četvrtak, 28.09.2006.

Jutro majmunčići...

Noćas nisam baš spavala... ne znam zašto... nekako sam bila... bez veze.
Gledala sam kroz prozor i slušala aute koji su prolazili i pitala sam se kuda to oni sada idu u pola pet ujutro?!
Pa kaj nemaju pametnijeg posla?!
A onda sam skužila da bih i ja trebala imati pametnijeg posla i zaspati, po mogućnosti...
Kao i svake večeri, pogotovo otkako sam bolesna, legnem u krevet i veselim se što sutra ne moram ići na posao - baš sam zločesta, hihihi, ali što ja mogu kada me to tako veseli...
U 3 i pol godine koliko radim u ovoj firmi, niti jednom nisam bila na bolovanju.
Zašto?!
Ne zato što nikada nisam bila bolesna, nego zato što sam bila glupa!!!
Da vam ne pišem koliko sam puta sa temperaturom odradila sve što sam trebala, a i više...
Koliko puta sam sa drhtavicom došla na posao i sa smiješkom obavila svoje poslove...
a da vam ni ne govorim koliko puta mi je bilo zlo, pa sam i to nekako izgurala, hmmmm!
Plavuša!!!
Plavuša i majmunica!!!

I znam da vas ima još takvih, znam!

Kol`ko nas ima, j... te kol`ko nas ima!!!

I što još reći na sve to?

Ako niste znali, noću oko pola 5, na telki vam je repriza Hitne službe, a ako ste zbilja jaaaako nepospani, onda vam nakon toga slijedi repriza sinoćnjeg filma... a nakon toga ste već na Dobro jutro Hrvatska sa Karmelom i Brankom Uvodićem - vau, koja reklama!
Dakle, ako i vas zanima zašto se auti po noći vozaju i vozaju, a pritom ne morate ujutro jako rano ustati - hop, daljinski u ruke i navali narode!!!

Ili navalite na partnera pored sebe, ni to nije loša ideja...mmmmmm
Partner?!
Koji partner?
Poslovni, ili...

sad vam je valjda jasno zašto sam ja skočila na daljinski, zar ne?


Blago nama, dok je nama nas...

pusabok

- 09:42 -

<$A jel?!$ (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U mojim strofama lagani raspad sistema...


myspace layout

myspace layout



Na ovom svijetu ne možemo činiti velike stvari.
Možemo činiti samo male stvari s velikom ljubavi




Oni koje podržavam, podržite ih i VI!!!

www.lightamillioncandels.com




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogeri/ce koji su mi baš, baš...
i koje baš, baš...


Old soul
KP
Siddarhta
Dnevnik starog mladića
Naposljetku
Tedica
Fem
Teuta

myspace layout

myspace layout




Zašto sam ovdje?!

Malo sam se prehladila ovih dana i ne silazim s neta...
mama me ne pusti van (jer, ni na posao ne idem?!)
pa visim tu i tamo...
pišem više sebi nego vama, naajući se kako ću u komentarima naći barem
komentara... jedan?! dva?!
cerek
uh, opet ništa...




ipak je bilo nešto -
hvala Vam još jednom...


Myspace layouts

Myspace layouts



podrška je ono što nas najjače pokreće...
party



Je, ovo je moj prvi BLOG i zato vas molim neka Vaš komentar
ne bude jako STROG!!!
headbang



Free Web Counter

Free Web Counter

Kao talas...

Negde se pipnu naši mali svemiri,
kada vec pomislim da spavaš.
Zašumi saten, tama se uznemiri
i kao talas naiđes.


U školjki tvoga pupka leto zimuje,
tu čuvaš mrve sunca, za nas.
Sa tvojim dodirom se čežnja rimuje,
dok kao talas nadireš.

I ništa više nije važno,
lice sveta zlobno i lažno,
se raspline za čas.
I nitko više nije bitan,
svi su pesak prezren i sitan.
Pesak ispod nas.

Srebra decembra kuju prsten za tvoj prst.
Niz tvoje sapi zvezda pala.
Zalud te privijam uz sebe, ko uz krst.
Ti kao talas izmičeš.


Ostavljaš slane kapi bistre
i jato dobrih mirisa Istre, po sobi razvijaš.
Ostavljaš varljiv zalog pene, u srcu ove napukle stene
koju razbijaš.

I ništa više nije važno,
lice sveta zlobno i lažno,
se raspline za čas.
I nitko više nije bitan,
svi su pesak prezren i sitan,
Pesak, ispod nas.


Đ. Balašević