subota, 07.10.2006.

isuse

danas je pun mjesec,i što sam ja napravil....ZABORAVILA!!!! GADIM SE SAMA SEBI.Nemogu jedan dan a da neš ne pojedem e pa sad je dosta. NO MORE FOOD FOR ME....VEĆ SE VIDIM DEBELU.Nemam uopće ni inspiracije za pisati jer sam toliko razočarana sama sobom da nemogu funkcionirati. Htjle bih povratiti ali me je strah užasno....baš me je užasno strah. I nemogu si pomoći a kaj je najgore od svega, cjeli mjesec čekam ovaj dan i onda ga sjebem!!!!!!!!! užas jedan,kako sam jadna a mislila sam da imam neku konrolu!

Kontrola?

što je kontrola? zaustavljanje i upravljanje svojim porivima i željama? možda,a možda i nije. Možda ja ni neznam što je to,jer vjerovatno to nikada nisam ni imala.I shvatila sam. Napokon sam shvatila....da imam dar. Ono što neki nazivaju bolešću ja nazivam darom. Ja sam zahvalna na svojoj kilaži,zhvalna sam na svojoj građi,zhvalna sam za ono što imam i namjeravam to održavati. A najviše sam zahvalna na daru ZABRINUTOSTI. Onaj ko se brine uopće ne troši vrijeme. Ja se brinem o svom izgledu i želim biti zgodna i lijepa ,i da se usporedno pokazuje s mojom dušom. Onaj ko je lijep izunutra može biti lijep i izvana. Onaj ko je ružan unutra nikada neće biti lijep. Ali ja to mogu...ja ću uspijeti pa makar umrla od toga,ali umrijet ću lijepa. I ovo ne zvuči agresivno ja neću umrijeti od mršavosti. Ja ću umrijeti od želje i truda.



ajme nemogu više...idem se deprimirati.

| 17:19 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>