četvrtak, 02.11.2006.

bravo rexi!!

Evo curke ujutro u 6 sam se probudila da bi u 7 išla trčati. Lagano sam se digla jer imam muskul fiber od treninga još uvijek. Otuširala sam se i izvagala (51.8kg-nebi da je bitno). Izvagala sam se jer želim vidjeti kako napredujem od jednog jutra do drugog, ali da vam iskreno kažem gubim volju za kontroliranjem težine. Sad ću se opustiti pa gdje me voda odnese. Ako mi se bude jelo jesti ću (osim ako nije iz dosade) pa ću se malo nadebljat i onda ću proći istu torturu kao i prije dvije godine. Uglavnom izašla sam vani u svojoj trenirci sa bocom vode, pljugama i I-podom. Prvo sam lagano trčala tek toliko da se zagrijem i onda sam počela joging.(nije mi teško jer svaku subotu sa trenerom po sat i pol trčim na maksimir)Malo sams e razbuđivala jer su mi se oči još sklapale, a vani je skoro pa bio mrak. I tako trčaram ja dobrih 20 minuta pa odlučih da si uzmem pauzu. Popijem si malo vode i zapalim cigaretu. Na klupi su bili današnji 24 sata, ali bez zadnje stranice (koja ej najzinimljivija) al nema veze. Malo sam si prolistala novine i krenula dalje.Odlučila sam da ću se idućih 30 minuta vračat prema doma.Na putu do doma sam srela frendicu koja je isto tako trčala, pa smo jedna drugoj umirale od smijeha.(JA sam jednostavno takva).Malo smo si porazgovarale pa smo odlučili svratiti do naše dvorane malo vježbati na vreći (zajedno idemo na box) i tako došle mi dole i eto ti sreće taman trener bio tamo. S njim smo proživljavali torture istezanja pa smo udarale vreću. Sve u svemu zakon. Nedavno sam došla doma (tj. prije dva sata tako nešto) i nisam još uvijek jela.Ali nisma ni gladna, jer me nabrijava činjenica da me ovaj trening dovodi na pravi put. Napokon ću imati čvrsto i zategnuto tijelo. I nekako sam sretna.

Joj am neznam o čem da vam pišem al da morate si skinuti jednu pjesmu

kt tunstall je ivođač
a pjesma se zove suddenly i see

OBAVEZNO EJ SKINITE ILI JE POSLUŠAJTE OVDJE



RIJEČI PJESME

Her face is a map of the world, is a map of the world
You can see she’s a beautiful girl, she’s a beautiful girl
And everything around her is a silver pool of light
People who surround her feel the benefit of it
It makes you calm
She’ll hold you captivated in her palm

Suddenly I see (Suddenly I see) this is what I want to be
Suddenly I see (Suddenly I see) why the hell it means so much to me
(Suddenly I see) This is what I want to be
Suddenly I see (Suddenly I see) why the hell it means so much to me

I feel like walking the world like, like walking the world
You can hear she’s a beautiful girl, she’s a beautiful girl
She fills up every corner like she’s born in black and white
Makes you feel warmer when you’re trying to remember what you heard
She likes to leave you hanging on her word

Suddenly I see (Suddenly I see) this is what I want to be
Suddenly I see (Suddenly I see) why the hell it means so much to me
(Suddenly I see) This is what I want to be
Suddenly I see (Suddenly I see) why the hell it means so much to me

And she’s taller than most, and she’s looking at me
I can see her eyes looking from the page of a magazine
She makes me feel like I could be a tower, big strong tower yeah


The power to be
The power to give
The power to see
, yeah, yeah (Suddenly I see)
She got the power to be
The power to give
The power to see, yeah, yeah (Suddenly I see)

She got the power to be
The power to give
The power to see, yeah, yeah, yeah (Suddenly I see)
She got the power to be
The power to give
The power to see, yeah, yeah (Suddenly I see)
She got the power to be
The power to give
The power to see, yeah, yeah

Suddenly I see (Suddenly I see) this is what I want to be
Suddenly I see (Suddenly I see) why the hell it means so much to me
(Suddenly I see) This is what I want to be
Suddenly I see (Suddenly I see) why the hell it means so much to me

| 13:34 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>