27.04.2007., petak

sweet 16

eeeelllllooooooo
još sam malo pod utjecajme rum kole, pa zanemarite eventualne pravopisne pogreške party

jučer mi je bio brzdej
a sutra ga slavim na glupom ribnjaku, al jebiga, prostor je adekvatan tako da... al ono ak je ekipa ok, onda nema beda, jedino kaj me muči je to kaj svi imaju neke planove, tj. svi idu na more il su sami doma, krivi dan sam odabrala, al nije bed, glavno da ja to proslavim s nekim ljudima i s nekim stvarčicama i da kasnije odemo plesat/barit/cugat/zajebavat se u čvaru
__________________________________________________________

Babe, baby, baby, Im gonna leave you.
I said baby, you know Im gonna leave you.
Ill leave you when the summertime,
Leave you when the summertime comes arollin
Leave you when the summer comes along.

trenutno se osjećam ko plant i baš ovaj dio pjesme dobro opisuje to
_________________________________________________________

bwah, soba mi je friško ofarbana i u neredu, al n
barem je ljubičasta, psihodelija smijeh
_________________________________________________________

ovaj post nema nikakvog smsla, to tek sada shvačam kada se trijeznim,
glava počinje boliti, trbuh pomalo....
_________________________________________________________

da... danas se pred melinom dogodilo nešto nadasve retardirano, glupi nabrijani delikventi koji misle da zato što su kakti opasni i zato što imaju pištolj mogu prijetiti ljudima
zar ovaj svijet u kojemu prevladava demokracija i gdje svi imaju pravo na slobodu govora moraju raditi nekakve ekscese i praviti se pametnima, a zapravo su glupi ko kurac svi poredu.
naime moj frend je reko nešto protiv tog najopasnijeg dečka i on je to čuo, došao je do njega i počeo prijetiti, dao mu pištolj i rekao da ako ga on ne ubije, da će on onda u njega pucati, u obje ekipe imam dobre frendove, u toj tzv. opasnoj ekipi postoje 2-3 osobe koe su mi se stvarno uvukle pod kožu i za koje znam da nikada nebi nekoga povrijedili, a ova druga ekipa, njih ne poznam pretjerano dobro, al smo cugali zajedno tu večer i lijepo se zabavljali, baš su mi bili simpatični

fala bogu da je sve nakraju dobro završilo, nema povrijeđenih,a li opet, nitko ne garantira da se neće opet ponoviti i toga me najviše strah,
a možda se i malo bojim za sebe, kad si popijem malo imam veliku jezičinu i previše sam iskrena, pa sam onda pod dojmom pričala otvoreno o tome kako ne volim te osobe, kako su jadne, šta će onda i meni prijetiti jer mi se jednostvano ne sviđaju?
ja sam stvarno miroljubac, i ovakve scene me zbilja raživciraju jer su ponajprije besmislene, ništa dobro neće izači iz toga, a nažalost poslijedice mogu biti veoma kobne.
no dosta o tome, pusek kiss i papa wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3