srijeda, 13.12.2006.

zdravo

danas sam bila malo po našem forumu.I skužila sam da poznajem jednu curu s tog foruma.Kako je to čudno.Onak nikada neznaš tko bi se mogao naći iza naših nadimaka.Možda vaša sestra, najbolja prijateljica, vaša mama, profesorica, vaša najveća neprijateljica,možda i vaš dečko. Samo se zamislite u toj situaciji.Nađete se na kavi a dođe vaša najbolaj prijateljica ili pak neprijateljica.Štto biste joj rekli? što biste učinili.Kako bi reagirali? ja neznam....mislim curu sam upoznala jednom u mocwari ensto smo pricale i tako,a koliko sam cula ona je bila s mojim bivšim....dogovorile smo se u petak na kavu...skupa sa holy i sa dit....
neznamo što da joj kažem....


joooj tako sam zbunjena? jer se to ikada vama desilo?*


daj dođite na forum..

klikni ovo

| 16:41 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>