listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moj tigrić



adopt your own virtual pet!


O meni

Linkovi

četvrtak, 26.10.2006.

Memories

Neki dan sam prolazila pored odškrinutih vrata sobe i čula tatu kako priča mojoj sestri neku priču iz svog djetinjstva. Deja vů. Nisam ni shvaćala koliko mi to zapravo fali. Uvijek sam ih obožavala, činilo mi se da je moj tata imao najljepše djetinjstvo na svijetu. I sve su priče istinite. Koliko je godina prošlo... Sjećam se kao da je bilo jučer...

Nostalgija kuca na vrata? nono Noup, već je odavna ušla... yes



| komentari (1) | print | # |

srijeda, 25.10.2006.

...lost...

The world is a different place now. Painted in the colors of peace... Two faces, so different and yet so distinguished. Distorted.

The ditch is ready now. The coroners are coming. The usual is not worth to be praised. Why should we leave it like that - it can be complicated! More and more complex. Entangled by our fatalities.

When I’m quiet, you don’t hear me.
When I speak, you don’t hear me.
When I shout, you don’t understand me.

Do I have to die to be understood?



| komentari (0) | print | # |

nedjelja, 22.10.2006.

In all my complexity

Ne pitaj da li, mogu li, želim li... Pravo je pitanje : Ima li smisla? Nikad se ne prestaj pitati. Zapravo je to najvažnije. Zvukovi se gube u ironiji.
-ima li smisla?
*Don’t worry. The end is always happy*
Povlačim se u Svoj Svijet. NE. Koji je Moj Svijet? Je li to samo neki svijetom raspršeni pojam bez značenja, osobnosti, duše...? Ne, to nije samo pojam. Moj Svijet. U lošem tražim dobro, nalazim gore.
*Don’t worry. The end is always happy*
Ana, Josipa, Ana, Ana i ja. Pet generacija. Prije mnogo godina mlađa me sestra slučajno nazvala Anom. Možda je to Moje Ime. Ime nadnaravnog dijela moje ličnosti.
*Don’t worry. The end is always happy*
Ovaj put ne strepim od potencijalnih činjenica. Ovaj put izlazim ravno u noć. I ne želim se suočavati, ni pitati! Ne želim se više pitati... Želim osjetiti slobodu na već zakržljalim krilima. Sve moje male, sretne uspomenice ljupko su razarane zarivanjem hladnog noža. Ranjena sam.
*Don’t worry. The end is always happy*
Kad bih se barem mogla vratiti u prošlost...
*Don’t worry. The end is always happy*
Always.




| komentari (1) | print | # |

subota, 21.10.2006.

Last night I had a dream...

Umire, malaksalo tijelo u mojim rukama. Osjet tanke, blijede kože i izraženo napetih žila. Eksplozija misli, strahova i osjećaja. Vrludam svijetom sna...

Could it be?

Lutam u oba svijeta.

...

Could you pass me the coldness?
No, colder...

Ignoriram zvukove. Ne želim čuti. Ne želim osjetiti.

Grčevi neiskvareno čiste boli i dalje ne mare. Rezignirano udišem. Živim?



| komentari (0) | print | # |

Amazing



I kept the right ones out
and let the wrong ones in.
Had an angel of mercy to see me through all my sins.
There were times in my life,
when I was goin' insane,
tryin' to walk through The Pain.
When I lost my grip
and I hit the floor,
yeah, I thought I could leave but couldn't get out the door!
I was so sick and tired,
of a livin' a lie, I was wishin' that I
Would die...

I'm sayin' a prayer for the desperate hearts tonight...

How high can you fly with broken wings?

Life's a journey not a destination!
I just can't tell just what tomorrow brings...

You have to learn to crawl - before you learn to walk.

Just tryin' to survive...



| komentari (0) | print | # |

Sljedeći mjesec >>