EEEEEEEEEOOOOO,eeeeooooo
godine:15
visina:163 cm
težina:50 kg
oči:smeđe
kosa:plava
glazba:retro rock/punk

Prestani bljuvati.Makar ni
sad ne bljuješ puno.

Zaboravi travu.Kad-tad će se saznati.
Zamisli samo blamaže.Šta će tata reći?
O mami nemoj ni misliti...

OK,napiti se možeš tu i tamo.Ne pretjeruj.
Alkohol deblja,ako ništa drugo.A ni on ti ne stoji
doma u kupaoni.Onaj za dezinfekciju se
ne računa.

Prestani biti s tipovima koji su stariji od tebe.15 ti je.
Ako je njemu 18 ili više,to je pedofilija.Ne moraš kršiti
zakon.Nije te mama tako učila.

U školi možeš nastaviti tako.Petice će ti kasnije trebati.
Pokaži im da si pametna.Čak i ako nisi.
Ne trebaju oni sve znati.







nešto ne štima

srijeda, 02.08.2006.

AJME MAJKO

Ispričavam se na duljem izbivanju.

Svaki,ali baš svaki dan mi je bio isti.Na neki način.
Izgledalo je ovako:
(počet ću od večeri)

-(ne)spremanje za van
-izlazak oko 22 h
-vraćanje oko 4 h
-spavanje do oko 14 h
-doručak,ručak i večera u jednom
-(ne)spremanje
-vrati se na drugu stavku

U društvu nas ima oko 25.Većinom dečki.
Ima nekoliko cura.
Pankeri i pankerice.15-20 g.
Ja se još tražim.Dobro,furam se ja na punk,ali još nisam "čistokrvna".
Al sam na dobrom putu.

Novosti...?

3 sam puta zabrijala s curom.Jedna iz društva,17 g.
Krivac-alkohol.I njena jebeno mekana kosa.

Spavala sam s jednim dugokosim komadom.
Krivac-tako je jebeno zgodan.No alkohol.
Nismo službeno skupa,samo što se svaku večer natežemo i nemožemo se odlijepiti jedno od drugog.
Ušla ja u svijet seksa,haha.Bilo je i vrijeme:)

Moja naj frendica(čistokrvna panerica) je također spavala s jednim(kratkokosim)komadom.
Krivac-alkohol.Kajanje?Moš' mislit:)

Ima toga,neću sad sve nabrajat...

Volim ljeto.

P.S."van" ne znači izlazak u najpopularniji disko u gradu.
"van" znači odlazak na neko mračno mjesto,s litrama i litrama alkohola,sjedenje u krugu i isprobavanje svega onog što vidimo u filmovima koji loše utječu na mlade.



- 18:22 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sad i ja imam blog,to!
PROMJENE NISU LOŠE.

Mrzim rozu boju.

MOJ MAIL:

arahnofobija@net.hr
EEEOOOO,eeeeeeoooooo
Pušila sam cigarete.Od 13-e do 14-e godine.
Nije mi to bio neki gušt.Svi su pušili,pa zašt nebi i ja?
Tak da mi se nije bilo teško odviknut.
Moja astma mi je zahvalna,vjerojatno.

Onda sam se prebacila na travu.
Prvo malo.Onda češće.Onda svaku večer.
Nisu me skužili.Nedam se ja.Sad sam opet smanjila.
Ne raste trava meni doma u kupaoni.

Ex sam uzela jednom.Prije dva mjeseca.Onda mi je još bilo 14.
Nije bilo loše.Lijepo je ne znati šta se oko tebe događa.
Mislim da neću više.Nije mi baš.A bogme mi ni to ne raste u kupaoni.

Bljujem od 12-te.Ne sve kaj pojedem.Prije je bilo sve kaj pojedem.
Bilo mi je zabavno u početku,jela sam ko krava a ništ mi se
nije primalo.Al malo je to zamorno.Skužila sam da ne mogu izbljuvat
onolko kolko mogu pojest.Tužna istina.Zato sam smanjila.Sad bljujem
samo za blagdane.I kad su neke proslave i slično.

Ko jako mala klinka sam bila debela."Slatko bucmasta"-kako bi
gospođe rekle.Sad više nisam debela.No naravno,nisam to skinula na
zdrav i normalan način.Par puta po 2 tjedna bez hrane i eto ti linije.
Još kad dodaš wc-školjku...

Odlična sam učenica.Imam sve petice.Stalno.
Dobro,tek sam završila 8.razred.
Isplati se biti uzoran učenik.Nikad ne posumnjaju.

Starci su mi pravi ugledni građani.Love imamo.Ponekad
mi se čini da lova raste njima u kupaoni.Ne rade
oni baš tak puno.