here i go again...
opet... mislila sam objaviti jednu priču, ali zapravo razmišljam i o zatvaranju ovog bloga...
stalno otvaram i zatvaram korice iste knjige... i
z dana u dan... od jutra do mraka... listam ju, zapisujem u nju... a ipak... čini se prazna...
i svako slovo zapisano je mojom krvlju, a čini se tako bezvrijedno...
varaju li mene moje oči ili je to stvarno tako...
kažu mi trgni se... ništa ti neće pasti u krilo...
a što ako su neke stvari jednostavno... daleko...
sve plačam... svojom krvlju, svojim suzama... ali i dalje se koprcam ko riba bez vode...
nekada mi se ne da... želiim prestati...
i onda opet svi... trgni se... živi...
a što ako mi se jednostavno ne da živjeti?

zadnje zbogom

lice ti je kao pahulja bijela,
oči suhe, srce kamen bola.
zar je ovo zadnje zbogom,
zašto ne mogu poći s tobom?

leći s tobom u odaje leda,
poći preko pakla, sve do neba,
pokucat na vrata raja,
biti s tobom sve do kraja?

lijes ne zatvarajte,
ostavite mi mjesta
za svojim dragim
u grob i ja ću doći.

...fall...

the time has come for me to say goodbye.
i will drink one more time
and then walk into the sun.

you came in the night
and took my life
gave me this course and said
you are mine.

i lived in our sin, but the time is gone
tonight is the end
today the immortals fall.

i feel the rage of the old ones
but i don`t care.
finaly, the end is near…
i disappear whit the night.


†7† Bring Those Roses......To My Grave...


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† Yes/No †...


Opis bloga

ispovjedi jedne izgubljene duše koja traži spas u tamnim noćima...
ovdje pred vas prostirem sebe i sve ono što ja u ovom trenutku jesam...
uživajte u otrovnim riječima mog tamnog srca...

ruže na mom grobu





- duše koje troše svoj dah


ruke spasa...


blacken
dead embrace
poison


...one of the lost ones...

riječima barata, čarolije piše
živi u svijetu vječne kiše
njezine grudi život vole
ali rane na srcu ju bole

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo pretjerujem
previše vjerujem
skrivam patnju
tražim bol
na rane si trljam sol
ljubav molim
suza se ne bojim
u sjeni živim
tami se divim

Image Hosted by ImageShack.us


ni sama ne znam što želim
ali i dalje to tražim
...
citat: da i nađeš mr savršenog
i da ti dođe pred vrata... zalupila bi ih
i poslala ga u p.m.- evo koliko sam zapravo slijepa...