nedjelja, 25.03.2007.

heeeeeej

eh, malo sam zaboravila na svoje sveti blog :)

vidim da mi i dalje ostavjate komentare što me jako veseli... evo skinua sam za sada 4 kile... inaće od sutra sam sa curama na forumu tjedan dana na voću :) pa ako se netko želi pridružit bilo bi mi jako drago. Obečajem da ću češće pisati... obečajem. Evo samo da malo dođem k sebi i tako. Inaće idem do 44 kg. Moram, nemogu više vrtit se u začaranom krugu... hehe... moja frendica je bila na voću last week i skinula je 4 kg u tjedan dana, što je super... zato sam ja ovaj tjedan na voću, pa ću vam javiti rezutate... možda i ubacim koju slikicu ako zaslužite. Inaće bila sam opet s annom danas na kavi (proanna.blog.hr) kako je cura predobro mršava...ah--- ubila bi se za njeno tijelo. Ja sam sada debela krava :( ali uskoro više neću bit :) obečajem. Inaće ako netko treba nekakav savjet može mi se javiti na moj mail justapound4@net.hr više ću nego rado pomoći svakoj od vas. Za sada dobivam preko 20 mailova dnevno... što me itekako veseli... inaće ovaj voćni challenge počinje sutra... al ako netko želi može i od utorka, nije uopće problem... evo vam bodovanje :)

svaki dan cjeli dan jedete samo jedno voce

dobro sad je sezona nicega pa prakticki možete jesti samo jabuke , narance, jagode, ananas, kiwi....

bodovanje za voce:

1-5 vocka = 3 boda
5-10 vocka= 2 boda
10-15 vocka = 1 bod
15< vocka = 0 boda

bodovanje za pice:

samo voda= 3 boda
kava = 2 boda
vocni sokovi = 1 bod
gazirano,alkohol i ostala smeca = 0 boda


KAZNE

bilo što što nije voce i udje u vaš oragnizam vas odmah izbacuje iz natjecanja i dobijete titulu jadnice :) jer smijete puno pojest voca a vi drito na kruh...eh sretno


pažljivo odaerite što čete jesti jer ako vam je opcija jedna voćka to može biti jedna jagoda dnevno ili jedna lubenica, ali na vašoj savjesti je :)


LJUBIM VAS.... OSTAVLJAJTE KOMENTARE... I NARAVNO JAVITE TKO ŽELI SUDJELOVATI :) KISS

| 19:28 | Komentari (33) | Isprintaj | #

petak, 09.03.2007.

drage moje leptirice i one koje se takvima smatraju...

Izuzetno mi je drago da vam je moj text pomogao.Meni pomaže iz dana u dan. Žalosno je što mi to treba da izdržim a nee vlastita snaga...ali više to smatram uvjeravanjem tako da hehe :)

Što da vam kažem...sretna sam jako. Imam odličnog dečka i svoje najdraže leptirice. Nažalost forum je privremeno zatvoren za nove članove jer nas je previše al javim vam kad bude open. Evo sjedim na krevetu i razmišljam o sebi i svemu oko sebe. Zadovoljna sam, možda previše... Imam sve što mi treba i nemogu se požalit. Al opet... nekada znam biti u kurcu...baš zbog toga... jer se bojim. Nekako je predobro da bi bilo istinito pa pazim svaki svoj korak da mi se ne obije u glavu. Jedino što me muči je obrazovanje. Imam neke ispite idući tjedan a tako mi se neda učit. Ljena sam totalno. Najrađe bi se zaključala u stan i ne izlazila van.
Čopilo me. Treba mi malo samoće, osječam se ko da sam previše "tamo vani". Malo intimnosti bi mi trebalo ovih dana.
Vidim da ste sve u istom stanju, svaka od vas ima neke probleme. No ako usporedite svoje probleme sa pravim problemima shvatit ćete da si same stvarate probleme jer ih nemate. A dobro bi bilo da sjednete is ve zapišete na papir, tek onda postanete svjesne onoga što vam se dešava.
Uf...malo mi se prispalo...idem iskoristiti to pa otić malo spavat...

ljubim vas...

p.s dit,holy idemo u ponediljak na kavu kad smršavim :)

| 00:17 | Komentari (13) | Isprintaj | #

nedjelja, 04.03.2007.

