25.06.2007., ponedjeljak

ljeto :)))

napokon je i to došlo...
ljeto..
aaa već vidim, svaki dan sam vani, ekipa, cuga, zajebancija...deadpartysmokinthumbup
nda.. prošlo ljeto je bilo zakon, zaista, svaki jebeni dan sam se odlično provela, sada se samo moramo potruditi da to nadmašimo i da ovo ljeto ostane također u još boljem sjećanju.

napokon je gotov i taj prvi razred i osjećaj je dobar cool
fala bogu razred je završio bez popravnih, prošla sam s 4 yes
tako mi je drago da smo se svi manje više izvukli sa popravnih i da od 25 učenika ih samo 2 idu na popravne, mirna sretno i znam da ćeš uspjeti!!

nina
tebi se moram posebno zahvaliti!
hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala,hvala, hvala

hvala što si me ove zadnje dane trpila
hvala ti što si mi toliko puta nesebično pomogla i bez tvoje pomoći nebi završial ovaj razred bez popravnih
hvala na ponavljanju onih glupih latinskih nastavka
hvala na brzom štrebanju apsolutnih nejednadžbi da bi mi to objasnila
svarno ako išta zatrebaš javi se jer sam ti zaista jako jako jako dugujem
cerekkiss

kada se već zahvaljujem,
ana tebi također hvala što uvijek uz mene
hvala što me tako dobro razumiješ, ti si jedina osoba koja me upotpunosti razumije i pozna.
drago mi je da smo i nakon 9 godina ostale bliske i da unatoć tome što smo se razdvojile u srednjoj smo idalje best frendice
hvala ti na tome jer mi je u proteklih mjesec dana zaista trebala osoba koja zna zašto ja neke stvari radim i ne protumači to na krivi način.
cerek kiss

još zahvala renatu jer sam se uvijek mogla stobom jebeno nasmijat
marini i martini jer ste tako dobre i slatke i zabavne
jerbiću jer si bio zabavan
luciji, tari i mirni jer ste išle samnom pod velikim van
i tara slijedeće godine... bit će slađi naughty
hvala mariji na pomoći oko škole, hvala na svim bilježnicama, zajebanciji i svemu
lucija v. hvala na na zajebanciji po školskim hodniicma, zajebavanju burde, maria, glupiranju, oponašanju drugih, čekanja profesora..
erik hvala na tvojoj osobnosti, smjehu, glasu, gestikulaciji svemu onome s čime nas svaki dan nasmijavaš

razed fkt vam hvala kiss

__________________________________________________________

no dosta, nećemo više biti emo

kada se sjetim prošlog ljeta...
lol, kolko smo bile nezrele, neiskusne i male.
nije da sam sad nešto puno starija, ali nekako se drugačije osjećam.
kad se sjetim caspera, m.m. matije, lukše, krune, bana počnem se lomiti od smjeha
pa brajković stariji i mlađi hahhahaha
tko bi reko da će to nakraju tako završiti
onda kada je ivana u moje ime prekinula prek moba, pa ona dijana....
pa krk i biserka, moj brat
onda onaj ugriz na vratu, neobjašnjiv mami
rokov, ribnjak, paviljon, garaža
stvarno nam je bilo predobro
i baš me zanima kako će ovo ljeto proći
hoćemo li se sada kada smo ipak malo starije bolje zabaviti?
vjerujem da hoćemo...
ali prvo moramo na kebab!!!!
pusa svima
posebno mom mužu! cerek
kiss wave




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3