četvrtak, 14.12.2006.

Briga za sebe

Evo ja se javljam ali ovaj put imam ozbiljniji problem.Naime užasno se brinem za sebe.Ne na taj način! nisam bolesna nisam ni grama skinula ako na to mislite.Nego si malo razmišljam o tome koliko sam snažna...o tome koliko sam svjesna sebe i toga što mogu.Najveća želja u životu mi je biti mršava.I ne normalno mršava nego onako prekrasno mršava.Onako kako ja to zovem "slatko".Da cure koje su tako mršave su preslatke,nekako su ranjive i malene i sitnicke i sve što obuku izgleda savršeno,jer pada po njima.I moja želja je uvijek biti jedna od cura čije će se slike vrtiti po thinspiration videima i stranicama.No daleko sam od toga,toliko daleko da sma si cilj još rastegnula.Da curke...neidem do 48....idem do 44.I možete govoriti što vas je volja i reći mi da sam ovako super i što ja znam,ali kada bi ja to vama rekla ...pokušale bi me uvjeriti da sma glupa.Znaći prije nego što mi kažete nešto uvezi kilaže 44 zamislite da to što čete napisati meni,da to pišete ustvari sebi.Odna ćete shvatiti.Danas sam u razredu rekla da moram skinuti 8 kila i svi su me pogledali s čuđenjem.Da jesam rekla sam.Rekla sam da imam pretanke noge i da imam škembu id a su mi bokovi užasno široki al da ja sve jedno skidam 8 kila i da me boli briga što misle o meni.Bilo je komentara tipa :"znači nestat češ?", "pa sveukupno imaš 8 kila" ,"kaj će ti ostati?lubanja?" "ti s bolesna" ,"odkud ti to namjeravaš skinuti?".Moja najbolja prijateljica me razumije.Ona je savršeno građena a kada uvuće trbuh izgleda poput onih cura koje imaju anoreksiju.Ne to nije lijepo ali kad ga ne uvuće ima nemoguće ravan i prekrasan trbuh a ona želi izgubiti 10 kg.Ponekad mi dođe da ju upitam,"ivek? nemoj,nemaš što izgubiti!" ali onda se sjetim same sebe i svojih osam kila.Ona je visoka 180cm i ima 60 kila....zanima me kako će izgledati sa 50? nezdravo,ali zaustavit ću je na vrijeme.U samo u mojoj školi ima 5 ana a učenika sve ukupno u školi ima 60.Zamislite koliko ih ima po drugim školama. No....skrenula sam s teme.Nekada se pitam što moram učiniti da bi sebe uvjerila da nemoram jesti...da moram skinuti 8 kila i da nesmijem jesti....što? kako da se natjeram da odolim onoj savršenom mirisu i okusu koji me čini debelom i odvratnom.Jedan dan ću si morati isplanirati da ne jedem.A to znači da moram biti konstantno u pokretu i zauzetim rukama.

pa sam eto na forumu napravila plan za savrsen dan...i evo copy past




Uzmite si jedan dan u tjednu kada nećete izlaziti i kada ćete biti na vodi...i taj dan neka bude savršen dan.Ja obično uzmem nedilju.Pa sam razmišljala ovo bi se moglo provesti u nedjelju sada koja slijedi,pa da se zajedno izvjestimo o uspijehu dana.Uglavnom pročitajte pa ćete shvatiti.

Ujutro se probudite i oti?ite u kupaonicu izvažite se i zapišite to negjde.Stavite sve moguće preparate za kožu na svoje lice.Uredite si frizuru i našminkajte se.Ali nemojte se žuriti,ipak nam je cilj da zaboravimo na hranu.Zatim idete do svoje sobe gdje spavate.Skinite svu posteljinu i bacite ju u pranje.Ili još bolje,operite ju ručno. Ako vam je pri ruci popijte laksativ. Nakon što ste sredili plahtu oti?ite do svog ormara.Neka vam glazba svira (ana's song-silverchair ili tak neš).Izvadite svu robu iz ormara. Bacite ju na krevet negdje. Odredite na koju policu idu majice a na koju idu hlače.I tako dalje. Polako slažite odjeću.Onu koja je zgužvana stavite sa strane.Sve posložite u ormar pa zatim isplegajte zgužvanu robu i vratite je u ormar.Uzmite mokru krpu ili pronto i obrišite sva nedostupna mjesta.Penjite se po stanu u ritmu glazbe. Na sebe obucite kratku majčicu i kratke hlačice,usputno se gledajte u ogledalu.Kada obrišete svu prašinu,na?ite stare magazine. Napravite pauzu i sa škaricama izrežite sve slike koje su vam inspiracija.Slike uredno posložite na stol a smeće bacite, kao i magazine koji vam ne trebaju.Na?ite nekakvu bilježnicu i unutra posložite slike.Napravite si mali planer u kojem ćete svaki dan zapisivati nešto iz tog dana, vaše ciljeve i planove,vaše emocije i misli...Pospremite bilježnicu negdje.Sjedite za stol i napišite popis hrane koju mrzite ili pak uopće nevolite.Stavite ju magnetom na frižider. Kasnije će vam trebati.Uzmite metlu i plešite s metlom dok čistite stan.Trošit ćete kalorije a usto se zabavljati i čistiti stan. Kada ste sve pomeli vrijeme je da se očiste prozori.Očistite prozore do te mjere da ih nevidite više. Više neznate što da radite?ja znam...izvadite sve tepihe istresite ih na prozoru ili na balkonu.Po mogučnosti napravite mali razmještaj u dnevnom boravku.Promjena bi vam dobro mogla doći. Uzmite si sat vremena da do?ete na forum ili da pišete blog(bit će već mrak).Ako ste to napravili u manje od sat vremena, napišite pismo ani i objavite ga tu na forumu.Uzmite zatim fotoaparat i slikajte svoje djelove tijela koje kasnije možete objaviti u našoj galeriji.Možda dobijete i pohvale:).
Dan je skoro gotov i vrijeme je da se otuširate ili bolje...okupate.Napravite si kupku i kupajte se nekoliko sati 2,3 sata a ukoliko radite rano možete i kraće...iza?ite iz kade i osušite kosu.Operite zube do te mjere da vam budu prozirni.Obucite s u pi?amu i odretite što ćete sutradan obući. Stanite na vagu ponovno,i zapišite to negdje. Uzmite onaj popis hrane koju mrzite i uzmite vrečicu za smeće.Sve što volite bacite u smeće a sve što mrzite ostavite u frižideru i sutra u dučanu kupite sve što nevolite.Oti?ite ranije spavati jer će vam tijelo imati više vremena za razgradnju.

