ponedjeljak, 13.11.2006.

Pobijedila sam

Našla sam zanimaciju.Crtam ovih dana i en opterećujem se ničime. Crtanje me uistinu opušta. Tako sam danas postila. Nisam se natjeravala na izgladnjivanje, nit sam se pokušavala motivirati. Nisam čak se ni trudila razmišljati o tome da ne mislim na hranu.Moje misli su bile u crtežu.Poslije školesam išla direkt doma gdje sam i nastavila crtat. Onda an trening i evo opet crtam.Ništa nisam niti pila niti jela cjeli dan i iskreno da vam kažem...osječam se super.
Nekako sam ziher da će ovako biti neko vrijeme, jer mora.I želim biti mršava ili žgoljava, nije čak ni bitno.Ali super, nisam uopće gladna i ništa me en tjera da jedem jednostavno sam dala organizmu do znanja da sam odustala i da se više nemora truditi. E da i žao mi ej što me nije bilo ovih par dana ali eto malo mi je internet štekao. Čitam onu bucku i ,...sviđa mi se knjiga.
Djevojka urša koju mama tjera da ne jede upoznaje Žanu koja je bulimična, na kraju zajedno počnu rigati.Onak cool je knjiga. No eto..
Nemogu baš dugo pisati ejr sutra me pita hrvatski a ak ne ispravim imam jedan-.

Ljudi...čujemo se


(upišite se na box, predlažem vam, topi kalorije)

| 23:00 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>