nedjelja, 03.12.2006.

whateva

netko mi je ostavio komentar koji mi je dao nadu. Nagovještao je praznike i činjenicu da će on tada imati puno vremena za mene.I bila sam tako sretna.Praznici.Točno oko mog rođendana.Imat ćemo toliko remena da ću ga se zasititi za idućih mjesec dana.Ali neću.Maloprije sam mu rekla kako jedva čekam praznike.Pitao me je zašto pa sam mu odgovorila da neće više trebati toliko učiti i da ćemo češće moći izaći van.I dobila sam negativan odgovor.On je rekao da će on dobiti toliko zadaće preko praznika da se nećemoć pomaknuti. Krasno...samo sam se naslonila na sic i nisam mogla vjerovati...dobro onda za šest mjeseci promrmljala sam si u bradu.Pitao me je što sam rekla. Rekla sam mu da nisam ništa rekla da ima halove. Neda mi se raspravljati o tome, neda mi se opet.Stvarno sam hladnokrvna prema cjeloj ovoj situaciji.Radit ću isto što i ona cura u mrvicama.Samo ću učiti i ejdva ću čekati da dođem doma da učim i neću se maknuti neću se nikome ni javljati,dabog da umrla na toj stolici. Ionako on uči pa me neće imati vremena vidjeti idućih koliko ?....20 dana? da... za 20 dana ja umrem bez beda. Ako sam od četvrtka skinula 2 i pol kile...za 20 dana ću biti u bolnici. Ma neću....zašto bi se ja uništavala zbog nekoga.Ne krivim ga.Ustvari drago mi ejd a uči ,to će mu trebati.
Trebat će i meni,ne želim odbaciti budučnost.Ali voljela bi ga iamti, tu kraj sebe.
Možda ejdnog dana kada me ostavi ću učiniti isto što i ana angelic. Obući ću se najblej što mogu i govoriti u zrcalo "koji glupan, kako me je mogao izgubiti, vjerovatno me svaki drugi želi".
Stalno se izvlači na činjenicu da on ima auto i da može zbariti bilo koju.Super ,ljubavi ako te čini sretnim činjenica da će te netko voljeti zbog materijalnih vrijednosti uredu,kupuj ljubav od prepotentnih glupača koje te nikada neće cijeniti.Ja znam da ja imam osobine za dobrog dečka i emne se enmože kupiti novcem.Ja sam predragocjena. Ja možda nemam para koliko i on i nemam auto,niti neki fancy mobitel,niti stan i pretplatu na mobitelu.Niti mogu mjesečno trošiti abnormalne količine novca.Ali ja ću vjerovatno jednog dana zbog svojih vrijednosti,osobine a i fizičkog izgleda uspijeti u nečemu.Ja ću zaraditi svoj novac, i bit ću svoj čovijek.

Ljudi vole ljude koji vole same sebe.


Ako nebudem voljela sebe,a ja sam si jedino što mi ostaje....nitko me neće voljeti. Zato sebe moram cijeniti više od njega.Njega volim svim svojim srcem i dušu bi vragu prodala za njega.Ali kada završi ostajem samo ja....gola....ispred nikoga.

20 dana je kao 20 godina i potrudit ću se da ih iskoristim.Pa makar ga za praznike ne vidjela zabavljat ću se jer sam to zaslužila, ne želim da mi propadnu planovi zbog depresije. Pa možda za 6 mjeseci na ljeto, možda....ću ga imati za sebe...tj...sigurno ću ga imati za sebe. Cjeli 9mj.

Uffff....ne odustajem....držim ga se ko priljepak za stjenu...


NEČEŠ MI POBJEĆI JESI ČUO!!!!???ok ovo zvuči kao neka prijetnja...:) nisam tako mislila hehe..


idem učit kemiju pišem test---


I WILL KILL MYSELF!!!!

p.s imam 50 kg :) tak sam happy istopile su mi se dvije i pol kile u zadnja 4 dana... jeeeeej!!!!!

| 21:33 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>