Text potpore

(makar piše da ima skeniranih primjera ,necu ih stavljati...to sam samo na forum stavila)

Jako je dug text,ali vrijedi ga procitati ako ste MONSTRUOZNO GLADNI ili ako izdrzavate vodene dane...



uzivajte





Zasigurno sada sjediš u sobi osjecas se jadno. Švrljaš po forumu i tražiš nekoga tko je jadniji od tebe. Odlaziš na temu “što ste danas jeli” i shvatiš da su svi uspijeli osim tebe. Dode ti da places.I pitaš se :”kako,zašto?”. Izdala si se, opet, i misliš si :” najrade bi sada sve to izrigala,bila bi prazna i bila bi sretna,jer sam jela a ništa nije u meni” ali nemožeš,strah te je,to nisi ti.A i kasnije bi vjerovatno legla na školjku i plakala. I sada sjediš sama, buljiš u praznu tocku razmišljajuci zašto si to pojela?. Odgovor je jasan…pa bila si GLADNA. Odvratna rijec,sam raspored slova mi se gadi. Hm…no zašto si bila gladna? Vidjela si nekoga kako jede pa su ti se usta zaslinila? Ili si mozda imala love pa reko “ko ga j*be”, a mozda ti je jednostavno bilo dosadno? Pa sigurno nije zato što si zadnja dva tjedna na vodi,jer kao što znamo i ja i ti, nemožeš. Ali da te netko oteo i bacio u neku sobu,bez hrane samo sa vodom…izdrzala bi.Neki su to prošli i izdržali…izdržali bi svi,jer bi te tada samo zanimalo kako spasiti život i hoces li ostati živa.
Sada ovako.Otidi u kuhinju i uzmi,kavu,caj, ili toplu casu vode. Uzmi dosta papira ili ana biljeznicu.Uzmi kemijsku ili olovku.Sjedni se za stol,fino se smiri i prati sada moje upute.Uzmi papir i prepolovi ga na pola ali ne vodoravno nego u dužinu. Na lijevu stranu papira napiši “zašto da” a na desnu napiši “zašto ne”. I sada otpij gutljaj i razmisli zašto se danas ne isplati jesti? I to napiši pod da…. A pod ne napiši što ce se desiti ako danas nešto pojedeš. (moj primjer imaš skeniran,niže). Sada lijepo uzmi olovku,bojice,flomice ili nešto i ukrasi taj papir,neka izgleda lijepo,tako da bude uocljiv i da ti bude gušt to citati. Tada stavi taj papir sa strane. Sada uzmi drugi papir i na njega napiši VEIKI NASLOV “KAKO”. Ispod ces pisati, što bi sve mogla raditi umjesto da jedeš.Sjeti se što nisi napravila a mogla bi napraviti,umesto da gubiš vrijeme dizaci vilicu ili zlicu. (moj primjer imaš skeniran dole).Isto tako uredi papir ako zeliš, možeš zalijepiti slike ili nacrtati nekakvog leptira. Odlozi taj papir sa strane i uzmi treci papir. Naslov ce biti “Draga Ana” ,napisati ces pismo ANI, reci ces joj sve što te muci i sve što bi htjela, pitaj ju pitanja trazi za pomoc,stvarno ce ti pomoci. (primjer skeniran nize)
Odlozi taj papir. I sada mozes uzeti 1 papir, 4 papira, ili 7, ovisi o tome koliko zelis da bude pregledno. Sada ces na te papire ili papir napisati dane u tjednu od ponediljka do nedilje ili pak od sutra pa sedam dana. I za svaki dan ces si isplanirati sto ces raditi. Od kada se probudiš,dok ne odeš spavati. Osim što ce ti dan biti mirniji jer ces sve znati kad sto treba, isto tako ce ti dan biti popunjen bitnim stvarima i neceš imati vremena jesti. (primjer imate nize skeniran). E sada , uzmi papir (mozda biljeznicu bolje;ali svejedno je), krojacki metar (ako imaš) i vagu. Otidi do ogledala i dobro se odmjeri od tjemena do zanoktice na nogama. Sada na papir napiši “pozitivno” i negativno” (papir ces pet prepoloviti napola ali u duzinu). Pogledaj sto ti se svi?a na sebi (nema veze jel debelo i nije, razmišljaj o tome kako ce biti kada smršaviš i napiši što ti se svi?a), zatim pod negativno upiši što bi na tom dijelu tijela posebno promijenila da bi ti se svidio još više. Kada to sve napišeš uzmi krojacki metar i redom mjeri navedeno:
Ruka (gore,skroz kod pazuha),ruka (ruka ispod lakta), opseg iznad grudi, opseg ispod grudi, struk,kukove,bokove, butine (skroz gore kod prepona), listove (malo ipod koljena,onaj najdeblji dio). To napiši u cm. Zatim stano na vagu i napiši tezinu ispod toga. Na vrha papora napiši datum,dan i vrijeme (primjeri dole skenirani). I to radi svaki dan, tako da viš progres. Kada si gotova s time, sve odlozi sa strane i fino lezi.

