srijeda, 25.10.2006.

dan je prošo...savršeno..

Evo došla sam doma od vani i nešto moram podjeliti s vama.
Dnas ujutro nisam htjela jesti ručak u školi,stajao je ispred mene i mirisao je i svi su jeli a ja jednostavno nisam mogla, čvaknula sam par krekera i ja mislim...da i to je to...cjeli dan samo nekoliko krekera. Najviše mi je pomogla DIT koja je išla samnom na kavu u 8 i u 3. Malo smo išle po dučanima i gledale sve kaj ima natpis 34, onako sretne i vesele što mi možemo to obuć hihihi. Joj kako sam zlobna.
Anyway. Vidila sam se sa dečkom danas ,bili smo kod njegovog frenda i igrali smo igrice nakompu (to mi je bar malo maklo misli s gladi). I eto.
Nešto sam vam htjela reći...DANAS SAM DOŽIVLJELA ONAJ SAVRŠENI TRENUTAK. Sjeila sam na nastavi i tresla sam se, čopila me je temperatura i dobila sam svoj divni napad astme. I nekako mi je sve prošlo kroz glavu. Ja sam gladna, ja se tresem ali ne želim jesti, i trbuh me boli i bila sam takos retna. Mogla sam zaplakati od bola ali sam ustvari gledala kroz prozor i koncentrirala se na svoju bol. Kada je malčice popustila napisala sam još jednu pjesmu posvećenu jednoj prijateljici koja sjedi do mene. Cura je odlična, stvarno je slatka i predobra osoba. Njena prijateljica ju u zadnje vrijeme malo ignorira pa je bila u kurcu ali eto napisala sam joj jednu pjesmu, i sada ću je vama objaviti.


sometimes words can just fall away,
when there is nothig left that you could say.
Sometimes tears can just get dry,
when there is no one left, for who you could cry.
sometimes anger can get so sour,
when you are screaming at yourself for an hour.
And sometimes love can make us sad,
When all your hopes sometimes just go dead.
but you have one thing that is allways there
one thing,and only one that care.
one thing that is allways true,
one thing and it is YOU.




OVa pjesma je napisana sa porukom: možda vam svi snovi propadnu, možda vam se svijet sruši, možda vas svi ostave, možda vas svi zamrze, moža živite u laži možda su vam nade uzaludne, možda je vaša ljubav izdana, možda je vaše povjerenje iskorišteno ALI UVIJEK IMATE NEŠTO ŠTO VA NEĆE LAGATI I ŠTO VAS NEĆE VARATI A TO STE VI SAMI...BUDITE SAMI SEBI PRIJATELJI..JER LJUDI VOLE LJUDE KOJI VOLE SAMI SEBE...



Laku noć cure...voli vas vaša


rexia

| 22:37 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>