subota, 30.12.2006.

Zdravo

Evo maloprije sam se probudila.Sinoć sam bila u aquariusu i umrla sam skoro.Jučer praktički nisam jela jer mi je bilo užasno zlo.Dok smo plesale dole na podiju osjetila sam kako su mi usta suha,kako mi je nenormalno zlo,i kako trošim ono malo energije što imam,i kako ću se svaki čas srušit.Sjela sam jer nisam htjela da me ljudi dižu s poda.Frendica mi je dofurala colu,koju sma popila i nastavila plesati. Bilo je ok, al bilo bi bolje da je bilo više cura.Morala sam otići gore jer ti se svi guraju od iza (fuuj)...to mi je tak nekako očajnički...mislim ekipa dolazi u klubove tražiti vezu? i ono ak već želiš plesat nemoraš mi se nabijat na guzicu.Imam sreće kaj sam se micala od svih kad su mi se pribrižavali.Mislim ja siguno nebi htjela da neka cura doletava mom dečku i tak mu ze guzi...a kamoli da ja to idem radit...ne...sorry...ak budem htjela nekog zbariti napravit cu to veličanstveno.
Uglavnom...u 3 sam bila doma...umorna ko pas,sa želudcom dignutim do grla...i sa 50.2 kg...iskreno inaće bi se nanervirala...al ovaj put nisam.Znala sam da ću ujutro imati 49.9....i onda sam se probudila i imam 50.00kg....nekada bi poželila biti normalna...onako da jedem i da se prežderavam (a to i radim jako često)...ali to bi radila bez grižnje savjesti...jer kad ga vidim kako me gleda,srce mi stane.Gleda me kao da mu je žao,i znam da bi me htio spriječiti ali nezna kako...i nada se da ću se sama opametiti.Ali on isto tako zna da ne namjeravam pretjerati...nekada čak i mislim da utapam probleme u svoj poremečaj...da me svi ti problemi tjeraju da ne jedem...jer uvijek okrivljujem svoje tijelo za sve probleme...tipa :"glupačo da si mršavija,volio bi te više"...ili "da si mršavija ljudima bi se više svidjela"....al to su gluposti.Fizički izgled nije važan,nije ni važno dal ću se drugima svidjeti.Ja se ne osječam dobro svojoj koži i jedino ako smršavvim hoću.Ali kad se pogledam,mislim si..."pa ti nemaš šta skinuti" i iskreno neznam što mi je...al osječam se tako usvinjeno...ono uvijek nađem neki komad mesa koji mora otići,koji mora nestati. Al već sam jednom prošla kroz to i ako se ne zaustavim na vrijeme,ljudi ce bježati od mene...zato..imam njega,koji me podsjeća da moram ostati živa,zbog njega.Je ja ne želim njega izgubiti i on ne želi mene izgubiti...uz njega sam bolja osoba...i zato se bojim,da ne nestanem.Da ne nestane on,jer s njim će vjerovatno otići velika količina stvari koje sma naučila...a sviđam se sama sebi ovakva,bar po osobnosti....

ma.... 44kg su blizu....samo ih čekam...strpljivo....držite mi fige


evo vam moja trenutna slika..moje trenutno stanje

kliknite na nju za veći prikaz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 14:01 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>