ponedjeljak, 23.10.2006.

Uvijek tu.....

Jučer je bo moj vodeni snažni dan nakon što sam pročitala prvu pomoć na ditinom blogu. Taman sam bila gladna ko vuk i pročitala sam to i nekako me je glad oprala. Nisam uopće bila više gladna i zato joj mnogo hvala. Drago mi e što imam pokraj sebe dvije najbolje leptirice koje su samnom od početka i dvije krasne leptirice od ove godine, i naravno vas. Nekako su mi se DL I DIT podvukle ispod kože i svaki put kad ih se sjetim nekako dobijem snagu i volju za svojim ciljem. No koliko sam ustvari sretna nemogu ni opisati. Svako jutro kada idem prema exu se sjetim....ISUSE!!! sjetim se njih i tako sam jebeno sretna jer napokon moja ana ima i pozitivnu stranu. Bila sam često zatvorena u mračnom kutku svoje sobe, žalila samu sebe i oplakivala se ali odkad sam našla još nekog u tom kutku nekako se svjetlo proširilo.Jedna drugj smo inspiracija i jedna drugoj....pomažemo. I da nema njih nikada nebi uspjela sama, jer čemu sreća mršavljenja kada nemaš s kim to podjeliti,kada se nemaš čemu veseliti kada te nitko neće ni primjetiti. Zato sam ja sretna jer što vas više upoznam moj kutak će se raširiti. Beskrajno sam zahvalna bogu što mi je dao mogučnost d uočim svoje loše strane i tuđe a pogotovo što mi je poslao ove anđele da se vesele samnom. Jednog dana ću i ja biti anđeo i pomagati drugima kao što su oni pomogli meni.
I evo sada dok sjedim u svojj sobi obljepljenoj modelima i čime sve ne, smijem se i srtna sam. Sretna sam jer imam razloga biti,jer me napokon nešto pokreće i daje smisao mome životu i napokon sam otkila ono nešto u meni što mi je šaptalo kroz sve ove godine. I tako sams retna da bi najrađe zaplakala. No neću....ali samo ste vi razlog mojoj sreći jer da nema vas nebi bilo ni mene.
Leptirice moje volim vas...i opet pročitajte tekst od azraelle.


Sigurno ce vam pomoci, isprintajte ovo i drzite na uvijek vidljivom mjestu:
Prije nego sto nesto pojedes, procitaj ovo.
Razmisli.
Da li sada zaista hoces jesti?
Cijeli dan si na vodi i sada ovo?
Da cijeli dan truda unistis zbog malo okusa? Recenica je tocna: A moment on your lips - forever on your hips. Pogledaj sve te tanke devojke. Mislis da one jedu toliko? Zelis li izgledati kao one? Onda sada nemoj jesti.

Ako sada budes jela, bit ce ti zao cim progutas sve. Imat ces onaj odvratan osecaj u zeludcu, osjecat ces se debelo! A taj osecaj ce trajati cijeli dan, dok ne odes na spavanje.

A sada misli na onaj lijepi osjecaj kada nista nisi jela. Kada zeludac svira. Zar taj osjecaj stvarno zelis zamijeniti onim drugim? Pomisli samo na cinjenicu koliko se gadno i osjecas posle jela.

Pogledaj svoj trbuh. Poslje jela ce biti jos deblji. I na tvojim kukovima ce se taloziti mast. Na tvojim kukovima, koji ce biti tako uski ako ne budes jela.
Drugie cure ima da ti se dive, zato sto si tako tanka - i sto imas samokontrolu!
Mozes se ponositi sobom - ali samo ako izdrzis.
Da li stvarno sve to zelis unistiti? iI to samo zbog jela?
Da li je jelo vredno toga?

Pitanja

1. Da li si zaista gladna? Fiziscka glad? Krci ti zeludac?

2. Ako je odgovor da, onda opisi osjecaj gladi. Nije li divan? Mislim... zar se ne osecas lagano i fino? Ako bi sada nesto pojela, taj osjecaj bi nestao - osjecala bi se puno i pala bi u ocaj...

3. Da li glad za tebe predstavlja nesto prijatno ili nesto mucno?

4. Da li ta tvoja glad mozda ima psihicke uzroke? Dobro razmisli - sta se desilo? Svadja sa prijateljima? roditelji? Jesi li imala neku frku?

5. Ako jesi: zar namjeravas da cijeli svoj zivot probleme kompenziras sa HRANOM?! Cijeli zivot ces imati probleme - to je jednostavno tako, pomiri se sa tim. ali pomisli koliko bi se onda udebljala??

zadatak: Skuhaj si neko toplo pice, npr. kavu ili caj i tek nastavi citati kada popijes.
6. Ako si fizicki bila gladna - kako je sada? Mirnije je, zar ne? Ne boli te vise trbuh od gladi, zar ne?

7. Ako si psihicki bila gladna - je si li sada malo mirnija? Jesi li razmislila zasto si htela jesti?

8. Kada si zadnji put imala napad prezderavanja?

9. Sta si sve jela? koliko si novaca na to potrosila?

10. Kako si se onda osjecala?

11. jesi li poslje povracala?

12. da li se isplatilo? mislim... mora da si osjecala jadno, kada izgubila kontrolu i samo gurala sve moguce u usta. da li ti je to dalo makar mali osjecaj totalne srece? ispunjenja?

13. ako jest, onda sada razmisli sta si drugo mogla raditi osim jela. mozda da pises nesto u tvoju ana-biljeznicu kada te spopadne psihicka glad? ili da vjezbas kada te spopadne fizicka glad?

14. da li si razmisljala o tome kako ce tvoja buducnost izgledati? da li vjecno zelis da te prate binge epizode i da nikada ne stignes do svog cilja?

15 sta bi sve ucinila da bi jela? provalila u ducan? ukrala novac od nekoga? ili krala tudju hranu?

16.da li si konacno uvidjela da uopce nemas koristi od toga ako sada budes jela? ne bi se priblizila cilju. samo bi opet pljunula sama na sebe. NISTA ne bih postigla time - osim ovog - debelo dupe, karijes,napuhnut trbuh. smatras li to necim dobrim? postoji toliko alternativa - ali mora li to bas biti hrana?


Image Hosted by ImageShack.us

| 15:23 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>