Skoncentriraj se na svoj zeludac,polozi ruke na njega. Trenutno je pun hrane. Fuj. Zar sama rijec Hrana ne zvuci odvratno? Zamisli sada kako izgleda ta hrana u tvom zeludcu, i zamisli odkuda je došla ta hrana.

Primjer:
Pojela si rajcicu. Jedan poljoprivrednik je kupio zemlju (svi znamo koliko je zemlja stara i tko zna što je pokopano u njoj,i što sve gmize po njoj). I sad on kupi sjemenku rajcice i posadi on fino sebi vrt pun rajcica. No da bi rajcice bolje rasle on dovede svoje krave na polje da one ognoje polje (da, poseru se). Ali naravno krave moraju i pišati a svi znamo da povrce upija tekucine. I sada padne kiša. Kiša nastaje isparavanjima (dakle,bljuvotina,proljev,urin,alkohol,stara hrana, pljuvacke,krv, nafta, ispusni plinovi,prdez, ZNOJ,sperma…tijelesne tekucine opcenito i tako). I naravno sad sve te odvrtane stvari padnu u zemlju i rajcica si to fino sve pokupi + gnojivo od krave. To sve kroz nijen korijen ude u nju i stvori onu fiiiinuuuu rajcicu. I naraste ta rajcica ,ovaj poljoprivrednik pobere te rajcice (a svi znamo njihove higijenske uvijete) i stavi ih ukošaru u auto i ode na plac. On dode tamo oko 7. Ljud dolaze,gledaju te prekrasne rajcice,malo ih ispipkaju i odu dalje. Ti dodes oko 12 kupiti te rajcice. Kupiš si kilu za 6 kn i odeš doma. Ideš ti sad pojest jednu pa je onako “reda radi” oplahneš vodom. Neznajuci da je prije tebe to diralo stotine ljudi koji su mozda, kašljali,kihali,mastrubirali,pišali,kakali,povracali,znojili se. Rajcica sa propusnom membranom kroz koru upija tekucine,tako da i ako je opereš sve to ostane.I ti to jedeš, tebi je to fino.No ustvari jedeš,govna,pišalinu,bljuvotinu,znoj,spermu,krv, hej pa mozda i mrtve ljude ako je tuda slucajno prošao neki crvic koji je upravo pojeo zadnji komadic mesa sa neke stare gospode. I eto, najedeš se doslovno GOVANA.
U tvojim ustima ta hrana izgleda kao neka odvratna smjesa,jer je sve to tako zgnjeceno (pogledajte u ogledalo). To progutajt i znaj što si sve progutala (navedeno je gore).
Sad se ta hrana u tvom želudcu mješa sa kiselinama i ostalom hranom. Kiselina to razgraduje i masti šalje po stanicama što ulazi u tvoja bedra, tvoju guzicu, tvoj trbuh i tvoje ruke, i posebno u podbradak. A zašto? Da bi poslije to na wc-u izbacila kakajuci? Cemu onda smisao hrane? Upravo si doslovno “posrala novac”. Zato fino napravi ovo ; sjeti se zbog cega to povrce tako fino naraste i sto je sve u njemu. Sada slobodno otidi do frizidera,i uzmi si neko povrce…nemora ti se gaditi ?
Zagrizi i fino to zvaci,ali nemoj progutati. Sada uzmi tanjur,i otidi pred ogledalo. Malo zvaci otvorenih usta i sada sve to pljuni na tanjur…mmm baš llijepo izgleda jel tako? Ajde sada to pojedi… što je? Više nismo gladni? Ne kruli baš u želudcu ha? Nekako te prošla volja jel? Ma kako to? Vidiš, gladan ?ovijek bi pojeo svoje vlastito govno…a cinjenica da ti neces pojest nesto sto si samo porozvakala znaci da nisi više toliko gladna jel tako? Pojela si to samo jer fino izgleda i fino miriši…a tvoj zeludac to nije ni htio. Vidiš kako je moguce brzo doc do tocnog zakljucka. I samo da ti kazem još par vaznih informacija što se tice mesa i slatkiša. Stocar uzgaja stoku…i sada nekako mu je malo…hmmm, mršava. Pa on fino kupi hormone rasta (nešto ti pa stereoidi za životinje). I sad on nju šopa time 2 godine i krava postane ogromna. On fino nju prikolje i odnese u mesnicu. Ti si kupiš tu govedinu, i pojedeš ju neznajuci da si upravo pojela