subota, 21.10.2006.

holy

Isuse kako je danas bio smješan dan. Dakle ja sam kasnila (kao i uvijek) pa je amtea došla do črnomerca da ispadne kao da nisam. Onda smo krenule u pohod na ane. Dakle išle smo se naći s Vodenom i holy, tresle smo se po putu i bile smo nervozne ko nikada u životu. I eto ti ga na, tramvaj se pokvario kod likovne akademije, pa jamo malo pješke. Na kraju smo ušli u tramvaj i čekali da krene. I slijedi najbolji di.

Rexia: daj dl stani tu pa ćemo promatrati s druge strane kraša ako će doć...
Dl:ajde...fakat smo jadne.
Rexia: da...a kaj ak ej neka novinarka...stoj tu...


neko rijeme prošlo

Dl: daj idem ja vidjeti dal su kod sata..
Rexia:ajde...

nije ni otišla već se vratila

DL:ISUSE ONE SU SE VEĆ UPOZNALE!!!!!!!
Rexia: KAJ????????? sakri se dole i stavi kapuljaču...
(naravno umiremo od smijeha i sakrivamo se)

Rexia: jel ih vidiš?
dl:ne vidim...ajmo ih prestrašiti,,
Rexia: a di su?!?
dl: neznam nemrem ih vidjeti...
Rexia: glupače otišle su na kavu bez nas...
Dl:hhaaahahaha ...da ziher
...

Dl: ENO IH AJMO PREMA NJIMA!!
Rexia:a daj čekaj meni je bed...
Dl: a meni kao nije?
Rexia:dobro ali polako molim te jer se tresem....
Dl:joooj....poludit ću...


I došli smo tamo i upoznali se---cura je super, otkačena je i ono....

totalno nisam očekivala takvu osobu....isuse...


joj ...moram ić...zkasnit ću na KICKBOXING!!!!!

| 17:18 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>