nedjelja, 31.12.2006.

klik...

Sinoc kad sam išla spavat zamolila sam onoga gore koji nas promatra,da se ujutro probudim nezainteresirana za sve loše što mi se desilo...i ujutro sam se probudila...ništa...
Nisma osječala nikakvu žalost,nikakvu krivnju i nikakvu želju.Uspjela sam...cjeli dan mu se nisam ni javila,nisam mu ni poruku poslala...nije da se hvalim ili da ga želim izignorirat nego sam upravo ispunila njegovu želju.I osječam se olakšano...nisam opterećena ničime...možda zato što sam sinoć čitala knjigu koju mi ej dala dolly...zove se "ljubav je sjebana" evo jedan dio.



"što više o tebi znam, to bi više volio da si živa. Samo na dvije-tri minute - koliko je dovoljno da te ubijem. Zaslužila si brutalniju smrt. Da sam znao ovo što sada znam, ne bih te pustio da se ubiješ onako ženski nježno. Kladim se da gotovo ništa nisi osjetila. To nije fer. Ja nisam umro, a patio sam više od tebe. Trebala si patiti. Jer ti si bila zla. Mislio sam da nisi. Prevarila si me. Jesi li ikada pomislila što to znači u mome jadnome životu? Najradije bi te sada doista ubio. Nije pošteno što si već mrtva. Kad si popila tablete, znala si da si našla spas. I te kako si to znala. Priznaj. Bio je to dobar potez. Ljudi koji su živjeli kao ti obično umiru onako kako nikada ne bi poželjeli. Utopljeni u akvariju, izbodeni nožem bez ikakve ceremonije, ili zadavljeniu kupaonici od nekog histerika. Ja sam ti anmjenio hitac.Čisti hitac u glavu-brzo, ali dovoljno da te uplaši.Samo na trenutak bolno.Umrla si prije četri godine.Vjerovatno si već istrunula.No ne volim o tome razmišljati. Žalim te. Bila si tako tašta, a sada si sigurno u lijepom stanju. Jednog dana ću se napiti i otkopati te samo da pogledam u tvoje lice, da se uvjerim jeli istina da kosa raste, da te pomirišem izbliza, tebe koja su uvijek tako lijepo mirisala, čak i u danima kada se nisi kupala "


"ljubav je sjebana. Uvijek ću u to vjerovati. Gdje god bilo ljubavi, netko će je uvijek, prije ili kasnije, na krjau sjebati. Bolej je i to nego umrijeti. Postoje stvari ako alkohol i knjige koje su još uvijek dobre. Smrt je dosadna"

"što sam dalje od tebe,osječam ti se sve bližim, kao da su tvoji koraci ovdje pored mene, i ja te mogu pratiti i govoriti ti i reći ti koliko te volim i koliko te trebam, tu usred jedne od ovih ulica u kojoj te gledam, ljutit od čežnje, u hladnome danu svijetla neba. Vrati mi moj život i moje vrijeme. Reci bilo što ovome budalastome srcu koje ništa nezna, koje misli da hodaš ovdje u blizini i bez prestanka te zaziva...jebi se"


predbra je knjiga....lik ju mrzi jer ju voli...i makar je mrtva užasno mu nedostaje ali bi učinio bilo šti da ju on možeubiti samo da mu bude lakše...

autor je MIGUEL E. CARDOSO..

idem se spremiti danas je nova...a znate što kažu...kako provedete novu godinu takva ce vam biti godina koja slijedi.

| 19:43 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>