14.02.2007., srijeda

zašto nam grad pokušava oduzeti jedino utočište koje zagrebačka alternativa ima

luka me preko emesena obavijestio da se močvara najvjerojatnije zatvara!!!!!
u pičku materinu zašto pobogu i to moraju zatvorit.
ako treba napravit ćemo najveći prosvijed koji ovaj grad pamti.
močvara je jedna prava rupa
al prejebena rupa
u njoj se možeš prejebeno zabavit
možeš se isplesat
možeš bengat, pogat, barit se
možeš se zabavit ko nkad u životu
u svom kratkom životnom vijeku nisam imala puno prilika otić u močvaru, ali svaki jebeni put kada sam bila tamo bilo mi je prejebeno.
i sada napokon kada me roditelji puste da ostanem do nekog pristojnog vremena tamo debilni bandić mora zatvoriti taj kulb
pa pička mu materina poganska, debil iskompleksirani

Dragi prijatelji Močvare,
tijekom 8 godina svoga postojanja naš klub bio je mjesto održavanja stotina kulturnih događanja, po našem mišljenju izuzetno vrijednih. Ovih dana Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport uspio je njihovu vrijednost i vrlo precizno izračunati. Proglasio ih je BEZVRIJEDNIM! Naime, u raspodijeli sredstava namijenjenih urbanoj kulturi i kulturi mladih u 2007. godini, po prvi put u našoj povijesti, uskraćena nam je bilo kakva financijska potpora grada Zagreba. Stručna komisija odlučila je da svojim radom i programom nismo zaslužili niti jednu od 3.867.000,00 kn namijenjenih u ove svrhe, a naš klub nije se našao među čak 86 raznovrsnih programa čije ostvarivanje je grad Zagreb odlučio financijski pomagati. Zbog ove situacije danas je u klubu Močvara, u prisustvu mnogobrojnih novinara, održana konferencija za medije.


sramotno je to nazvati bezvrijednim klubom
ako je nešto bezvrijedno onda su to cajkaški klubovi koji samo vrijeđaju nas kao narod i pokazuju koji je naš stvarni mentalitet.

sašto se kultno okupljalište maldih nakon toliko godina mora zatvorit.
zašto svi imaju predrasude prema nama alternativcima
svi misle da smo zadnje smeće od ljudi, vjerojatno bandić misli da u močvari je leglo droge i da se nasred podija vrše masovne orgije, XD

a najtužnije je to što je tzv. zlatna maldež ta koja se najviše drogira, to mamini i tatini pederčići koji imaju onak tisuće klubova kamo mogu izlazit. svi ih cjene i tretiraju potpuno drugačije smo zato što imaju fensi odjeću i fensi cipele.
ovo je diskriminacija i treba poštovati svačije ukuse, ako mi možemo trpito toliko narodnjaka i sl. onda grad može zadržati barem edini čr00 klub u zgu.

no dosta o tome

danas sam uspjela s onim likom nšto malo razgovarat o ljubavi, onako čisto informativno i ono što sam saznala nije najbolje.
po pitanj ljubavi čovjek je isti ko i ja
dakle on nikada nebi mogao priznati curi da mu se sviđa, takva sam i ja.
dakle čini mi se da se kod nas oćito neće napraviti slijedeći korak jerbo smo oboje kukavice.

danas je napokon imao onu žutu majcu, ana će znat o čemu pričam :D
i danas prije nego što je ušao u tramvaj je čestitao valentinovo.

i dosa više
svaka čast onome ko je došo do ovog dijela.
pus pus
papa!!!!!




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3