oni su raznim lažima i prevarama pokušali iz dječakove glave izbiti svaku misao o prelaženju crte. Na Iteovu sreću kraj sebe je uvijek imao Paranu, moćnog boga oceana prerušenog u starca. To nam pokazuje kako uz sebe uvijek moramo imati nekog tko će nam pomagati u našim naumima, nekoga tko će nas dizati kada padnemo, ali i s nama dijeliti sreću i tugu. Uz Paranu, Iteu je pomagao i lovac Sahi. Iako je prevrtljiva baka Orohiva bila navijač vrača, sve loše što je radila nije bilo radi želje da sputava unuka, već zabrinutosti da ga ne izgubi zbog istog razloga zbog kojeg je izgubila svu svoju djecu i unučad - Waitapua. Dječak Iteo unatoč svemu ostvaruje svoju želju te cijelu vječnost gleda onu stranu Waitapua uz društvo Paranove predivne kćeri Hine. Uz dobru fabulu, ovu knjigu krasi i iznman stil pisanja. Detaljnost i zanimljivost najbolje su dvije osobine koje krase ovo djelo. Ljepoti pridonose i pregršt izražajnih sredstva i pjesničkih slika. Ovo djelo me se veoma svidjelo radi skrivene poruke u njemu - da su granice tu da bi ih se prelazilo za dobro svih ljudi. U toj namjeri nas ne bi nitko smio sputavati.
Waitapu - Joža Horvat
Naziv dijela: Waitapu
Ime pisca: Joža Horvat
Književna vrsta: Bajka (roman)
Književni rod: Epika

Najdraži citat:
.... - Ja?! - nasmiješi se Hina, pritegna konop i ne pogledavši Itea, kao usput odgovori: - Baš si divan, Iteo. Parana je moj otac!

Od kud naslov "Waitapu" i što to znači:
"Waitapu" je piščeva legenda o crti, granici koju je čovjek sam sebi odredio ili su mu je drugi nametnuli i o odvažnim pojedincima koji su se odvažili da pređu crtu i da pomaknu granice ljudskog saznanja i moći.

Gdje se odvija radnja:
Radnja se odvija davno, na moru, gradiću uz more i zamišljenoj crti Waitapu. Citati:
...More...! Modrine vode talasanje boja...
...Pred pramcem selo. Njegovo selo. Pedesetak kolibica jedva vidljivih u zelenilu kokosovih palma...
...daleko na pučini, proteže se rijetko vidljiva, najčešće zatrta sumaglicom, tajanstvena, nikome nikada dostupna Waitapi!...

Opis jednog lika:
Iteo je radoznao dječak. Iteo znači zvijezda u moru. Citat:
...Te su noći i nebo i more bili puni krupnih zlaznih zvijezdai zato su ti nadjenuli ime Iteo, što znalči zvijezda u moru...

Opis prostora:
...Iznad zelenih proplanaka provirilo je sunce i blještavilom pozlatilo dječaka, jedro i pučinu. Pred brodićem polegla je obala, obrubljena bijelim kamenjem. Iza nje tamnjele se nepregledne šume pune gmazova, ptica zvjeradi...

Bilješke o piscu:
Joža Horvat, za razliku od drugih hrvatskih književnika, ističe se svojom neizmjernom i doživotnoj ljubavi i vezanošću uz more. Već u ranim godinama života stvorio je čitav niz dramskih i proznih djela od kojih su se romani Sedmi be i Maček pod šljemon dan danas simboli vrsnih djela hrvatske književnosti. Usavršivši svoje jedriličarsko znanje, krenuo je u putovanje širih razmjera. Prvo takvo bilo je ono oko svijeta na brodu Besa. Nakon povratka izdao je istoimeni roman, koji je bio pisan u obliku brodskog dnevnika. U njemu su sadržani zapisi o dalekim morima, ljudima i lukama. Vratio se u Zagreb, gdje je pod utjecajem svojih "Besanih" dana napisao još dva romana. Prvi je "Operacija stonoga" koji je bio posvećen moru, a drugi je "Waitapu", roman o crti (granici) koju čovjek samome sebi postavlja u cilju da je prijeđe za napredak čovječanstva. Posvetio je sinu i svima sličnima.

Ovo je za Niny..







Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (70) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.