subota, 10.02.2007.

hy

sutra idem u Zadar kod svoje prijateljice. Bit cu tamo nekih dva tjedna, da malo dođem k sebi. Možda ću ići s dečkom al neznam još zbog njegovih ispita i tako.A evo ide, više dobro nego loše ja se nadam. Nemam neke binge and purge seanse, valjda je to bio PMS...ugl. odlucila sam da cu vam otkriti identitet kada više nebudem htjela pisati,neznam zašto....valjda da dobijete neku sliku. Anyway, pošto sam inaće opsjednuta kompjuterima, shvatila sam da sve ove "loše" (hahahha) komentare dobijam od iste osobe, kojoj je dosadno u životu...zabranila sam komentiranje anonimnim korisnicima a što se tiće komentara tipa "ella" "zvijerka"... mene to ne uzbuđuje. Mala je bezvezna, razmažena,i glupa. I ako joj stvorite probleme s mojim blogom, ko da mene boli kurac za nju. Samo molim vas prestanite mene uspoređivati s njom jer iskreno neda mi se razmišljati o toj "cujici".Drago mi je što eto vidim da njeni obožavatelji dolaze na moj blog,ali ja i ona vodimo drugačije živote, moj njenom ni sličan nije (fala bogu). Tako da ako želite pisati komentare kakve već pišete (balave) onda fino odite na njen blog,i raspišite si dušu...

eto toliko od mene... vaše komentare brišem, jer na mom blogu nisu potrebni,NIMALO, tako da znate... i ako postanete korisnici i opet komentirate... blokirat cu vam I.P adresu. (i znate da mogu; Pitajte Daria koji drži blog)

toliko od mene...

pusa

| 12:01 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>