laku noć

Raspored vremena:
11:00-bu?enje
11:00-12:15 ure?ivanje i šminkanje
12:15-12:30 skidanje prljave postelje i stavljanje čiste
12:30-12:35 skupljanje hrabrosti za laksativ
12:35-14:00 va?enje robe te vračanje robe na posebne police
14:00-14:30 peglanje i plesanje u isto vrijeme
14:30-15:45 čiščenje svih mjesta koje do sada nikada niste čistili
15:45-17:15 reznanje slikica iz magazina i slaganje istih
17:20-18:00 ljepljene slikica u bilježnicu
18:00-18:15 popis hrane koju nevolite
18:15-19:00 metenje stana uz ples
19:00-19:30 čiščenje prozora
19:30-19:45 čiščenje i usisavanje tapeta
19:45-20:00 mali razmještaj tek toliko...
20:00-21:00 budite na forumu,ako se dogovorimo svi da će nam ovako izgledati nedilja, onda se i sretnemo na forumu...
21:00-21:30 foto session koji mozete objavit na forumu
21:30-22:30 kupanje
22:30-23:00 pranje zubi i sušenje kose
23:00-23:10 odre?ivanje odjeće za sutra i oblačenej u pi?amu
23:10-23:20 bacanje hrane u smećei plakanje od sreće
23:20-23:25 vaganje i zapisivanje razlike od jutra do navečer

Laku noć i čestitam na danu u kojem niste ni takli hranu a pritom ste napravili nešto dobro za sebe....puno pozdrava rexia...





Uglavnom...sada slijedi moja thinspiracija...dakle slike cura koje su moji idoli...cura kakva ja želim postati....

ovo su prave cure za svaku sliku imam objašnjenje


ok neznam zašto ova,ali nekako mi se sviđa slika...šta ja znam cura je mršava

Image Hosted by ImageShack.us



ova leđa su nevjerovatna...pogledajte.....savršeno...


Image Hosted by ImageShack.us



ova cura mi ej kao mali anđeo...preljepa je....stvarno...


Image Hosted by ImageShack.us


ovo me podsječa na citat :"we stay strong,we stay together"-red bracelent movement

Image Hosted by ImageShack.us



ok ovo možda izgleda bolesno lai zamislite samo kako snažne morate biti da uspijete doći do ovoga....savršeno....mislim...ove kosti na kukovima....ajme


Image Hosted by ImageShack.us



na ovo sam mislila kada sam rekla da su mršave cure slatke...ove cure su preslatke


Image Hosted by ImageShack.us


ova slika me jednostavno....inspirira...a priznajte, makar izgleda malčice...kosturno stvarno daje poticaj

Image Hosted by ImageShack.us



ova cura mi je preslatka!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


ova cura izgleda tako krhko....


Image Hosted by ImageShack.us


ova cura mi je nekak preslatka...


[IMG]http://img342.imageshack.us/img342/8220/z61044580oh5.jpg[/IMG]



kad bi vidila ovu curu na cesti..nebi nikada mislila


Image Hosted by ImageShack.us



njena sreća me inspirira


Image Hosted by ImageShack.us



ovako cu ja izgledati sa 44 kg manje...ovo tijelo i nije slično mojemu tj.ni ne sviđa mi se ali se vidi da je mršavo a to je naš cilj zar ne?

Image Hosted by ImageShack.us


makar se nevidi baš tijelo znam da je savršena

Image Hosted by ImageShack.us




e ova slika mi ide na zid...


Image Hosted by ImageShack.us



mršavo,krhko,slabo....savršeno


Image Hosted by ImageShack.us





i za kraj....evo ovo sam ja sa 44 kg....


Image Hosted by ImageShack.us



pusa curke..... dodat ću ja još slika don't worry



| 18:53 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>