EEEEEEEEEOOOOO,eeeeooooo
godine:15
visina:163 cm
težina:50 kg
oči:smeđe
kosa:plava
glazba:retro rock/punk

Prestani bljuvati.Makar ni
sad ne bljuješ puno.

Zaboravi travu.Kad-tad će se saznati.
Zamisli samo blamaže.Šta će tata reći?
O mami nemoj ni misliti...

OK,napiti se možeš tu i tamo.Ne pretjeruj.
Alkohol deblja,ako ništa drugo.A ni on ti ne stoji
doma u kupaoni.Onaj za dezinfekciju se
ne računa.

Prestani biti s tipovima koji su stariji od tebe.15 ti je.
Ako je njemu 18 ili više,to je pedofilija.Ne moraš kršiti
zakon.Nije te mama tako učila.

U školi možeš nastaviti tako.Petice će ti kasnije trebati.
Pokaži im da si pametna.Čak i ako nisi.
Ne trebaju oni sve znati.







nešto ne štima

utorak, 04.07.2006.

naslov

«Kada sam imala negde oko osam godina sjećam se da mi je mama običavala skoro svakog dana govoriti da moram manje jesti jer ću inače postati debela, a onda ću čitavog života biti na dijetama i mučiti se sa svojim tijelom kao što se ona muči.

Ja sam u to vrijeme bila bezbrižno dijete obuzeto igrom i sasvim zadovoljno sobom. Zato nisam previše obraćala pažnju na njezine primjedbe iako sam počela shvaćati da ona zbog nečeg nije zadovoljna sobom a niti sa mnom.

« Imaš krupne kosti i debele zglobove, baš šteta, nikad nećes izgledati graciozno « znala je onako usput reći i to obično upravo onda kada sam sa uživanjem žvakala omiljeni kolač koji mi je upravo ona ispekla. Ako bih tada užasnuta njenim riječima prestala jesti i bacila do pola pojedeni kolač, ona bi se za tren pretvorila u posve drugu osobu i počela mi predbacivati kako uništavam dobru i skupu hranu koju je ona uz žrtvovanje svog slobodnog vremena sa ljubavlju napravila za mene i ostale u kući.Na taj način mi je vrlo uspješno usađivala osjećaj krivnje za nešto što tada nisam razumjevala.

Bila sam totalno zbunjena tim proturječnim porukama koje je neprestano sipala i polako se u mene počeo uvlačiti strah od sve hrane i strah da sve radim pogrešno.

«Da li će me mama i tata voljeti ako budem debela, vidi stvarno noge su mi debele kao što mama kaže, nešto će se grozno dogoditi jer sam danas opet pojela tri kolača, dobro da me nije vidjela, nitko me ovako ružnu i debelu neće voljeti ...». Rijeka sličnih tegobnih i očajnih misli počela se izlivati u moje dane i moj do tada sretni dječji život. Polako se u mene uvlačio osjećaj da nisam dovoljno dobra niti dovoljno lijepa ni za koga, da su sve moje prijateljice ljepše i bolje od mene i da moram nešto hitno poduzeti da opet postanem vrijedna ljubavi svojih roditelja.

Tako se u mojoj glavi rodila čvrsta rješenost da hitno moram smršaviti i tako utješiti svoju mamu lijepom, vitkom i gracioznom kćerkom. Nisam mogla podnijeti pomisao da sam je u bilo čemu razočarala i željela sam joj pokloniti sebe vitkiju i ljepšu od svih drugih djevojčica, da bi me opet voljela i ponosila se mnome. Počela sam živjeti na par jabuka i jogurtu, pa zatim samo na jednoj jabuci dnevno, uspješno sam manipulirala navodno već pojedenim obrocima i pakao bolesne mršavosti i Anoreksije otvorio mi je širom svoja crna vrata...»

ISPOVIJEST JEDNE ANOREKSIČARKE
(ne radi se o meni,da nebi bilo zabune)


- 20:45 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sad i ja imam blog,to!
PROMJENE NISU LOŠE.

Mrzim rozu boju.

MOJ MAIL:

arahnofobija@net.hr
EEEOOOO,eeeeeeoooooo
Pušila sam cigarete.Od 13-e do 14-e godine.
Nije mi to bio neki gušt.Svi su pušili,pa zašt nebi i ja?
Tak da mi se nije bilo teško odviknut.
Moja astma mi je zahvalna,vjerojatno.

Onda sam se prebacila na travu.
Prvo malo.Onda češće.Onda svaku večer.
Nisu me skužili.Nedam se ja.Sad sam opet smanjila.
Ne raste trava meni doma u kupaoni.

Ex sam uzela jednom.Prije dva mjeseca.Onda mi je još bilo 14.
Nije bilo loše.Lijepo je ne znati šta se oko tebe događa.
Mislim da neću više.Nije mi baš.A bogme mi ni to ne raste u kupaoni.

Bljujem od 12-te.Ne sve kaj pojedem.Prije je bilo sve kaj pojedem.
Bilo mi je zabavno u početku,jela sam ko krava a ništ mi se
nije primalo.Al malo je to zamorno.Skužila sam da ne mogu izbljuvat
onolko kolko mogu pojest.Tužna istina.Zato sam smanjila.Sad bljujem
samo za blagdane.I kad su neke proslave i slično.

Ko jako mala klinka sam bila debela."Slatko bucmasta"-kako bi
gospođe rekle.Sad više nisam debela.No naravno,nisam to skinula na
zdrav i normalan način.Par puta po 2 tjedna bez hrane i eto ti linije.
Još kad dodaš wc-školjku...

Odlična sam učenica.Imam sve petice.Stalno.
Dobro,tek sam završila 8.razred.
Isplati se biti uzoran učenik.Nikad ne posumnjaju.

Starci su mi pravi ugledni građani.Love imamo.Ponekad
mi se čini da lova raste njima u kupaoni.Ne rade
oni baš tak puno.