četvrtak, 04.05.2006.

evo mene opet

ovaj vip caffe će mi biti prijatelj par dana.Imam novi komp ali nemam net pa sad tu imam 5 kuna i 20 minuta pisanja.Danas sam pojela pomfri!!!!!! ali nema veze samo se tješim,u subotu ću ići vani i isplesat ću se i izgubiti 5 kila!!! buahahaha možda sma postala malo preopsjednuta time ali nema veze meni to paše.Kupila sam u dučanu onu "activiu" i fakat se osječaš prazno,onak ko da imaš propuh u želudcu. ali moram sada nać nešto na netu i pogledati vaše blogove i tak...pusaaaa

| 12:31 | Komentari (4) | Isprintaj | #

srijeda, 03.05.2006.

hy!!

oprostite mi cure ali nekakv virus mi je ušao u komp i nemogu na internet.Sad sam u internet cafeu.Užasno sam smršavila. u subotu nisam ništa jela i tako sve do ponediljka,ali nisma ni bila gladna,nimalo.Nikakvu glad nisam osječala niti ikakvu potrebu za hranom.U ovih mjesec dana miv se dešavaju čudne stvari s probavom i želucem.Stalno gubim apetit i smanjuje mi se želudac.Trenutno imam 50 kila više manje tu sam negdje.Nedostajale ste mi.Ovih par dana su mi svi koje sma vidjela rekli da sam smršavila i da me uopće nemogu prepoznati (to su uglavnom ljudi koji me nisu vidjeli od ljeta).Danas imam casting za jednu reviju.Pa mi držite fige.E DA!!! NACIONALNI ISPITI!!!PLJUGA!!! SMIJALA SAM IMA SE!!! Onak luzeri daju ti pitanje i u idućem pitanju ti je odgovor kako jadnooooo....brijem da ću ga dobro riješiti bar 60,70 posto...tj. ja se nadam.Jebem mu miša sutra imamo matematiku a ja ništa neznam,to ću ziher roknuti i to bez razmišljanja....užas...cure nemrem dugo pare se troše...isteknut će mi uskoro...volim vas!!!!

| 15:01 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>