subota, 14.10.2006.

drage...

Jučer slučajno čitajući 24 sata vidjela članak gdje je indira iz grupe COLONIA mršavija od misice?!?! smršavila je užasno pa sam se zapitala kako? izgleda da je to činila putem un djete. Makar ja ne vjerujem u te djete i to ,rekla sam mami da to pokušamo i danas nam je prvi proteinski dan. Inaće ja sam vegetarijanka ali eto, za mršavljenje sam jela meso danas (makar je odvratnog okusa). Eto ja ću vam javljati što kako ide i možda ako urodi plodom možete i vi to početi.

1biftek junjeći
salate koliko hočete
4 čaše vode...

to je ručak, a večera je

1 biftek junjeći
salate koliko hoćete
4 čaše vode
goveđa juha

doručak je uvijek isti VOĆE

Eto uglavnom. nisam dugo bila po blogovima pa se idem iživljavati komentarima.

Pusa cure čujemo se još

btw nemam baš vremena za pisanje pa su mi zato postovi kratki ali obečavam da ću uhvatiti vremena za dugački post.Pusa


KLIKNI NA OVO AKO SI UŽASNO OČAJNA ALI AKO SI OČAJNA ONO DO BOLA I ŽELIŠ POMOĆ ONDA OBAVEZNO OVO KLIKNI PROMJENIT ĆE TI ŽIVOT

| 15:19 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>