hormon rasta koji trenutno sada djeluje na tebi (neprimjetno ali djeluje,svejedno ne treba riskirati). Dobro to je samo sa vecim zivotinjama, dakle govedina,janjetina,svinjetina i tako. Piletina je jedina zivotinja koja nema nikakve hormone. A slatkiši? Svi mi volimo kaugume, i bombone jel tako? A od cega su napravljenit? OD KRAVLJE MOZDINE!!! Jeeeeej….zvacem kravlji mozak.. bomboni nemaju niti jedan prirodan sastojak.Njihovi sastojci su umjetne arome okusa, u umjetna sladila. Nije zdravo za zeludac, a ni za zube. E ima jedna zanimljiva cinjenica sa gaziranim picima. Naime coca-cola koju svi tako jako volimo je napravljena od karamele. Za one koji nisu znali karamela je u doslovnom prijevodu “rastopljeni šecer”, osim što je coca-cola dakle šecer, ona sadrzi i umjetna sladila koja su još gora od secera te umjetne arome. Prije 7 mjeseci Americka drzava je od coca-cole i pepsija zatrazila tocne sastojke njihovih “light” napitaka te energetsu vrijednost. Ništa u tim picima nije prirodno (pa cak ni secer!!!) a kaloricna vrijednost jedne coca-cole light je 275kcal. Da! A zašto onda nisu zatvorili coca-colu ako je lagala za energetsku vrojednost? , zato što zakon dozvoljava da se energetska vrijednost moze krivo napisati ako ne prede preko 500kcal. Dakle na nekoj cokoladi piše 200 kcal a ustvari je 700.
No dobro sad, jednom moraš jesti jel tako?, a voce je još najbolje uzgojeno. Nema baš toliko vrsta voca koje se uzgajaju gnjojivom,ali opet upijaju iste sastojke. Da sva hrana je odvratna za sebe. Ali ima vrsta koje su baš gnjusne. Povrce i voce je zdravo i nisko kaloricno je…ali ako nisi gladna… nemoj ih jesti, bezveze gutaš govna. I ZAPAMTI svaki put kada MISLIŠ DA SI GLADNA. Oti?i pred ogledalo žvaci otvorenih usta i ispljuni to nazad,ako to opet pojedeš znaci da si stvarno bila gladna ,ali ako ne pojedeš…. Onda nisi,i nemoj se forsat. SVE JE SAMO U GLAVI rekla je debela leptirica. I tocno je, SVE JE SAMO U GLAVI. A glava je tvoja. ti si taj mozak. Ti kontroliraš svoje tijelo i svoje kretnje. Kontroliraj i svoje želje, i svoj zivot onda. Mozes ti to,uvjeri se da nisi gladna kada misliš da jesi. Nisi gladna, jer jedan je covijek bio 70 DANA BEZ HRANE, i prezivio je… on je bio gladan. Ti nisi gladna.
Dok god je tvoje tijelo živo,i krece se…dok god ti normalno funkcioniraš, ti NISI GLADNA. MA zamisli samo ovo…nakon 2 dana mozes skinuti 1 kilu!!! Samo dva dana, a što duze izdrziš više ces skinuti. 7 dana mozes skinuti od 4-6 kg. Nije li vrijedno toga? Samo tjedan dana zrtvovanja, samo kratko vrijeme zrtvovanja, za dugo vrijeme savršenstva i srece.? Samo par dana…. Tako kratko, da bi bila savršena…zamisli sve što si htjela biti mozes biti za tjedan dana… samo 7 dana!!! Pa to je ništa za tebe, i imaš cure koje te vole i poštuju, budi im uzor, pokazi ima sto znaci biti snazan,pokazi im sto znaci imati volju i karakter, ja vjerujem u tebe, mi vjerujemo u tebe…. ANA VJERUJE U TEBE!!!


i sada kad ste sve procitale i sve vam je jasno,uzmite si jedan papir,ali ovo uzmite više kao podsjetnik...i napišite kako i zašto ste mislile da ste gladne,i kako se osjecate sada kada ste shvatile da niste...i napišite što mislite zašto imate taj problem psihi?kog zavaravanja povišenim apetitom.I ona svaki put kad mislite da ste gladne, procitajte to,i shvatit cete da je to privremena psihicka iluzija....

Pusa rexia….

| 20:54 | Komentari (26) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>