srijeda, 28.02.2007.

VOILA

Znala sam da me netko gore voli...imam pms i 3 kile više :) da!!! ovo je prvi put da sma sretna što sam se udebljala,a znate zašto? zato što opet mogu ići do svog cilja,ili mozda stvoriti novi cilj...to bi bilo super :)---ajme tako sam sretna jer sam opet debela, i mogu vam se vratiti i nastaviti svoj život s anom,nemoram ju ostaviti,cak mi je i falila...htjela sam ju ali bilo bi pogubno... I sada kada sam opet debela prasica sa 49kg...sad mogu ravno u nove pohode,trenutno me nabrijala Keira Knightley...

S-A-V-R-Š-E-N-A-Ž-E-N-A

Odite u google pogledati to savršenstvo...njena cjela obitelj je patila od anoreksije a ona je tako jebeno savršena... isuse ja bi dušu prodala da budem tako gipka poput nje. Ugl danas sam jela jumbo pizzu,i taman na zadnjem komadicu me stisnuo želudac... digo se i vratio sve nazd...na neki nacin sam ga natjerala da sve vrati odkud je i uzeo...i vratio je... i odvratno se osjecam,odma sam javila decku,odlucila sam da mu više ništa neću sakrivati, mislim da je vrijeme da u sve kazem o sebi i svojem hranjenju... zasluzio je znati...koliko god to bilo pogubno za mene...on zna...ali nedovoljno...


AJME KOLIKA SAM!!!!! A NEMAM NI GUZICE NI CICE ,NI PRIBLIZNO POPUT ONE NJEGOVE PRIJATELJICE!!!!

Jucer sam ga pitala da mi kaze najzgodniju zenu koju je vidio...




KIM SMITH

Image Hosted by ImageShack.us

Da me sada vidite pitali bi me zašto plačem :)


ona je savršena, ima uske bokove ,ima guzu ima cice,ima lijepo lice... ono što ja nikada neću imati... da je reko jessica alba...već bi mogla,jer sam isto građena,alli KIM SMITH.
Plačem zato što ja nikada neću biti ono što on želi,i što će uvijek nju smatrati ljepšom od mene. A ja ću morati gledati kako on priželjkuje njezino tijelo.Kladim se da bi bio sretan ko mala beba. A ja ne jedem od Subote...samo da budem poput nje...samo da mi on moze reci koliko sa puta lijepša od nje, i koliko sam puta bolja. Tako da ponosno može prošetati ulicom držeći me za ruku...onako savršenu. Da mu se svi prijatelji dive, da budem poput anđela.


JOŠ VAS ZANIMA ZAŠTO PLAČEM?



Plačem jer ja ne zelim nikoga...pa ni onog savršenog chad michael murraya jer je meni on najsavršeniji na svijetu...i zgodniji mi je od svih tih glumaca nekih 20 puta. I dobila sam što sam htjela, a ja njemu nemogu pruziti isto...i što ako budem mršava poput nje...kad cu ja imati njezinu guzicu,ili njezine grudi?

Image Hosted by ImageShack.us

Kada ce svi zamnom sliniti? i kada cu ja moci birati?


KADA CU JA BITI ZADOVOLJNA ONIME ŠTO JESAM?

On ce zauvijek još govoriti o njoj a ja cu stalno govoriti o tome kako je ogavna...no on ce i dalje sanjariti o njoj.A kladim se da nekada kad je sam doma...sanjari o njoj. I vec ga vidim kako mi govori :"Ali ona je nestvarna ,ona je u Americi ja nemogu doci do nje...a i s tobom sam tebe volim ali ne nju" ali nju idealizira.Nju želi...a znam da duboko u sebi on želi d ja budem poput nje,ali malo bi bilo ne etnički da on od mene trazi da budem poput nje...ali to radi indirektno... i nije da se ja namecem njegovim snovima i da ja njega slijepo slušam...da mi nije on reko ja bi sama to napravila...ali nemogu ovu savršenost postići... samo njeno ime je toliko jebeno jednostavno savršeno da je nemoguće uopće od mene očekivati da ću ikada biti poput nje. Mogu si napraviti cic i guzicu,ali nikada necu biti ovako savršeno mršava i lijepa...

....Izgleda da mi je sudbina slušati o onima savršenijima od mene, jer sam ja ploča za magnete kompleksa... indirektno se bacaju mimo mene a ja ih moram hvatati....

I svaki put kad se sjeti njenog preljepog lica i svih onih komplimenata koje je on za nju rekao :"Kim Smith, žena je prelijepa, kako je samo savršena...prekrasna je jednostavno...nisam ljepšu ženu nikada na svijetu vidio...a tek tijelo ma odlicna je...nemogu vjerovati da tako nešto savršeno postoji...što ti misliš?"....naravno da sam rekla :"pa neznam...meni nije ništa posebo...tipic

a ustvari sam mislila :" Sad kad dodem doma trazim neku novu djetu...zovem kinčla ili Glumicica...mozda oem na neke cice ili liposukciju,to cu vidit...moram kupit neku šminkersku robu... onda ce i meni govoriti kako sam PRELIJEPA, SAVRŠENA I PREZGODNA

Do tada.... plačem...

| 17:34 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>