Jel' ti ža' ovo bacit'? Ne mogu od tuge.

srijeda , 10.04.2019.

Sređivanje ormara mi je, ono, muka samo takva.
''Ono'' mi je još mrža poštapalica, znak da ću se svega riješit' ajncvaj.
''Ajncvaj''?
Odakle mi je ovo sad došlo?
Pitaj ti dragog Boga!
Iz memorije samo izletilo!
Očito, ni to mi nije nešto lipo, već bzvz.
Neki stari đir, ka' i ova roba, od lani.

Najbitnije je da više nemam s kim govorit' na svom lipom jeziku.
Izumire brzinom koju nebi nikad mogla zamislit' nekada, davno.
Ma, puno toga me znalo iznenadit', u samim počecima globalizacije, više ne!
Samo se prilagodiš i to je to!
Jednostavno, ali ne i lako, da se razumimo.

Al' ormar, taj se ne minja!
Nakrcan robom čeka mojih pet minuta volje.
I pobacam sve, ne mislim puno...pa nema tu ništa lipoga.
Sve šta kupiš, ma koliko god da platiš, moš bacit' nakon sezone.
Tako i napravim, bez da se puno mislim.
Šta ne vridi meni, ne vridi nikome. Amen.
Via!

Ne žalim ni za čim.
Ni za mladošću.
Sve mi se čini, da mi je najbolje sad.

Toliko mi je život jednostavan, predvidiv, uhodan, kreiran taman po mojoj miri.
Čitam puno, ka' i uvik, a pročitanom se samo mogu nasmijat', najčešće!

Pa daj, nauči me, štogod, mislim se i odem učit' sama, istražujući mista po svitu.
Najprije bacim oko na slike. Ako mi se svide, onda važi, ako ne...idem dalje.
Ka' i ljudi! Sve je to isto.
Privlačno i neprivlačno.

A roba?
Neprivlačno više, nego privlačno.
Ma di je ona roba, kad je vidiš, pa poželiš, pa kupiš i cvateš od sriće!?
Teško.

Aj, jučer sam naletila na nešto slatko, nije baš da nema.
Zato ja sve pobacam, pa, jednostavno, moram u kupovinu!
Lakše mi je onda odabrat'!
Nekako sam oslobođena, pa ma kako god to zvučalo.
Montura po montura, dvi, tri, dosta!
Neka ih vidim, iz prve, kad otvorim ormar, to 'oću!
I tako bude....neko vrime.

Ima, ima...ima puno toga šta bi vratila.
Nije baš da ne žalim ni za čim!
Ne želim sebe rastužit' i na te lipe stvari mislit'.
Nema ih više!
Potaracane za sva vrimena.

Moram tražit' lipo u ovome šta živim.
Ima.
Mora bit'.
Ali ništa nema šta već nisam okusila kroz život.
Samo se ponavlja, a ja bi nešto novo tila otkrit'!
Tila bi' ostat' paf!

Da mi se nečim oduševit'!
Nekim je nemoguće.
Najbolje sam odavno upoznala.

A živote, živote, umisto bolje, ti mi nudiš gore!
Ma...nisi zakaza' u mladosti, to ti moram priznat' i na tome ti fala.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.