utorak, 17.10.2006.

Drage moje lagane leptirice....

Evo sjedim tu u svojem dnevnom boravku, i razmišljam o stvarima i o sebi. Općenito o svojoj kontroli. Danas je bila voda....ja sam naravno zajebala i naravno umjesto da lažem ja sam sada priznala. I da užasno me je sram. Nemogu vjerovati ali evo reći ću vam nešto. Jela sam ručak u školi i to 7 grizeva a od tada nisam ništa ni gricnula. Znači od 11 i 35. Zato bar malu pohvalu zaslužujem. Uredu vodeni dan mi nije uspio ali eto od 11 i 35 nisam hranu ni pomirisala. Ali eto sutra neću ništa. No uglavnom malo sam se rzočarala u sebe. Imam mali blokić u kojem zapisujem stvari. Tipa koliko kila imam ujutro praznog želudca, koliko imam kad pojedem nešto,koliko imam nakon "pročiščivanja" i navečer prije spavanja. Zatim zapisujem što sam obukla danas, što sam jela, i što moram obaviti taj dan. Užasno mi puno pomaže jer unutra isto tako lijepim sičušne sličice nekih modela i tako. No sada sma odlučnija nego ikada jer je ovo dogovor u kojem su 4 cure. I ako neću to zbog sebe onda ću to zbog njih. Od gladi neću umrijet niti će me taj jedan dan ubiti. Ali teško je ovako preko tjedna dok je škola. Jako se iscrpim i nema mi boljeg nego pošteno se najesti, no onda dođe onaj osječaj.....ono kruljenje u želudcu koje je tako prekrasno da ga se nemogu odreći....predivan je osječaj i voljela bi da je tako zauvijek.....
Kad se samo sjetim da mogu biti mršava onako skroz i da sam tako blizu a neki su miljama daleko. To me nekako potiće na sve ovo.

Ali evo iskreno da kažem što me je motiviralo.....HOLY
Jako sam sretna što nam se vratila jer se o njoj pričalo mjesecima nakon odlaska i nadam se da sad kad je napokon došla da će i ostati. Ona je unjela toliko inspiracije u sve nas. Svojim postovima i komentarima.... i eto Holy welcome back!!!!!

No eto ja bi sada voljela nešto predložiti. Ovo nije challenge ali eto. Dakle ovako Probajmo imati svi vodeni dan koliko god dana želite. DEBELA I TUŽNA, DEBELA LEPTIRICA, VODENA I JA idemo do petka. Nije uopće stvar u tome tko će izdržati nego je stvar u tome tko će probati, tko će se potruditi. Ovo nije zapovijed ovo je i onako i ovako u vašu korist.

No nešto me muči i moram dobiti nekakav savjet. Ja dakle imam dečka kojeg obožavam i neznam zašto ali počela sam sumnjati u njega. A znam da nije bezveze i nije ljubomora nego je onaj ženski predosječaj.Imam osječaj da gubi volju. U ovih 3 mjeseca smo se viđali svaki dan po nekoliko puta, super si je s mojim starcima, često dolazi kod mene a i proveo je ljeto samnom i sve je bilo savršeno. I onda se nešto desilo. On se upisao na super fax, dobio je auto super se slaže sa roditeljima i njemu je sve krenulo, a meni je sve otišlo u k****. Moja škola je jadna, nemam auto, i ne slažem se sa starcima i nemam ni kinte. Mislim da ga sputavam ,mislim da se on osječa jadno uz mene jer nismo na istoj razini.
U zadnje vrijeme stalno negdje ide često mi se ne javi po cjeli dan , boli ga nešto uvijek a i kad se vidimo....10 minuta. Ja njega stvarno volim ali mislim da me netko ovdje povlači za nos. Ne želim da netko izdaje moje povjerenje. Pitala sam ga dali sam mu dosadila, dal mu je dosadila ova veza i on je reko da nije ,da je sve super, i da me voli. I ja mu vjerujem ali u isto vrijeme nekako i ne baš, jer u međuostalom smatram da mi je bolje sumnjati u to da sam mu dosadila tako da mi nebi bilo teže kasnije. I nije se moglo desiti bolje vrijeme. Ali ozbiljno. Drago mi je da je sada jer sam se ja taman trebala popustiti njemu i opustiti u ljubavi i voljeti ga beskrajno. Sada imam razloga prikočiti, ne ubrzavati i ne trčati bez glave po minskom polju tako da mi kasnije nebi srce bilo po podu razlomljeno. On je stvarno najbolji dečko kojeg sam imala i mislim da sam mu davala previše pažnje jer on sada misli da me može kontrolirati i to mu je zabavno jer zna da ga neću ostaviti. No neću paničariti sada jer su tek prošla 3 mjeseca i ato se dešava tek tjedan dana, možda i on ima nekih problema. No ako se nastavi ..... ma neznam što da radim...ne želim da on meni radi ono što sam ja radila svojem bivšem dečku.

Uf......help....da budme mala nježna naivna zaljubljena cura, razumna cura koja ga shvača i smatra da je to normalno, ili gadura koju ne jebe nišn ni pol posto jer su dečki prolazni??



Help

| 20:28 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>