ponedjeljak, 16.10.2006.

Trud....je....uzalud...

Evo jedan mali post o istini naših uzaludnih nadanja. U ovih godinu dana koliko se družimo moj napredak i nije baš bio nekakav. Varirala sam između 56 do 48...ali uvijek između i nikada mi težina nije stajala na mjestu. Koliko god se izgladnjivala, ne jela ili jela al samo jednom na dan ili vježbala, jednostavno kao da nesmijem imati 46kg. No ima još jedna čudna stvar. Kada sam imala 55 sam nosila broj 38, o broju 36 nisam ni mogla sanjati no nekako sam se dovukla do police sa malim brojevima. I ni 5 ni 6 bile su jedne savršene traperice ali su bile broj 34. Zamolila sam žensku da mi ih skine. No kako su bile pričvrščene za štangu a njoj se nije dalo skidati rekla mi je "ma to nije tvoj broj". Samo sam ju pogledala i rekla joj "oprosti curo jeli tebe nešto netko pitao?" - samo se nasmijala i skinula mi hlače. Znala sam da sigurno neću stati u njih ali sam si rekla " e pa makar ne stala u njih kupit ću ih zbog one kretenuše". I onak navlačim ja te hlače----i zakopčam ih i.....i......STALA SAM U BROJ 34????? Ma reko ziher im je elastin onak 80%....da ziher.....elastin je 10%. Ništa od elastina. Ali to je nemoguće ja imam 53 kile. E sad whats the deal? dvije kile dva broja manje? i don´t think so. I stvarno još dan danas neznam kako uspijem. Evo na sebi imam broj 34 i evo sad ću se izvagat....54 kg. Ne pitajte me ništa.....fuj onak 54 kg...to definitivno ide dole i to odmah, mislim nevjerovatno. Ne kužim kak.


Eto o tome vam ja govorim. I kaj sam ja sad dobila s tim izgladnjivanjem kad sam opet....joj ja se sječam prošle godine na zimu, bila sam sičušna, trbuh mi je bio tako ravan da se skoro počeo uvlačiti unutra. I majke mi moje tako ću i sada.

Voda do neizmoglosti. I želim da me DIT I DL paze. Nemojte mi dati da jedem ,nemojte!!!! nedajte mi hranu, niti ugljikohidrate, nesmijete mi dati!!!!



AME ZAŠTO SAM STALA NA TU VAGU????? ZAŠTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


CURE IDEM VJEŽBATI...SMISAO POSTA ĆU DOVRŠITI JEDNOG DANA....ISUSE 54 KG????


FUUUUUUUUUUUUUUUUJ

| 16:21 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>