četvrtak, 04.01.2007.

nova godina...novi list

Sve se sredilo u par dana...veza mi je ponovno super,starci su super,frendovi su super,život je opcenito super...jedem ko zadnja svinja i ne mičem se sa 50kg. Neznam izgleda da se se neke stvari dešavaju kada ulažeš nekakvu sitnu nadu. Potrebna mi je bila samo jedna riječ da sve shvatim "neozbiljno". Kad mi ej to rekao sve mi je bilo jasno. Ne želi ništa za ozbiljno i odjednom sam sve shvatila...shvatila sam da sam preozbiljna u svemu.I eto popustih i sad je sve odlicno.
Anyway,evo sjedim u pidami na fotelji i gledam traceve na televiziji....tu i tamo okrenem na fashion tv, da vidim sve te prekrasne manekenke....opet se uzivim sama u sebe i ne odustajem.Pojela sam do sada dvije hrenovke i neki kolacic....sto se mene tiće previše ali začudo uopće me ne grize savjest. Neznam...nekako mi je svejedno dok na vagi nebude brojka višlja za jedan...i nevjerovatno je to što te onaj 0.4 može rasplakati.I taj 0.4 koji je vjerovatno nastao onog trenutka kad si popila čašu vode je previše...ustvari ...neznam...čitala sam u jednoj knjizi da tijelu treba oko 36 sati da probavi, što znači da nema veze ako navečer imaš 50.2 a ujutro 50.0 jer ti treba još 12 sati da se vide rezultati.Ustvari ja mislim da smo mi toliko opsjednute tijelom da ćemo jednog dana biti znanstvenici ljudskog tijela...daj zamislite samo to...ja sam toliko knjiga pročitala o probavi i tijelu općenito da mogu skoro odgovoriti na bilo koje pitanje. Hmmm...danas mi se desilo nešto divno što vam nemogu otkriti ali veselite se samnom jer sam ja jako sretna :)


eto odlazim sada vanka....jerbo cu imati 3 svjetski rat s kuhinjom :)

pusek

| 17:43 | Komentari (20) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>