05.01.2008., subota

pregled

a ove...kratki pregled protekle godine...hm..kako inovativno

a ne znam... nekak se i ne sjećam baš dobro..mislim općepoznato je da je moje pamćenje na razini amebe

al...eto prošlu sam dočekala u močvari, bilo je zabavno, malo plesa, malo zajebvanja, malo barenja, klasika

uh...onda dolazi razdoblje gdje sam fkt zajebala sve
radila baš ono skroz suprotno od dobrog
i barila se s kim nisam trebala i nisam htjela cry

onda dolazi ljeto...ah to je bilo lijepo
svaki dan vani, u alkoholiziranom stanju
suptilno podjebavanje jedne osobe

zapravo bilo je malo dosadno u početku, al onda sam otišla prvi put na more
nekih tjedan dana

povela sam ninu
bilo nam je lijepo..
sam kaj nije bilo preveč ljudi
narvno, ja sam zgorila
evo par slikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nda...onda sam se vratila u zg

uh..to je bilo zanimljivo razdoblje
uskoro su mi starci otišli na 10 dana na more
a ja sama s najdražim bratom doma
svaki dan sam preusmjerila pozive s kućnog na mob
i vaaaan do kad hoću
par frendica je prespavalo kod mene
bio je jedan omanji tulum
i frend, hah, je dva put prespavo kod mene
da tog nije bilo stvari bi vjerojatno bile skrooooz drugačije

onda su ana i pavle spojili svoje frendove lol

onda je bio onaj incidentić sa ...se ja tebi sviđam...bla bla...oproštajna pusa
i opet na more

prije toga sam saznala da će leni u isto mjestašce, selo bolje rečeno kao i ja
pa smo se našli tamo
opoznao me sa svojim frendom jurom
s njima svaki dan do malinske i biserke na opijanje sa shnitzom
onda je i pavao došao, rutina dok leni nije otišao
bilo je preeeeejebeno
jedva čekam ljeto 2008

povratak u zg

nešto puno manje alkohola
kave s pavlom u radićevoj
povratak tada već dečka

škola....

koncert od toola (savršeno)

nastava, kava, doma, aktivnosti, msn i spavanje
vikend
evo tak je to izgledalo odprilike izgledalo do praznika

koncert musa (također savršeno)

aha da..
namjestila sam pavla u free ride
sad ima pjeva
onda se mali pavao napalio
i još ga drži

polugodište...
hm prvi put u životu neka negativna ocjena zaključena
jebemti matematiku

božić...jebeni pokloni :)

nova....doček kod pavla :)


evo još nekoliko slika

s paintballa s razredom

močan, tara i lucija s.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marija, lucija v. i ja

Image and video hosting by TinyPic

roman i živka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

roman, frik i renato
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja u evenju molu
Image and video hosting by TinyPic

lana i ja u evenju molu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lana u evenju molu
Image and video hosting by TinyPic

moj brat
Image and video hosting by TinyPic

uh neda mi se više
zbogom do ko zna kad...
papa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3